![]() |
The Beatles
Ik maak een werkstuk voor school over de Beatles en ik moet weten wat kenmerkend aan ze was (kwa uiterlijk) maar ik kan niets vinden op internet. kan iemand me helpen :(
|
|
Lol, je zoekt niet.
|
oh kom OP zeg...ben je dom ofzo? :s
|
ja de kapsels en rare pakjes, maar heeft iemand ook een stuk text dat ik in een werstuk kan gebruiken? In ieder geval bedankt voor de plaatjes (y) :)
ja, ik ben dom :bloos: |
Citaat:
|
vertel :p
|
Oh ik vond Paint it black altijd zo'n goed nummer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die foto met die rare pakjes is trouwens een foto die hoort bij hun cd Sgt. Pepper's Lonely Hears Club Band. En daarbij een opdracht over the Beatles is wel van het gemakkelijkste dat er is hoor je moet gewoon even de moeite doen om een beetje te lezen en wat informatie te zoeken...
|
Citaat:
|
Citaat:
help! vond ik zelf wel een leuk nummer. |
Ze hebben zoveel leuke nummers.. Paul McCartney is ook wel een beetje een King of Pop
|
Brilletje van Lennon; droeg 'ie een keertje voor een rol als soldaat in een film, sindsdien gehouden. Is een standaard ziekenfonds ding bij wijze van spreke.
Hun kapsels ja. Die uniformen die ze tijdens Sgt. Peppers en Magical Mystery Tour droegen. Het feit dat ze alle vier van vrij knap tot zeer handsome waren. Enne. Dat is het wel. Beetje rare opdracht? Zoeken op internet geeft je wel genoeg info... |
Het opmerkelijke was de op maat gemaakte uniformen en dat haar van ze.
http://www.echoooo.com/p&m/pic/81.jpg al gelijk één van de eerste plaatjes die opduikt bij google...je bent dus gewoon lui. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jeetje.. Makkelijker onderwerp is er toch niet dacht ik..
Ik doe mn presentatie er ook over volgende week.. Toeval of niet ;) |
zat de drummer van guns n roses niet bij de beatles?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(het wordt weer zo'n topic.) |
Citaat:
|
dat heb je fout. En het is "Sorum". En Lombardo heeft dus čcht wel Nirvana tracks ingespeeld.
|
valt trouwens niet mee, Zingen/Gitaren bij de Foo Fighters en ook nog eens drummen bij Slayer.
|
Maar die dude van Slayer, die heeft toch ook al eens op een cd van Queens Of The Stone Age mee gedaan omdat hij vroeger heeft gedrumd bij Foo Fighters en later zanger van Nirvana is geworden?
|
:rolleyes: metalheads
|
Citaat:
|
Echt, is de grap na 3 jaar nog niet gemaakt? :|
|
Schoenen.
|
dit topic is als wattenschijfjes.
|
Citaat:
|
Wanneer wordt de 1-armige drummer hierin betrokken?
|
Die van Slipknot? Die speelt momenteel bass bij Def Leppard.
|
Dat is die braziliaan toch, Max Cavalera ofzo? Heeft hij niet wat blastbeats neergelegd op het Slaytanic Wehrmacht album?
|
Dit gaat nergens meer over daarnaast moet je eigenlijk gewoon zelf je huiswerk maken. Google is uw vriend.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |