![]() |
Alle V-leden, gefeliciteerd met internationale vrouwendag. Nu is het hek van de dam.
Allereerst, feli.
Allertweedst: voor wie moet er nog meer een internationale dag komen? |
1. Alle vrouwen die door mannen zijn mishandeld
2. Alle kinderen die door mannen zijn mishandeld 3. Alle inwoners van staten die door mannen fout worden geregeerd 4. Een extra internationale vrouwendag, met als thema 'de vrouw tegen de man' 5. Een extra internationale vrouwendag, met al thema 'de vrouw is superieur aan de man' |
ik vind dat je vrouwen best mag slaan, als ze toch "gelijk" zijn.
|
Henk Vos en Fleet Admiral
|
Citaat:
|
Ik vind al die dagen maar onzin eigenlijk.
|
Citaat:
Alleen mogen ze dan ook terug slaan... :o |
Ik wil een prijs-Sylphdag.
|
Ah. Nu je het zegt.
Helemaal vergeten. :bloos: |
Gefeliciteerd, vrouwen der wereld. :)
|
Ach, aangezien ik me aangesproken voel.
Dankjewel. :) |
Citaat:
[politiek correct]Maar Carn, mannen mag je ook niet slaan![/politiek correct] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wanneer is de internationale mannendag??
|
de internationale forum.scholieren.com dag!
|
Ey, bedankt hey.
Maar ik doe niet aan dagen :p |
Citaat:
|
Voor alle forummers. :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ot, al die dagen zijn maar onzin. :o |
Een internationale dag van de impotente man
Een internationale emodag Een internationale dag voor de depressieve mens |
Citaat:
Ik doe ook niet aan aanrechten. (ik wil een hele keuken ;) nee, dat zei ik niet :o) |
Citaat:
|
Ik heb er niks van gemerkt :(
we hadden het er in de klas wel over, maar de jongens zeiden dat als je 17 bent, je nog geen vrouw bent. Maar in de krant stond laatst 'een 17-jarige vrouw' dus ik ben ook vrouw :) |
weinig van gemerkt eigenlijk :o
|
Ok bedankt. Nu nog bloemen graag.
|
Citaat:
Een vrouw kan dan wel dezelfde rechten hebben als de man, maar ze kunnen nooit gelijk zijn. Het is gewoon een fysieke eigenschap dat mannen nu eenmaal sterker zijn dan vrouwen (in een algemene zin). Dus om dan helemaal "eerlijk" te zijn, zou de man niet op volle kracht mogen slaan, gezien het feit dat je anders weer niet gelijk bent. Dan krijg je weer van die lastige situaties, dat je dat soort dingen moet gaan meten.... Oftwel, mannen horen vrouwen niet te slaan en andersom zullen ze het wel gewoon verdiend hebben ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik krijg gewoon een prachtige carrière als actrice en dan reis ik de hele wereld over met allerlei leuke mannen die voor me koken enzo. Ozo. :p |
Citaat:
Alleen hoef je dan niet te blijven staan. Kunt natuurlijk ook de slag ontwijken, of de vrouw zo hard slaan dat ze niet meer KAN terugslaan. Maar even een Rome-quote. Het slaan van je vrouw heeft alleen maar zin als je het regelmatig doet. En daar wordt ze niet mooier van. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh, en feli voor de vrouwen. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Oh, maar mooi niet dat ik mij laat versieren op het één of andere pyjamafeestje :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Pyamafeestjes zonder Minke zijn ook hip. :cool: (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
:o :p |
Ik wil een "loop gvd niet zo te zeiken en doe je werk!"-dag
365 dagen per jaar welteverstaan, behalve in schrikkeljaren, dan 366 dagen per jaar. |
Bedankt he:)
|
Citaat:
|
Alsnog gefeliciteerd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35. |