![]() |
Wanneer merkje wanneer ze willen
Heyz luidjes ik heb nu 4maanden een meid ze is nog maagd,
Als we bij elkaar zijn dan is ze niet preuts en legt me hand overal en nergens, Bijvoorbeeld binnen deibeen, hoe en wanneer kan ik weetuh wanneer ze wil :confused: |
Door het te vragen...
Zo van zou jij een stap verder willen? |
Citaat:
|
Bedankt voor jullie hulp en allen tipt het moet nu wel gaan lukken geloof ik :rolleyes:
|
( vanwaar de roloog....?)
:confused: |
Door te proberen..
Je gaat eerst beetje aan d'r borsten zitten enzo.. Als ze dat niet erg vind dan doe je dat.. een weekje erna ga je gewoon wat verder, dan doe je d'r bh omhoog/omlaag/opzij en ga je erop sabbelen.. and so on |
Citaat:
|
lijkt me dat ze wel aangeeft wanneer je tever gaat. Dat merk je denk ook wel.
|
Wrijf eens over haar vagina heen als ze haar broek nog aan heeft, dan kan je kijken hoe ze het vind.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nou dan lijkt het me duidelijk dat ze wil dat jouw hand daar iets doet. maar spring er niet gelijk op. gewoon een beetje rustig aan en je merkt wel of ze het goed vind. en dat zal wel subtieler duidelijk maken dan een lel om je oren. :D |
Lel om je oren kan ook lekker zijn zo af en toe! :D
|
Nou, gewoon wat dingetjes uitproberen.. borsten strelen, kussen.. buik, dijbeen, vagina.. eerst kun je dat inderdaad met een onderbroekje aan proberen (dan moet je wel al zover zijn natuurlijk, gewoon met een jeans lijkt 't me niet zo normaal :confused: )
|
Kent iemand dat stukje uit de show van Theo Maassen? Vingeren met de broek aan! :D
|
Citaat:
( :D ) er achter stond en dat het dus als geintje was bedoeld. Wiskundigen hebben nu eenmaal een apart gevoel voor humor. |
talk about it!
|
als ze haar en jouw onderbroek uitdoet en op je gaat zitten, nou dan is dat toch wel een hint hoor! :p (effe serieus) praat erover. simpel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |