Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Argh, mijn tv gaat kapot ?! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=137214)

Gatara 23-06-2002 16:23

Argh, mijn tv gaat kapot ?!

Hoi,..

ik weet niet precies waar dit in thuis hoort :), maar aangezien TV in de topic stond, dacht ik misschien hier.
(hoewel ze misschien bij exacte vakken meer weten).

Mijn televisie deed erg raar gisteren. Het zapte uit zichzelf.
Als ik zelf dicht bij de laser stond, hield het op met zappen.
Ging ik er verder van af staan, ging ie weer uit zichzelf zappen.

De batterijen had ik al uit de afstandsbediening gedaan, want ik dacht dat er misschien een knopje vast zat. Maar dat was het dus niet.

Vanmorgen zapte ie heel even weer uitzichzelf, maar daarna kon ie weer een zender goed vasthouden zonder dat ik daarbij in de buurt stond.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand is?

Vaag mannetje 23-06-2002 16:24

hehe.. poltergheist?

TygerStyle2001 23-06-2002 16:42

lol, misschien zit er iemand van buitenaf met een andere afstandbediening je tv te controleren. :)

DJ Incompetent 23-06-2002 18:01

:o:D

mare, --> h&t?

Tofke_H 23-06-2002 18:43

Citaat:

DJ FLEM schreef:
:o:D

mare, --> h&t?

denk het ook ;)

Cybernetic Dreams 23-06-2002 21:37

t is iig een probleem met je remote, (afstandsbediening dus) haal de batterij er eens uit en kijk of het nog steeds zo is.. als het dan over is kun je maar beter een nieuwe remote kopen.

perseus 24-06-2002 09:14

Citaat:

Cybernetic Dreams schreef:
t is iig een probleem met je remote, (afstandsbediening dus) haal de batterij er eens uit en kijk of het nog steeds zo is.. als het dan over is kun je maar beter een nieuwe remote kopen.
Citaat:

Gatara schreef:
De batterijen had ik al uit de afstandsbediening gedaan, want ik dacht dat er misschien een knopje vast zat. Maar dat was het dus niet.
Misschien ligt het aan een knopje op de tv? hebben wij ook gehad, dat die knopjes op de tv. gewoon vast zaten. Moesten we het helemaal laten maken, dus 2 weken geen tv. :mad:

Wij hebben overigens een Grundig (duits)

Cybernetic Dreams 24-06-2002 14:54

ook de batterijen uit andere remote's?

k heb gwoon t idee dat het een remote moet zijn want als je voor die ontvanger staat is het over

Chimera 24-06-2002 14:57

Wat bedoel je met zappen? Dat 'ie op een andere zender gaat, of dat 'ie knippert?

Z03p3rm4n 24-06-2002 19:17

Citaat:

Chimera schreef:
Wat bedoel je met zappen? Dat 'ie op een andere zender gaat, of dat 'ie knippert?
zappen is meestal dat i naar een andere zender gaat, het andere heet gewoon knipperen cq flikkeren :D

Chimera 24-06-2002 20:42

Citaat:

Z03p3rm4n schreef:

zappen is meestal dat i naar een andere zender gaat, het andere heet gewoon knipperen cq flikkeren :D

Volgens mij vroeg ik 't aan Gatara, niet aan jou right?

Z03p3rm4n 24-06-2002 21:04

Citaat:

Chimera schreef:

Volgens mij vroeg ik 't aan Gatara, niet aan jou right?

k k ik wist niet dat je boos werd

bemoei me er wel weer NIET mee

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14.