![]() |
Wat gaat jouw uitvaart kosten?
Bekijk het hier
Ikzelf kom op ruim 7025 euro uit.. Zijn jullie op dit gebied goed verzekerd? Of ben je überhaupt niet verzekerd? |
:eek: teveel (n) daar gaat mijn droomuitvaart
ik ben niet verzekerd btw |
Ik ga niet dood.
|
Ik vul niks in dat niet werkt met Mozilla Firefox.
|
Citaat:
|
Veel te veel.
Ik word eerst rondgereden door Nederland per trein en dan in Nieuwerkerk of Dordrecht langs het spoor begraven. :) |
ik wil mooie uitvaart al moet ik er nu niet aan denken..
E 8825 |
9000 euro.
Maar ik weet wel zeker dat er meer dan 150 mensen komen. |
Nou, toch maar gedaan en ik kom op € 4275 uit.
Maar ik wil sowieso geen volgauto's enzo, dat hoeft van mij allemaal niet. |
Ik laat een gat in de tuin graven en daar word ik in gestort :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
€5410
|
9190
|
Citaat:
|
€6020
Valt nog best mee. :) Ik ben niet verzekerd en ik laat me niet verzekeren de komende tijd. :) Ik vind alleen het aantal personen moeilijk in te schatten. :o |
12325 :o Ja zeg, tssk. Als ik dan toch dood ga wil ik wel in stijl begraven worden.
|
7195.
|
Mijn uitvaart is niet míjn zorg.
|
Goeiemorgen, wil je een advertentie in een alndelijk blad, kost dat 1150 euro.
en dan kom ik uit op 8800 euro :). |
9785
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar ben ik het wel mee eens, ik wil zelf wel graag begraven worden op een begraafplaats, maar voor de rest maakt het me echt niet uit. :o
|
dit wil ik echt niet weten
desnoods gooien ze me in een aardappelenzak de grond in daar ga ik nu nog niet over nadenken (N) |
Begrafenissen zijn zo vaak zulke opgeblazen onzin.
|
10595 :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil gecremeerd worden, anders houd ik een onnodig zo'n plek aarde in beslag na mn dood.. laat wel in mn testament zetten dat er geen familie op de crematie mag komen, moet rap gebeuren en dan de fik er goed in, dat er niks overblijft
|
Wijn + borrelhapje 150 personen € 1125
|
Als het aan mij ligt, helemaal niks.
|
ik sterf in frankrijk het enige eu land waar je op eigen grond begraven mag wordne
|
Ik word toch lekker in mijn achtertuin gestopt.
|
Ik kwam uit op 18335 euro :|
Volgens mij moet ik toch iets minder aanklikken volgende keer :rolleyes: |
Dat is aan de familie om te bepalen. :)
|
3275.
Alleen 't hoognodige, een kist, de crematie en de basiskosten. Ik geef hier niet om, vooral niet bij mezelf, ik ben toch al dood. Van mij mag 't zo goedkoop mogelijk zijn, maar 't is natuurlijk voor de nabestaanden dus als die d'r iets groots van willen maken moeten zij weten. Van mij hoeft 't niet. |
niks, ik heb nog geen plannen om dood te gaan, en een uitvaartverzekering vind ik voorlopig wat duur, als ik geen polis heb, schijnt de gemeente het te regelen(Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of in de compostbak, dan krijg je er nog aarde voor terug ;)
|
Citaat:
|
Als het aan mij ligt gooien ze me in de sloot, maar dat zal wel niet mogen van de wet. :(
|
Ik ben lekker duur: €16235,-. ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04. |