![]() |
php-nuke 5.5 geeft melding sql layer.pgp
Hallo
ik ben php-nuke aan het installeren en hij geeft steeds een regen van meldingen over sql_layer.php op regle 283.. chmod heb ik al op 666 en 777 gehad maakt niet uit.. ik heb een ander mysql forum maar die moet er gewoon mee werken de instelingen zijn ook goed als ik dat verander heb ik ook hetzelfde liedje iemand ideën ? |
euhm, eben opheldering..
php-nuke instaleren? wat bedoel je daarmee? en ander forum, php-nuke is geen forum [zit er wel een in d8 ik, maar is er geen] |
sorry beetje warig opgeschreven
ik probeer php-nuke dus op mijn server te installeren (endoria.net) ik heb hem nu in de dir "nuke" geïnstalleert d.w.z alle bestanden erheen gekopieert en dan moet ik dus een admin accout aanmaken als ik admin.php dan dus aanspreek krijg ik een foutmeldingen regen, hij zeurt het meest over sql_layer.php op lijn 283 dat is dus de foutmelding die ik krijg. Dat andere forum bedoel ik mee ik heb op dit moment een ander php forum draaiende dus misschien dat daar het probleem ligt maar ik he de prefix anders dandie forum database genoemd dus lijkt me niet. i.i.g. een ider bedankt voor de hulp |
ok, en nu moet je nog even vertellen wat er dan op lijn 282 283 en 284 ligrt, scheelt misschienw eer wat
En dat andere forum is onafhakelijk van phpNuke, dus wat daarmee mis ik kan ik je iig niet mee helpen.. |
ok dit is lijn 282 tot 290(dan volgt een nieuwe "paragraaf)
case "MySQL": $row = mysql_fetch_row($res); return $row; break;; case "mSQL": $row = msql_fetch_row($res); return $row; break;; |
euhm, heb je goede pw, uname en server ingegeven bij de config file [of hoe die heet]
|
ja maar misschien dat hij dan toch ruzie zoekt met dat forum gok ik ofzo de rest is allemaal ok(unames, pass, ect.)
|
dat forum staat er los van..
Ik enem aan dat je forum niet tabellen egrbuikt beginnend met nuke_ |
nee gebruikt hij niet
bedankt i.i.g maar hij blijft het doen op de een of andere manier hieronder het gedeelte wat ik zelf moet configureren allen men pass uiteraard verandert.. <?php ###################################################################### # PHP-NUKE: Advanced Content Management System # ============================================ # # Copyright (c) 2002 by Francisco Burzi (fbc@mandrakesoft.com) # http://phpnuke.org # # This module is to configure the main options for your site # # This program is free software. You can redistribute it and/or modify # it under the terms of the GNU General Public License as published by # the Free Software Foundation; either version 2 of the License. ###################################################################### ###################################################################### # Database & System Config # # dbhost: SQL Database Hostname # dbuname: SQL Username # dbpass: SQL Password # dbname: SQL Database Name # $prefix: Your Database table's prefix # $user_prefix: Your Users' Database table's prefix (To share it) # $dbtype: Your Database Server type. Supported servers are: # MySQL, mSQL, PostgreSQL, PostgreSQL_local, ODBC, # ODBC_Adabas, Interbase, and Sybase. # Be sure to write it exactly as above, case SeNsItIvE! ###################################################################### $dbhost = "localhost"; $dbuname = "edjuh"; $dbpass = "standaard"; $dbname = "edjuh"; $prefix = "nuke"; $user_prefix = "nuke"; $dbtype = "MySQL"; /*********************************************************************/ /* You finished to configure the Database. Now you can change all */ /* you want in the Administration Section. To enter just launch */ /* you web browser pointing to http://yourdomain.com/admin.php */ /* */ /* Remeber to go to Settings section where you can configure your */ /* new site. In that menu you can change all you need to change. */ /* */ /* Remember to chmod 666 this file in order to let the system write */ /* to it properly. If you can't change the permissions you can edit */ /* the rest of this file by hand. */ /* */ /* Congratulations! now you have an automated news portal! */ /* Thanks for choose PHP-Nuke: The Future of the Web */ /*********************************************************************/ |
zou idd goed moeten zijn, ik neem aan dat je je pass weet..
kweedut niet meer http://forum.scholieren.com/frown.gif |
Citaat:
Bedankt voor je hulp.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:52. |