![]() |
Waar werd jij blij van vandaag? #2
|
Nog eentje dan.
|
Nog steeds van de overwinning van de CU en een liedje van Enya.
Dawn breaks; there is blue in the sky. Your face before me though I don't know why. Thoughts disappearing like tears from the Moon. Waiting here, as I sit by the stone, they came before me, those men from the Sun. Signs from the heavens say I am the one. Now you're here, I can see your light, this light that I must follow. You, you may take my life away, so far away. Now I know I must leave your spell I want tomorrow. |
AedM <3
|
Ja, in dat soort achterlijke streken winnen die christelijke partijen altijd. :(
|
Volgens stemwijzer hoor ik op de CU te stemmen.http://images.scholieren.com/images/icons/icon10.gif
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Ik wil nog nieteens. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
10 voor franse luistertoets:D
|
dat ik een stageplek heb bij een plastisch chirurg :cool: :D (y)
|
Dat iemand op een website over Hasselt Belgie een plaatje plaatst van ons Hasselt :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet blij dat ik nu dringend Xenophon moet leren en dat ik niet af ga krijgen voor mijn tentamen morgen!
|
Met mijn nieuwe vijftiger-jaren-jurk <3 omg hij is zo geil en ik ga hem nooit aan durven trekken
|
Citaat:
|
Helaasch ;)
|
Ik heb een zaak bij Vermist opgelost :D .
Mn zus heeft een funxpakket gewonnen op FunX. :cool: |
door een verrassing van mijn vriendin
|
lieve smsjes:)
|
Dat alles goed was bij de tandarts.
|
Ik ga zo bami eten
|
Van mijzelf. Ik heb me weer eens smakelijk vermaakt. :):)
|
Met mijn dikke 8 voor duits. (y)
|
Dat ik niet naar wiskunde hoefde. :)
|
Een 7 voor het wiskunde proefwerk waarvoor ik een 4 verwachtte. (y)
|
Maya (Jostein Gaarder), eindelijk gekocht.. :)
|
ik heb pasfotos gemaakt en ik sta er voor de verandering een keer níet belachelijk op (y)
|
Vriendje en dat mensen zeggen dat ik zo vrolijk ben de laatste tijd :)
|
Dat ik eindelijk wiskunde snap :)
|
Van een smsje van mijn vriend die meedeelde wat er allemaal voor mineralen in zijn water zaten :o
|
Dat alles goed ging met andere mensen. :)
|
Mijn geschiedenis PO is bijna af, wat een kloteopdracht :)
|
Dat Floyd Landis goed fietste in Parijs-Nice zodat ik waarschijnlijk bovenaan kom te staan in het VoorSpelSpel (VSS). :) :o
|
- Laatste college
- Laatste papers gelezen - Laatste hoofdstuk gelezen Gelukkig, ben ik daar weer van af. :) Nu nog het tentamen goed maken... |
Vroeg vrij
|
volgende week skieen :p :D
|
Het terughoren van een liedje uit een musical die ik ooit zag en waar ik hele mooie herinneringen aan heb.
|
Citaat:
|
Het zien van een oude klasgenoot :cool:
|
Een zeven voor maatschappijleer. Zonder ook maar iets te leren.
|
Een telefoontje van hem :o
|
De schoolfoto.
Niet zozeer dat k de foto leuk vind, maar meer het gebeuren er omheen, de klas is druk, er worden overal leuke opmerkingen gemaakt, gewoon veel gelachen. En een smsje van hem... :o (y) |
Even tegen m'n beste vriend aanhangen. :)
|
CD van Enigma
|
Van gezelligheid op school. :cool: :)
Onze gezellige klas is min of meer uit elkaar getrokken, maar vandaag was het wel weer heel leuk. :) (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50. |