![]() |
pfff
'80% van de allochtonen stemt links' Letterlijk zo op de voorpagina van mijn volkskrantje.
Wat is daar zo raar of opvallend aan na al het gedoe? de tijd dat de blanken bepaalden wat de zwartjes (die vervolgens alleen maar ja konden knikken) is idd definitief voorbij. '80% van de werkgevers stemt VVD' zie je dan weer niet. |
Achja, de Volkskrant heb ik verruild voor een ander blad (niet hierom hoor). ;)
Yeh dil he. |
In principe is het niet echt verrassend, maar lijkt me toch wel het melden waard. En was het niet 80% van de allochtonen stemt PvdA? En wanneer 80% van de Nederlanders op een bepaalde partij stemt, dat ook wel opvallend is. Jammer is wel dat er slechts 40% van de allochtonen gestemd heeft.
|
Wat is het probleem
|
Alsof ook daadwerkelijk 80% de opkomst onder allochtonen is.
opkomst is 40% of minder, de uiteindelijke verhouding van allochtonen wat betreft pvda-electoraat is dus nog steeds veruit de minderheid. ik erger me ook aan de suggestie bij leefbaren enzo dat de allochtoontjes dmv de pvda het land over willen nemen. |
Citaat:
|
Tsjah, het had wellicht meer nieuwswaarde gehad als 80% van de allochtonen op rechtse partijen hadden gestemd, nietwaar?
|
80% van de allochtone kiezers stemt Wilders, dat zou pas nieuwswaardig zijn.
|
da tis toch opvallend waaorm zoundat dan niet geplubliceerd mogen worden ? :confused:
|
Citaat:
|
Dat de PvdA zoveel winst heeft geboekt is ook niet echt opvallend, moet dit dan ook uit alle kranten verwijderd worden?
|
Citaat:
Zoiets verdient 1 regel op pagina 6 ofzo, ff als leuk weetje. Maar op de frigging voorpagina, en alle landelijke media berichten erover, wtf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat allochtonen stemmen op partijen die hun, volgens hunzelf, beter vertegenwoordigen dan andere partijen is niet echt voorpagina nieuws. |
Gedwongen abortus bij Antillianen ! (LR)
En dan raar opkijken en landelijk nieuws maken dat Antillianen massaal pvda stemmen. zie je wel, die a staat voor allochtonen waahhwaahh ze willen nederland overnemen |
Het was ook niet echt een aanval op het nieuwsfeit zelf, maar meer de plaatsing.. er valt vrij weinig over te discussieren lijkt me, vandaar dat het misschien beter geplaatst had kunnen worden in de Tiswah rubriek.. :)
|
Citaat:
|
Zo, wedden dat je hem niet durft dicht te gooien!1!!
:rolleyes: |
Iedereen krijg van mij een kans!
|
Alsjeblieft?
|
Ohja, het duurde even voor het tot me doordrong, maar dit is inderdaad een onzinnig topic!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19. |