Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   Enquête: geweld op school (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1373203)

fairyken 09-03-2006 17:21

Enquête: geweld op school

(Hopelijk staat het in het juiste subforum)

Hoi iedereen,

voor een schoolopdracht houden we een enquete over geweld op school in het secundair onderwijs. We moeten proberen om zoveel mogelijk jongeren te bereiken. De enquete neemt niet veel tijd in beslag en we zouden je erg dankbaar zijn.

Het is ook volledig anoniem, wij krijgen je emailadres/voornaam niet te zien (dat is enkel om de enquete als 'compleet' te registreren). De enquete is wel enkel voor Belgen.

De vragenlijst is online in te vullen: www.geocities.com/project_kdg

Alvast bedankt!

remy476 10-03-2006 12:19

ik heb hem gedaan maar ik vind het een HELE SLECHTE enquete. Vraag 3 en 4 kon ik niet invullen maar moet dat toch doen (dus heb ik maar de 1e gepakt bij beide). In de enquete wordt met hele duren woorden gesmeten en dan krijg je: speelplaats. Sjonge jonge dat woord gebruikte wij op de baisschool in groet 1 en 2. :o

Tevens worden er 3 dingen door elkaar gegooid: agressief gedrag , pesten en geweld. Dit zijn drie hele verschillende dingen!

=zwart wit= 10-03-2006 12:24

ik ben er halverweg maar mee gestopt, niet alleen omdat het voor belgen is, en ik bepaalde termen niet snap.

MaHo 10-03-2006 13:24

Ik kan niks met die Belgische niveau's en daarbij; die enquete werkt erg slecht in Firefox.

WärteR 10-03-2006 14:36

Ik heb ook nog een enquete. Zou u zo vriendelijk willen zijn om deze zo spoedig mogelijk in te vullen. U blijft anoniem als u hem niet invult.

1. Hoeveel slechte enquetes vult u per jaar in.

2. Hoeveel gare onzintopics worden er geopend...

3. ......
......???

remy476 10-03-2006 14:56

Citaat:

WärteR schreef op 10-03-2006 @ 15:36 :
. U blijft anoniem als u hem niet invult.

1. Hoeveel slechte enquetes vult u per jaar in. 1

2. Hoeveel gare onzintopics worden er geopend...2

3. n.v.t.

Blood Fire Rage 13-03-2006 13:26

Krijg spataders met je 'enquete'.

I love stars 13-03-2006 15:06

Ik wil hem best invullen maar ik ben geen Belg.

Wat ik wel kan zeggen schelden en iederen Man noemen is tegenwoordig normaal, zeker op de VMBO scholen. :(

Ik denk steeds vaker dat mensen tussen de 12 en de 18 allemaal aso 'tjes zijn. Zeker zo'n 80 procent, scheld vaak of zoekt ruzie of gooit papieren op de grond etc...

Mag best wat aangedaan worden...

Maar echt geweld of seksuele intimidatie ben ik nooit tegengekomen. :)

marrel 13-03-2006 16:02

Mjuh ik loop ook al vast bij vraag 3 aangezien ik nederlands ben en ik kan niet naar onder scrollen dus ik zie maar de helft.

professor2 13-03-2006 16:29

belgische niveaus ?

wtf is de refter?

mijn reactie op geweld is
''dezelfde manier ''
lekker duidelijk ?

verder slaat het natuurlijk nrgens op om t vragen of je geweld hebt toegepast en dan tussenhaakjes alsook spijbelen
zijn 2 nogal uiteenliggende dingen vind je niet?

Vice 13-03-2006 18:30

Citaat:

I love stars schreef op 13-03-2006 @ 16:06 :
Zeker zo'n 80 procent, scheld vaak of zoekt ruzie of gooit papieren op de grond etc...
Dat komt doordat die ene hersencel van ze soms een storing heeft en dan gaan die jongeren rare dingen doen zoals ruzie zoeken of papier op de grond gooien. ;)

luchtballon 13-03-2006 18:45

Meer keuzes kunnen aangeven zou wel handig zijn bij vragen wat voor geweld er is en hoe je er op reageert e.d. Ik had ook geen schuifbalk en dat was irritant, maar misschien lag dat wel aan mij.

Ik heb hem verder niet ingevuld, ik ben geen belg en zo is het niet echt te doen.

fairyken 13-03-2006 20:00

Bedankt voor de reacties, zelfs al zijn het eigenlijk geen positieve. Het scroll-probleem is hopelijk nu opgelost, niet iedereen had er last van. Toch bedankt!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43.