Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   in eens over? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=137378)

Lucky Luciano 23-06-2002 18:41

in eens over?

Ik vind dus al een tijdje een meisje leuk en zij vind mij ook leuk, hoorde ik van iedereen. En we wisten dus ook van elkaar dat we elkaar leuk vonden, spraken elkaar over MSN. Nu spraken we gisteravond af om woensdag wat te gaan doen en we hadden die avond eigenlijk al verkering zeg maar, voor zover je dat over MSN doet :rolleyes: Maar nu sprak ik haar vannochtend en toen zei ze dat ze me niet meer leuk vond, terwijl ze me de vorige avond nog wel leuk vond. Ze wilde dus geen verkering, omdat ze niet cker wist of ze me leuk vond. Wat moet ik hier nou aan doen?

little lady 23-06-2002 18:53

Hier kan je vrees ik niks aan doen.. Je kan haar niet dwingen dat zij jou leuk vind.. Kuttend..

Mindfields 23-06-2002 18:55

Citaat:

darkshooter schreef:
Ik vind dus al een tijdje een meisje leuk en zij vind mij ook leuk, hoorde ik van iedereen. En we wisten dus ook van elkaar dat we elkaar leuk vonden, spraken elkaar over MSN. Nu spraken we gisteravond af om woensdag wat te gaan doen en we hadden die avond eigenlijk al verkering zeg maar, voor zover je dat over MSN doet :rolleyes: Maar nu sprak ik haar vannochtend en toen zei ze dat ze me niet meer leuk vond, terwijl ze me de vorige avond nog wel leuk vond. Ze wilde dus geen verkering, omdat ze niet cker wist of ze me leuk vond. Wat moet ik hier nou aan doen?
Met haar afspreken, the gentleman uithangen :)

Lucky Luciano 23-06-2002 19:01

Citaat:

Parallel schreef:

Met haar afspreken

Hadden we gedaan dus op woensdag naar A'dam, maar zij mocht dus niet van haar ouders

stout! 23-06-2002 19:06

Ik denk dat je er niet zoveel aan kunt doen, blijkbaar zat het niet zo diep bij haar. Als ze je echt niet meer leuk vind zou ik gewoon proberen haar te laten gaan, maar als ze twijfelt over haar gevoelens (wat wel logisch is aan het begin) dan moet je natuurlijk je best gaan doen. Succes!

Lucky Luciano 23-06-2002 19:10

Citaat:

stout! schreef:
Ik denk dat je er niet zoveel aan kunt doen, blijkbaar zat het niet zo diep bij haar. Als ze je echt niet meer leuk vind zou ik gewoon proberen haar te laten gaan, maar als ze twijfelt over haar gevoelens (wat wel logisch is aan het begin) dan moet je natuurlijk je best gaan doen. Succes!
Ja maar het gekke is, ik heb van haar zelf gehoord en van een aantal van haar vriendinnen dat zij mij leuk vind. En dat kwam nogal overtuigend over. Maar hoe kan ze nou de avond van te voren nog wel met me willen en de volgende ochtend niet meer, dat gaat toch niet in eens over?

Lucky Luciano 24-06-2002 19:06

Ik heb net ff met haar zusje gesproken en een goede vriend van haar en mij. En die zegt dat ze het wellicht nogal eng vind omdat ze nooit verkering heeft gehad. Wat kan ik doen om het minder eng te laten lijken?

_koetje_ 24-06-2002 19:36

het hoort misschien moeilijk, maar stel haar gerust en doe het op je gemak!ze vind je waarschijnlijk best een toffen maar deinst terug voor een relatie enzo...omdat ze er (zo te horen) nooit een echte heeft gehad!
ze is zeker en vast nog op u!!!waarschijnlijk had ze liggen te piekeren...ge kent da wel é ;) dus doe het wa kalmpjes aan! :p
love is pritty...

*beu* -xxx-

Piccola 24-06-2002 20:22

Citaat:

darkshooter schreef:
Wat kan ik doen om het minder eng te laten lijken?
Gewoon heel lief voor haar zijn en haar de tijd gunnen!

Freyja 24-06-2002 21:42

Citaat:

Mennuz schreef:
godverde wat bekent, Meisje vond me leuk, en in de loop van 2 weken doet ze van alles om me te kwetsen.. goodie!
Wat loop jij toch opeens de hele tijd te zeiken in zulk soort topics?!

Ontopic: Euh, tja, wat kun je doen, je kan vragen of je haar irl kan spreken, dan zie je tenminste wat ze nou echt vind, en vragen wat ze nou eigenlijk precies wil. Als ze het echt niet weet moet je haar tijd gunnen...

Freyja 24-06-2002 21:44

Citaat:

darkshooter schreef:
Ik heb net ff met haar zusje gesproken en een goede vriend van haar en mij. En die zegt dat ze het wellicht nogal eng vind omdat ze nooit verkering heeft gehad. Wat kan ik doen om het minder eng te laten lijken?
Je kan proberen haar duidelijk te maken dat je haar echt absoluut niet zal kwetsen... in een relatie word je wel plotseling 3x zo kwetsbaar, minstens...

casey 25-06-2002 18:55

Jep, misschien bang voor relatie. Praat met haar, stel d'er gerust.
Zelf was ik ook nogal onzeker bij 't begin van m'n relatie. Ik lag zelfs in bed en dacht, morgen maak ik't uit (jeetje, dat NIET doen was de slimste zet van mijn leven!!).. R. was (is) gewoon heel geduldig met me, praatte veel, stelde me op mijn gemak, verzweeg niets.. dat moet je volgens mij ook gaan doen.

Lady_Blue 26-06-2002 11:59

Citaat:

darkshooter schreef:

Gewoon heel aardig en lief voor haar zijn, met haar proberen te praten over wat ze dan eng vindt enzo, missschien dat ze zich dan juist fijn bij je voelt en voor je wil gaan.
Iig nix overhaasten, en niet te snel willen gaan.

Liefde is soms raar :/

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23.