![]() |
Bij welke hand begin je als je je nagels gaat knippen?
Ik begin altijd met mijn rechterhand en ik ben ook rechtshandig. Want op een of andere manier gaat het niet goed om mijn rechternagels te knippen als ik net mijn linkernagels heb geknipt. :confused:
|
daar let ik niet op :confused: :|
|
Ik begin met mijn linkerhand want ik ben rechtshandig. Met links knippen vind ik zo lastig.
|
Oké IK BEKEN:
Ik knip mijn nagels nooit, ze groeien gewoon niet. Geloof ik. Ofzo. :( |
Ik begin aan me linkerkant omdat ik rechts bent :)
|
Citaat:
|
Ik knip de nagels aan mijn linkerhand en dan roep ik mijn moeder om de nagels van mijn rechterhand te knippen.
|
Ik bijt en pulk mijn nagels eraf. Scheelt toch mooi weer 3,99 euro voor een nagelschaartje.
|
ik begin bij m'nl inkerhand en ik ben rechtshandig.
|
Citaat:
|
Zoals de meeste mensen eerst links omdat ik rechts ben.
Begin trouwens ook met mijn linker voet. |
Citaat:
|
Eerst rechts, want ik ben links.
Maar met rechts de linkernagels knippen vind ik op zich niet moeilijk? Nagels lakken wel, dat gaat nooit netjes dan, helaas. |
Ik knip mijn nagels nooit, ik bijt ze er altijd af als ze te lang worden. :o Behalve als er een irritant velletje vlak bij m'n nagel zit, dan pak ik een nagelschaartje.
|
Ik ben rechts en ik begin met rechts (dan heb ik het 'moeilijke' deel af :o )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik knip mijn nagels bijna nooit, bijt ze meestal af :o
|
Ik bijt altijd mijn nagels af, in willekeurige volgorde.
|
Citaat:
|
Citaat:
daarbij kan ik met allebei mn handen knippen,. dus daar geen probleem mee. |
Ik scheur ze.. en ik begin bij de langste nagels.. elke keer verschillend dus... en nutteloos..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben rechtshandig, dus ik begin aan mijn linkerhand te knippen. :)
Lang leve de Bob de Beer topics! :p |
links... Omdat ik rechtshandig ben.
|
Citaat:
|
Ik knip altijd eerst mijn linkerhand omdat dat makkelijker is.
|
Ik neem een willekeurige vinger uit een willekeurige hand, waarop ik bijt als ik zin heb om te bijten.
De laatste keer dat ik me nagels heb geknipt was ik 10 ofzo denk ik, of jonger. Heb ook weleens teennagels gebeten :s :D |
Links
|
Ik bijt ze er altijd af, zo kort mogelijk, en in willekeurige volgorde. Teennagels begin ik altijd links (met knippen)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik begin bij links en ben rechts.
|
Rechts
Want ik ben links. Nooit geweten dat dat verband met elkaar zou houden, ook nooit bij nagedacht. Maar ik kan ook prima met rechts mijn nagels knippen, alleen worden ze daarbij altijd korter dan ik wil en gaat het in kortere stukjes en brokjes:P |
Ik bijt ze netjes af, en dan begin ik met de langste nagel. Meestal heb ik de rest al netjes bijgebeten/gevijld
|
Dat ligt aan mijn stemming.
|
ALS ik ze knip begin ik Links
|
Ik knip ze bijna nooit, en dan begin ik links.
|
Altijd links.
|
Citaat:
|
Ik knip mijn nagels nooit.
|
Ik begin met mijn rechterhand aan de linkerhand.
|
Citaat:
|
Links, dus knippend met mijn rechterhand. Geldt ook voor mijn teennagels:p
|
Dat hangt er vanaf welke hand een nagel zit, die me op dat moment het meeste irriteert (dat is meestal de reden dat ik mijn nagels ga knippen)
|
Voor m'n tenen begin ik meestal links, geloof ik.
|
bijten > knippen
|
Ik knip pas een nagel als ik hem te lang vind.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |