![]() |
(NL) Desperate Housewives #4
Brand los!
|
Verlos me!Was het een herhaling of niet?
|
nee
|
Nee, daar heb ik wat aan. Ik nam het gisteren op, ik keek het vanmorgen, wat stond erop: Bree die dinges neerschoot, daarna van die kinderen die cowboytje speelden. Toen deed ik hem maar uit, want dat kende ik al.
|
Nee hoor. Is hooguit al een keer uitgezonden in Belgie.
|
Misschien had ik die dan al gedownload :s
|
die had ik in belgie al gezien (op belgie)
|
Dus toch gemist. :(
|
Omfg ik dacht dat die non eerst een man was :o, maar jeej wat een bitch zeg. Maar wel super dat Gaby eens eindelijk flink op dr plaats word gezet, ondanks dat ze 1 van de leukere personages is!
Die George is echt een super freak, ik was even bang dat hij Bree naar de strot zou grijpen, maar gelukkig hadden die pillen ook ECHT negatief effect op hem... Vond het weer erg leuk, het wordt weer een vast punt op de agenda :cool: |
the hot nun...
nou sorry, maar zo hot vond ik haar niet, ik vond haar een dom hoofd hebben en Bree heeft prima gehandeld(y) |
Bree cker (y) en George (n) :| :s :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mss had ie een visioen?
|
Ik ben het even allemaal kwijt, Bree heeft wie neergeschoten? :s (in spoilers eventueel :))
|
die schoot nog met een grote geweer richting (de auto van ;) ) george, nadat hij haar hardhandig had vastgepakt en zij de verloving brak.
|
Eva <3
Maar die George is echt een ei. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vreemd, ik had deze aflevering dus al gezien, en de volgende ook al.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
:D
Oh ja, is waar ook!Ik had ze op Belgie gezien :o |
Citaat:
|
Ze schoot zijn versterker kapot, de muziek was ook meteen uit na dat schot.
En ik ben ook benieuwd naar verder verloop met Lynette, dit kan natuurlijk nooit goed gaan. :D |
Citaat:
lynette gaat echt een groot probleem krijgen... haha, eigen schuld ;) :D |
Hee!Ik kan ook wel eens wat vergeten! :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bah, ze was lelijk |
aww wat geweldig dat george zijn rotkop niet maar laat zien in de serie :D :D
|
Echt zo superleuk dat het weer begonnen is :) hoera!
Maar... George hoeft natuurlijk niet dood te zijn, dat hebben ze iig niet laten zien, alles is nog mogelijk! Maar ik hoop natuurlijk wel dat ie dood is, bah, enge vent (n) Die non was idd echt heel lelijk! :eek: Ik snap niet dat Gabrielle zo jaloers op haar is! |
ze is jaloers, omdat ze toch een bedreiging, omdat Carlos ineens zown gelovig mannetje is geworden door haar en zij toch niet zo lief is als hij denkt, denk ik :P
|
Die blonde doos :"that pretty mutch says it all"
als reactie op die "Whore" tekst op de schuur als Susan vraagt of ze iets te melden heeft...prachtig! :D Die vrouw van de baas met dat kind blabla, dat was toch Naomi Watts? :) Die Andrew en zn "vriendje", omfg wat is dat vriendje een heerlijke boy! Was dat ook niet die jongen die al eerder met Eva zoende? Ja toch....Woei! :bloos: En Andrew is wel ERG hatelijk tegen zn moeder. Dat gaat nog helemaal loslopen straks met Bree. Al herken ik wel die haat gevoelens toen ik zelf out kwam en mijn moeder mij daar eerst niet in steunde maar me zwart maakte. |
Dood aan de non! :mad:
Irritantje. Die gast van Andrew heeft eerst ook met Gaby gezoend om uit te zoeken of ie homofiel was ja. |
Citaat:
Ik ben benieuwd naar wat die zoon van Bree gaat uitspoken, hij zal vast niet lief zijn. :o |
Citaat:
Maar Bree kan nog altijd verraden dat Andrew Mrs Solis (moeder van Carlos, niet Gabrielle :D ) heeft aangereden. Voor iem zegt ze is medeplichtig door het niet vertellen en wegvagen van die auto: Andrew verteld nu ook niks |
oh kan iemand me helpen, de videorecorder heeft het niet tot het einde opgenomen!:( ik heb het gezien tot de scene dat Susan de tekst whore ging overschilderen..kan iemand vertellen hoe het verder ging/eindigde?? :) Thanks!
|
Andrew :cool:
En wtf is er met die gast en dat spuitje die die neger ging bespioneren :confused: |
Andrew vind ik maar niks en Bree maar denken dat alles goed is tussen hun :(
en Carlos blegh hij is nu echt zown lammetje geworden :P |
Citaat:
|
Andrew is schattig maar wel eng.
|
Was mooi dinsdag. Maar is Gabrielle nog zwanger? Er wordt niets meer over gezegd en ik dacht dat ze geen abortus had gepleegd of toch wel?
|
Citaat:
|
Citaat:
zoiets :) |
Citaat:
|
Weer gemist. :(
|
Citaat:
|
:(