![]() |
De Klaagmuur!
Lucht hier je hart, nier, lever en/of je grote teen. Van mij mag je zelfs je longen luchten!
http://www.elqalem.com/elqalem/uploa...iel_klagen.jpg Ik heb weer eens knallende ruzie met een familielid terwijl ik helemaal geen ruzie wil. :( Ik ben verkouden. :( En PSV is gisteravond naar huis gestuurd in de kwartfinale van de CL nadat Cocu een rode kaart kreeg. :o Ik krijg telkens 'error on page' wanneer ik mijn hotmail probeer te openen. :( Ons huishoudhulp die ook voor ons kookt, is ziek waardoor ik vandaag meer taken heb. :o Een vriendin is morgen jarig en ik heb geen zin om d'r naartoe te gaan, maar ik kan niets 'netjes' bedenken om het af te zeggen. :( Niemand heeft meer te klagen dan ik op dit moment. :( |
Ik ben braaf om 6 uur opgestaan om naar school te gaan, was er een treinstoring. :) :) :)
Also, in de supermarkt moest ik als een aapje in de schappen klimmen om een fles Roosvicee te kunnen bemachtigen, ik kon er zelfs op mijn belachelijk hoge hakken niet bij :o |
School zuigt! (n)
|
ik ben ziek (n)
|
Ik moet zo gaan werken, ik moet m'n brood nog maken, ik moet nog eten voordat ik ga werken, ik moet me nog aankleden voordat ik ga werken. Ik moet leren, maar kan nooit aan de slag, en dan gaat m'n vader daar over klagen en wordt hij boos, en dan wordt ik weer boos en is het weer ruzie, en dan is hij nog maar 10 minuten thuis. Ik heb een puist op m'n voorhoofd. Iedereen zet druk op me dat ik naar de kapper moet omdat m'n haar te lang is, maar ik wil helemaal niet naar de kapper want ik haat naar de kapper gaan, ik wil een baard, maar ik ben nog niet rijp genoeg, dus hij komt maar niet. :(
|
Citaat:
en die kappers knippen het toch altijd te kort, dus daar zou ik niet heen gaan :p |
Ik heb de nieuwe Renault Laguna van schoonpapa kapot gereden.
stom stom stom! http://smile.smilies.nl/413.gif |
Citaat:
|
Ik vind überhaupt dat mannen niet zo vaak naar de kapper zouden moeten gaan. Zo zonde (N)
Oh, en ik heb weer veel te veel te doen maar ben veel te weinig gemotiveerd. En daar schiet je niets mee op :( En die eikel geeft mij nu weer doodleuk de schuld dat we elkaar al zo lang niet meer gesproken hebben. |
Citaat:
|
Tijd vliegt.
|
Omdat mijn bieb niet zo snel hun administratie kan doen is mijn pasje nog geblokkeerd terwijl ik de rekening al betaald heb. Mijn boeken moeten vandaag verlengd worden, maar dat kan niet zonder pasje. Dus krijg ik een boete terwijl ik in principe op tijd mijn boeken had willen vervangen.
|
Ik heb geen energie, ik heb geen zin om te leren (n). En dan moet ik ook nog m'n fiets ophalen, eerst veel te ver lopen. Hoe dan ook een baal dag (n)!
|
Ik heb verdomme een 4,4 voor de herkanzing van microbiologie! :mad:
Nu kan ik misschien niet naar lowlands omdat meteen daarna de laatste herkanzing is :( |
> psychologie :p
|
Citaat:
|
Ik ben vrij tevreden met mijn lege leven :o
|
Ik ben vroeg opgestaan, maar dat heeft eigenlijk geen nut gehad. Ik heb wel koffie gekocht. Dat was te lang geleden, want de filter die nog in het apperaat zat was al groen uitgeslagen. Dat vond ik smerig, dus de koffie smaakt me nu niet zo. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben het grijze, natte weer zat en verlang vreselijk naar wat warmte en een zonnetje
Ben moe |
Bah,
PSV verloren van die stink fransosen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb jeuk.
|
Citaat:
|
De hond van de buren is weer begonnen aan zijn twee uur durende opera.
|
Citaat:
|
Ik haat school, de mensen om me heen, mezelf, m'n familie, eh, ben ik wat vergeten?
|
En ik moet aan het werk, maar daar heb ik geen zin in.
En ik heb zometeen een strafmiddag, maar daar heb ik nog minder zin in. Ik wil naar huis en ik wil zomer en ik wil vakantie en niks moeten doen. |
Ik moet dadelijk kranten bezorgen, wat gruwelijk saai.
|
Oh, en nog iets, een van de leukste leraren van school is ontslagen ofzoiets, of iig komt hij niet meer terug "om persoonlijke redenen", maar zijn mentorklas had een mail van hem gekregen dat hij problemen met het schoolbestuur heeft.
|
Stom wiskunde proefwerk, maakt hij twee vragen over paragraven die je voor de toets niet hoefde te leren, maar voor de herkansing blijkbaar wel :(
|
Citaat:
Ot, tijd. |
Buh, ik moet nog saaie dingen doen
|
Citaat:
Hopelijk valt er nog wat te regelen. |
Gooi je vrouwelijke charmes in de strijd. :o
|
Ik moet nog boodschappen doen. En werken aan een opdracht.
|
Citaat:
|
Ja, ik haat wat af.
|
Citaat:
Total loss of? |
Ik ben moe.
|
Ik ga samen met een 2 vriendinnen de stad in. Vraag ik aan 1. Ga je nog mee? Zegt die heletijd: weet niet....ja ik denk het.
SHIT straks sta ik morgenavond voor haar huis en zegt ze: nee ik ga niet. OOOOO dan is ze dood. >_< |
Citaat:
|
Citaat:
Ik niet namelijk :mad: Als je net alles in elkaar moet zetten gaat de Word weer eens flippen :mad: En net werden we de mediatheek van school uitgekikt want er was iets en als je dan nog even twee zinnen af wil typen en hem wil versturen zodat je niet al je werk kwijt bent krijg je gelijk allemaal gezeik over je heen dat we niet meewerken Ik realiseer me net dat ik een zooi boeken nog niet heb ingeleverd bij de bieb dus dan moet ik weer een boete betalen en ik ben al bijna blut en ik wil weekend |
Vergeet ik bijna dat een of andere grapjas mijn stuur 360 graden had gedraaid waardoor de kabels van mijn licht werden afgeklemd en mijn licht het nu niet meer doet :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
|
Citaat:
Carterdeksel stuk, dus alle olie lag op straat. Airco stuk en de radiator stuk. Verder geen blikschade of iets dergelijks. 1500 euro aan materialen. en 1000 euro manuren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wegversmalling. Voorangsbord was niet goed zichtbaar en een andere auto dook plotseling voor ons de wegversmalling op. Mijn vriendin en ik zagen allebei de wegversmalling niet.
3 opties had ik toen 1: tegen de andere auto aan 2: tegen een boom aan 3: proberen over de wegversmalling te rijden. Tjah, niks aan te doen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46. |