![]() |
Hoera.
Ik heb koffie.
|
ik niet.
|
ik een boterham met kaas.
|
Dit is overigens een wowtopic.
|
ik heb geen wowtopic.
|
ik heb wel een wow:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...night%22&meta= |
ik lust geen koffie en mijn wow zijn de ongelofelijk lieve mailtjes die ik van allerlei vrienden heb gekregen de afgelopen dagen :)
|
Ik moest hardop lachen op z0pje d'r sig. :(
|
ik heb honing
zz |
hoerb. ik heb ook koffie!
|
Citaat:
|
mijn hoerc is dat ik eyes of fire toch wel een erg kèk orkestje vind.
|
|
Citaat:
|
punkers kunnen niet linken!
|
Ik heb warme chocolademelk :)
|
Een kater op m'n werk!
|
mijn koffie is alweer op.
|
ik heb mn haar net geknipt met een schaar waarvan ik dacht dat ie niet meer knipte maar toch wel en het valt allemaal wel mee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanavond komt een Amerikaans college/vriend van mijn vader bij ons eten en dat hoorde ik net pas. Hij is heel cool dus ik heb er zin in (y)
|
ik kreeg onverwacht een lift (y) en dat was fijn want het regende
|
Ik luister Bastian. :)
|
Morgen sollicitatie gesprek
|
Een medebewoonster in het verzorgingstehuis van mn oma heet mevrouw M.H. Furer :cool:
|
www.skriim.nl/audio/sneker_cafe.mp3 Dit stemt mij tevree.
|
ik heb voor 125 euro gratis geshopt :) en ik heb nog iets voor m'n moeder en m'n vader gekocht ook, ik voel me goed (Y)
|
Citaat:
|
ik heb nog een chocoladeletter opgespoord. En hij is erg lekker.
|
Ik dacht dat dit ging over verjaardagsfeesatje en die had ik laatst een. Bijna mn arm gebroken.
|
Ik kwam erachter dat ik deze site in mijn favorietenlijst had staan.
Hij stond onderaan dus ik zag 'm nooit: http://www.geocities.com/mmemym/ |
een blikje cola (y)
|
Citaat:
|
Stephen So what's wrong with Mr Burmie?
Hugh What? Stephen Mr Burmie. Why's he come to see Vettiloo? Got a poorly tums? Hugh Did you just say Vettiloo? Stephen Sore throatie? (Into basket.) What's wrong with Mr Burmie? Hugh I've brought him in to be killed. Stephen Scusie? Hugh He's got cancer of the liver, so I've brought him in to be put to death. A pause. Stephen Cancer? Hugh Yes. Stephen Cancer of the liver? Hugh Yes. Stephen ... Cancey-wancey? Hugh Oh Jesus ... Stephen (to the cat) Cancey-diddlies. They going to put you to deathies, Mister Burmie? They going to stop your heartipoos from going beaty-weat-weat? Are they going to go killichum-chums? Put your coldy-woldy body-wods in a holey-ploppy-poo-woo? |
er zitten drie krolse katten in de tuin en ze zingen : mwoooorfff, wrawwwwooorrrr, mwoorrrrmorrrr, Mooorrrrdoooorrr, gollleeeeeem
|
Mijn essay is af.
Eindelijk! |
Ik heb bier.
Jupiler. |
ik heb koekjes
met hazelnootvulling pwnd ohja en ik heb een afro nu dubbel pwnd |
Citaat:
|
Citaat:
En ik heb een dubbele achternaam. En ik heb nog een slokje pils. Triple pwndf. |
ik heet lies
ik heet lies ik heet lies |
Citaat:
|
|
hoera ik heb vanochtend het kluisje voor mijn paardenspullen opgeruimd op mijn stal en daar voelde ik mij zeer content bij. En nu draai ik Jolene van Ray Lamontagne en dat is zo'n verschrikkelijk mooi liedje (y) als ik die plaat hoor krijg ik altijd zin om m'n westernhoed op te zetten en met mijn benen op tafel aan een strootje te lurken. 'joooleeeene, I ain't about to go straight'
|
Jolene jolene jolene, plz don't take my man just because you can..
furry furry furries they yiff after midnight don't want them to yiff me so I'm running away |
Hoera, het is weekend en ik zit met 2 hechtingen in mijn oor thuis :s
Maar het is weekend :D En ik heb chocolademelk en een tosti, driewerf hoera : :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vind je Jolene mooier dan Hannah? :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31. |