![]() |
[POOL] Wie Is De Mol?
Wie is de mol,
uitzending: vrijdag 10 maart, 20.30 NED2 Het andere topic is voor de discussie over het programma, in dit topic zal de eenvoudige pool zich afspelen. Hieronder de regels:
Je kunt het dus tactisch spelen door de punten zoveel mogelijk te verdelen over de kandidaten, maar je kunt je ook concentreren op één mol. Als er nog vragen zijn, stel ze. En verder kun je dus gewoon iedere week, deze inbegrepen voor vrijdag 18.30 je top 3 posten, de rest gaat vanzelf. http://www.wieisdemol.nl/gfx/01home/...bg_hfdaank.jpg De kandidaten: (Op de foto van links naar rechts.) Roderick Veelo, Geert Hoes, Mary-Lou van Stenis, Peggy Vrijens, Frédérique Huydts, Milouska Meulens, Toine van Peperstraten, Richard Groenendijk, Liz Snoijink, Chris Tates. Kijk op www.wieisdemol.nl voor foto's en info. Met dank aan Geenpunt. |
Mijn lijstje:
1. Roderick Veelo 2. Chris Tates 3. Liz Snoijink |
:s
|
1. Richard Groenendijk
2. Milouska Meulens 3. Roderick Veelo |
Ik vind het niet bepaald eerlijk om al een lijstje met verdachten te geven terwijl je nog geen enkele aflevering hebt gezien. :nono: Zo was dat vorig jaar ook niet gegaan. :nono:
|
1. Milouska Meulens
2. Peggy Vrijens 3. Toine van Peperstraten |
ik doe in ieder geval mee, ik moet de eer hoog houden na de vorige keer :D
ps. je kunt toch pas na een aflevering gezien te hebben, jouw top 3 opgeven? |
1 Liz
2 Toine 3 Peggy |
1. Richard Groenendijk
2. Roderick Veelo 3. Toine van Peperstraten |
Citaat:
Mijn top 3: 1. Chris 2. Milouska 3. Toine |
Citaat:
|
Plima :) ik wil wel graag mee doen, maar nog geen lijstje opgeven.. dat mag dan ook wel he.
oeeeh ik kijk er zo naar uit! |
Hmm we kunnen beter vrijdag beginnen. Mensen die nu nog een lijstje posten met hun eerste vermoedens mogen dat doen maar deze zullen niet met de echte pool meedoen. :)
Excuses, foutje van mij. Heb wat datums door elkaar gehaald. :p |
Zin in :)
|
Ik doe ook mee! :cool:
|
1. Roderick Veelo
2. Liz Snoijink 3. Richard Groenendijk |
1. Roderick Veelo
2. Richard Groenendijk 3. Toine van Peperstraten |
ik doe wel mee, als ik de 1e aflevering heb gezien.
wat wordt er bedoelt met eeuwige roem?;p vorig jaar vond ik het best duidelijk wie de mol was. jammer dat het weer met bekendheden is. |
1. Chris
2. Mary-Lou 3. Frédérique |
1. Chris
2. Roderick 3. Frederique |
i'm in, maar moeten we nu al namen opgeven of niet :confused:
/edit: 1. Roderick Veelo 2. Frédérique Huydts 3. Geert Hoes |
Citaat:
Het is nu inderdaad nog gokwerk, maar best leuk om te kijken of er mensen al vooraf goed konden inschatten wie ze mol zouden maken. |
Hey gaaf. Mijn nichtje deed dit vorig jaar (Geenpunt) maar die is er niet mehr zo vaak. Leuk dat het is overgenomen. Ik kan wel ff vragen of ze die excel file nog heeft (als voorbeeld), of hebben jullie alles al klaar?
Ik doe iig mee, leuk! Edit: ik heb die excel file in ieder geval gekregen. Vorig jaar begon het spel pas ná de eerste aflevering (dus geen top3 vooraf). Er was ook een website, http://www.widm.tk, maar die is gejat. Hier staat ie ook. |
1 Mary-lou van Stenis
2 Chris Tates 3 Frederique Huydts |
Lijkt me grappig om mee te doen!
1) Geert 2) Frédérique 3) Roderick |
Ik doe mee (y) , maar ga nog geen lijstje opgeven.
|
1)Richard Groenendijk
2)Milouska Meulens 3)Geert Hoes |
Leuk!
Morgen gaat het eindelijk weer begonnen :) 1. Peggy Vrijens 2. Chris Tates 3. Milouska Meulens |
1. Roderick Veelo
2. Chris Tates 3. Richard Groenendijk Hoppaké! Ik ga voor de mannen deze serie! :) |
1. Toine
2. Geert 3. Roderick Heb er ziiiiiiiin in! |
Citaat:
1. Chris 2. Richard 3. Toine Puur gokwerk. |
1. Chris Tates
2. Milouska Meulens 3. Mary-Lou van Stenis |
1. Frédérique Huydts
2. Milouska Meulens 3. Toine van Peperstraten Ik weet niet eens wie het zijn. |
Hee gaaf, ik doe ook een keer mee!
1. Toine 2. Geert 3. Peggy |
Citaat:
|
[QUOTE]Igorrrai schreef op 08-03-2006 @ 19:49 :
Mensen die nu nog een lijstje posten met hun eerste vermoedens mogen dat doen maar deze zullen niet met de echte pool meedoen. Excuses, foutje van mij. Heb wat datums door elkaar gehaald. zo ff duidelijk hahah |
Citaat:
Volgens mij was het allemaal al wel duidelijk hoor. Wat mij betreft wel, in elk geval. |
Daarom mogen jullie wat mij betreft de grote letters weglaten. :) Vanaf nu liever alleen de lijstjes te posten en de rest van de WIDM stuff in het andere topic te posten. Anders wordt dit topic erg onduidelijk.
|
Het valt me op dat er veel mannen verdacht worden...
|
Citaat:
|
Ik geef lekker toch mijn lijstje ookal doet het niet meer mee en bla bla bla. :(
1.toine 2. mary-lou 3. roderick |
Ik ben benieuwd naar de eerste aflevering... ik ga geen lijstje posten want dat slaat nergens op als je ze nog niet in actie hebt gezien ;)
(doe overigens niet mee aan de poll, want ik kan niet elke vrijdag kijken) |
1. Toine
2. Chris 3. Liz Best moeilijk hoor, na één aflevering.. En dan Geert eruit, terwijl ik hem ook wel verdacht :o Mja, dit dus maar.. |
Het was weer gaaf als altijd, hoewel ik Angela wel mis...
1. Toine 2. Mary-Lou 3. Peggy |
Ok, daar gaan we dan.
1. Roderick 2. Toine 3. Milouska |
1. Toine
2. Peggy 3. Milouska |
1. Roderick
2. Milouska 3. Chris Ik dacht Geert. Gaat al goed, vorig jaar scoorde ik ook niet al te best |
1 Milouska
2 Toine 3 Peggy |
Aflevering 1.
Oké, dit zijn mijn verdachten voor de 1e aflevering. :) 1. Toine van Peperstraten. 2. Richard Groenendijk. 3. Liz Snoijink. |
Citaat:
Mijn lijstje: 1. Roderick Veelo 2. Chris Tates 3. Liz Snoijink Ik heb nog werkelijk geen idee. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46. |