![]() |
Zoek het acrostichon maar
Zoek het acrostichon maar
Waren wij eerst twee, tegen al de rest nukkig schoppend wat we zo begeerden want hoe zou het zijn - eerst praten dan denken dachten we maar spraken niet van verregenen, stampend in de modder Gaf ons toch de nobele stilte, onbekommerd die onbehouwen paupers met gevulde buiken wij zouden verhongeren - ja uit principe demonstratief, maar dan wel waar niemand het zien kon aandachttrekken, dat was voor stumpers Nu juich je over omgevallen hartjes en zit ik nog hier - lauwe pap(zak) te peinzen waar het fout ging, ook mijn hart omgehakt, gevallen waar niemand het hoorde en wat niet wordt gehoord, maakt geen geluid Misschien mis ik dan de clou mijn lachen blijft - uit |
Misschien mis ik dan de clou
mijn lachen blijft - uit Waar zit het acrostichon? Eerlijk is eerlijk, leuk gedaan. |
Hij is mooi, die laaste strofe is leuk.
Maar is dat nou de clou (voor ons) dat je de acrostichon niet kunt vinden en de clou dus niet snapt (in de laatste strofe)? |
Citaat:
Inderdaad leuk gedaan :). Maar ik mis de clou ook een beetje :bloos:. |
Hmm, ik denk dat ik dat beter niet uit kan leggen
(anders gaat 't idee verloren :P) Maar bedankt voor jullie reacties, iemand nog tips oid ter verbetering? :) |
He als je onderaan begint met lezen en bij elke derde letter van elk vierde woord achterstevoren drie letters telt krijg je een vet acrostichon :) Goed verstopt! (y)
|
Ook ik zoek mij suf. Er staat echter nergens dat er wel een acrostichon is.
|
tip is om voortaan meer sarcasme te gebruiken? :)
|
Ok nou, zoeken is nutteloos
(om eventuele lezers de moeite maar te besparen) :) lees - er zit geen daadwerkelijk acrostichon in wat overigens niet inhoudt dat de titel geen betekenis heeft. |
Er staat acrostichon in de titel :o
|
En ik dacht nog serieus van hé, vidaa heeft er één gevonden :o ik ben best naïef :p
origineel :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25. |