![]() |
Kreunen
Ha mensen
als mijn vriendin klaarkomt kan ze soms best hard kreunen hoe zit dat met jullie, kreunen jullie er ook heftig op los of vind je dat maar overdreven en hou je het stil? |
Ik kan niet stil zijn. :)
|
ik denk eerder dat ze faked en probeert geloofwaardig over te komen...
|
Zulke dingen noemen we natuurlijk faken... (y)
Ik kan héél stil zijn, maar meestal laat ik me liever gewoon gaan. |
Ik vind niet dat je krampachtig behoort te kreunen, het moet wel natuurlijk blijven.
IK laat mezelf het liefst gaan, onder de juiste omstandigheden, en mijn vriend ook. Dat vind ik heerlijk, als het zo stil moet zijn vind ik het ietwat saai :p |
Het is ook weer niet zo dat ze de hele boel bij elkaar schreeuwt, het komt vrij natuurlijk over, maar ben gewoon benieuwd hoe andere meiden zo reageren als ze klaarkomen
|
ik kreun soms.. als ik echt geweldig geniet.. :) als ik het 'gewoon' lekker vind ben ik meestal stil..
|
Aangezien de muren bij mn vriends slaapkamer dun zijn en zijn moeder elke zucht hoort, kan k hard overkomen, ja.
Maar ik vind t wel meevallen :o |
Ik kreun als jongen ook wel. niet overdreven ofzo, maar helemaal doodstil ben ik ook niet als het lekker is.
waarom zou je ook:) |
Citaat:
|
of ze heeft gewoon iets ingevuld zonder dat ze er bewust van was dat haar leeftijd erbij kwam te staan.
|
Citaat:
|
Hoe harder hoe beter (Y)
|
Ik kan absoluut niet stil zijn. Of nouja, ik kan het wel, maar ik kan dan lang niet zo genieten als anders en doe het dan liever niet. Lig ik me alleen maar in te houden, kan dan ook niet klaarkomen ofzo.
Dus ja, ik maak best wel wat geluid, vind het heerlijk om me helemaal te kunnen laten gaan, ik kan me dan veel meer uiten. Het is dus ook geen vaag geschreeuw ofzo (daar heb ik zo'n hekel aan!), het is echt een uiting van mijn gevoel. En mijn vriend vindt het heerlijk om me zo te horen en zien genieten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het verschilt een beetje per vrouw, sommigen schreeuwen de hele buurt wakker, andere hoor je niet.
Ik persoonlijk ben wel voorstander van geluidjes. Hitsig (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een onzin dat zoiets gelijk als faken wordt afgedaan.
|
Citaat:
|
Ja inderdaad, dus als je kreunt ben je een faker? Of jullie zijn jaloers dat andere vrouwen wel keiharde orgasmes kunnen hebben?
Ik ben luidruchtig and proud, ook niet vies van ranzige praat. |
Ik heb geen idee hoeveel geluid ik maak en het kan me ook écht niet interesseren eigenlijk.
|
Citaat:
|
Als ik enorm zou gaan kreunen zou ik moeten lachen om mezelf :p
|
Citaat:
Maar op een gegeven moment kon ik alle dingen om me heen gewoon 'loslaten' ofzo en me helemaal overgeven op één of andere manier. En nu vind ik het gewoon moeilijk om stil te zijn. Dan moet ik echt m'n best doen :D |
zonder geluid vind ik het maar saai!
Vind het heerlijk om me te laten gaan en te uiten hoe lekker het is wat hij allemaal doet En dat geldt ook voor hem gelukkig Niet dat we liggen te janken als een stel weerwolven, maar we kreunen wel :) |
Een beetje kreunen kan geen kwaad. Al hoeft het niet per se.
|
mn vriend en ik wonen beiden nog thuis dus ik moet me inhouden
laat me graag wel gaan ja, maar dat betekent niet dat ik aan een stuk door lig te gillen hoor;):P |
Ik ben meestal stil, soms wel een kreuntje/kreetje/iets, maar meestal vrij rustig.
|
Kreunen de gekste :bloos:
Vroeger zei ik dan ook vaak dingen waar ik me helemaal niet bewust van was, gelukkig heb ik dat nu minder, scheelt een hoop uitleg aan m'n vriend :o :D |
Van die zachtjes kreunende mannen.. dat is echt wel geil :P
|
Citaat:
Het verschilt per keer; ik kan me keurig inhouden maar ik kan me ook wel laten gaan. Steeds meer ook, want mijn vriend is ook niet de stilste, dus ik kan rustig wat geluid maken zonder vreemd aangekeken te worden. |
In het kort, Kreunen is goed, maar met mate :)
Niet dat je huisgenoten komen klagen over je vriendin :P |
kreunen is leuk, maar idd met mate :p
|
Ik heb wel kleine kreuntjes die ontsnappen, die dan echt spontaan zijn. En ik kan ook redelijk goed hijgen, maar echt kreunen dat de buren het bij wijze van zouden horen doe ik niet.
Voor een jongen vind k het wel geil als ie echt zo'n gezicht trekt van godver wat is dit lekker en ik hou het niet meer, en daar dan ook bij kreunen. Maar schreeuwen vind ik echt te ver gaan, zou geloof ik in de lach schieten:D. |
Citaat:
Niet dat ik compleet stil ben, maar zonder erg gekreun werkt t voor mij prima:D (y) |
[impulieve modus] Ik moet dringend nog eens seks hebben, weet al niet meer hoe ik kreun :eek: [/impulsieve modus]
Ontopic: Ik ben niet stil en hou ook van dito mannen :) |
Ik hijg vooral best erg, en kreun soms ook wel. Vindt vriendlied wel leuk en makkelijk, merkt zo wat ik lekker vind. Hij is zelf nogal stil, moet echt vragen of goed naar z'n gezicht kijken of hij het lekker vindt. Soms wel jammer, ook wel handig als er ouders ofzo in de buurt zijn.
|
ik hijg inderdaad meer dan dat ik kreun, maar ik kreun ook :bloos: Hij overigens ook, dus het is niet erg opvallend.
Laatst toen ik wist dat een huisgenootje van me vlak voor de deur haar was in de machine aan het doen was toen we bezig waren, heb ik me wel ingehouden, maar dat was toch lastiger dan je gewoon laten gaan ( hij hield zich overigens niet in.....waardoor ze toch alles kon horen... :bloos: ) |
Ik kan heel stil zijn maar meestal heb ik daar geen zin in :bloos: Daarbij is het wel DE manier om te laten merken wat je lekker vindt.
Maar moet wel leuk blijven natuurlijk, hou het wel beschaafd :) (heb iig nog geen klachten gehad) |
Ik kan mezelf wel stilhouden maar dan geniet ik een stuk minder. En hij vind de geluidjes die ik maak alleen maar geil dus we hebben er allebei geen probleem mee als ik me lekker laat gaan...
|
Citaat:
|
Ja ik hijg en kreun in het begin zachtjes en dan wat harder.
|
ik kan niet stil zijn, het ontsnapt gewoon :D en ik vind het ontzettend opwindend als mijn vriend kreunt :bloos:
|
hangt ervan af eigenlijk...soms kreun ik veel, soms bijna niet. Zie mezelf eigenlijk meer als een stille neukster
|
ik wou dat mijn huisgenoot en met name haar vriend het niet deden :(
jezus, het was nog niet eens 7 uur vanmorgen! |
Citaat:
|
:D..
Ja da's altijd apart, loop je over de gang(of zelfs in je kamer dus), en je hoort allemaal gegiechel, gekraak, gekreun en weetikwat uit andere kamer(s) komen.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |