![]() |
vraagje uitzendbureau
heej
ik werk via een uitzendbureau, maar wil er mee stoppen.. ze zijn nu al dicht en moet maandag werk om 8 uur beginnen op dat werk eigenlijk, maja daar heb ik geen zin in. kan ik dan om half 9 tempo team bellen om te zeggen dat ik er per direct mee stop? |
Lijkt me wel een beetje laat. Ik weet niet wat voor werk het is, maar ik kan me best voorstellen dat zij zo een, twee drie geen vervanger hebben geregeld. Dan zou ik je maar ziek melden, bijv. gigantische hoofdpijn. Ik weet best dat het niet helemaal eerlijk is, maar ik denk dat het knulliger overkomt om maandagvroeg te bellen met de mededeling "ik heb geen zin meer". En dan geef je in de loop van de week aan te willen stoppen.
|
nou ik heb me vandaag al ziek gemeld haha, maja ik bel gewoon maandag ochtend dat ik nieuw werk heb..
en ze komen niet mensen tekort daar hoor, er is al een meisje bij gehaald dus met zn 2en kunnen ze het werk ook makkelijk aan.. |
Citaat:
|
Echt, ik vind het nog altijd te triest voor woorden dat mensen zich zomaar ziek gaan melden. (n)
Ga dan gewoon normaal naar je werk en ga maandag na je werk bij t uitzendbureau langs dat je wil stoppen. Dan heb je kans dat je eventueel dinsdag ook nog moet werken, maar dat moet dan maar.. Echt te zwak en kinderachtig om andere mensen er maar mee te laten zitten dat jij 'geen zin meer hebt'. |
ik bel gewoon maandag dat ik nog ziek heb maar vrijdag middag gebeld ben voor nieuw werk dus dat ik stop..
zo doe ik het maar ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga ook terug naar school in september....
|
Volgens mij heeft Inge toch de eerste intentie gehad het via het uitzendbureau op te lossen.
Het bedrijf kan ook op maandagmorgen opbellen dat ze je niet meer nodig hebben. Net als dat je dat zelf kunt doen. Het netste is natuurlijk wel om het zelf goed op te lossen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik had me ziek gemeld om dat het eerst zittend werk was en toen moesten we opeens de hele dag staan en dat kan mijn rug niet aan helaas..
dus ging die dag daarom niet werken en heb toen besloten om helemaal niet meer te gaan.. maja isniet meer boeiend nu, werk er niet meer dus dit topic is overbodig ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53. |