![]() |
Ik, Norton (een gedicht voor een virusscanner)
Ik, Norton.
Ik verscheur de brieven met leugens, ik stuur de trojaanse paarden weg. Jij haat me, jij wil dat ik vertrek terwijl ik voor jouw belagers struikelblokken leg. Jij ziet niet hoe ik me inspan, hoe ik me in bochten wring Jij ziet niet mijn talenten je ziet me als een ding. Ik doe je toch geen pijn, ik wil alleen het goede Want ik zie wat niemand ziet En wil je van demonen en virussen behoeden. |
s0pje
je bent knettergeil... :) |
Citaat:
:p maar toch bedankt. Ik bedoel dit gedicht dus wel eh semi-serieus hè! Ik heb het niet op DoP gezet om te irriteren! |
Geweldig. Eindelijk eens weer een gedicht met inhoud en een betekenis.
En lekker recht-voor-z'n-raap geschreven. Niet zo verbloemend en suf idioot poëtisch als de rest hier. :) |
Dankjewel :) Soms heb ik gewoon een brainwave en dan lukt het me serieus over iets grappigs te schrijven.
|
Het rijmschema is wel goed uitgewerkt, lekker recht voor z'n raap en niet zo zwaar. Toppertje (Y)
|
een gedicht over een virusscanner.... en dan te bedenken dat t ook een achternaam is...
|
Leuk idee :).
Maar volgens mij schruif je struikelblokken toch echt aan elkaar. En verder, ik heb er niet veel over te zeggen :p. |
Citaat:
en ik heb ik weggehaald in de voorlaatste regel van de laatste strofe, vond dat beter lopen. Verder bedankt, allemaal. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46. |