![]() |
Jongens: Afknappers bij meisje met date?
Een vraagje voor de jongens: als jullie uitgaan/daten met een meisje, wat zijn dan de afknappers voor jou? Wat moet ze absoluut NIET doen wil jij je interesse in haar behouden? :D
(En dan niet aankomen met zoiets als: "Als ze stinkt ", dat begrijp ik ook nog wel :D ) |
De eerste date.. Ze moet zware onderwerpen en praten over eventuele gevoelens gewoon achterwege laten. En ze moet niet naar je exen vragen.
|
Als ze gaat vertellen over sex met andere gasten en over het algemeen een domme indruk maakt. Sommige meiden doen dat namelijk.
Is dan nog niet erg, maar dan zijn het 'voor 1 x meisjes :)' |
Gewoon op een eerste date geintresseert zijn in mij en vragen naar me hobby`s etc , gewoon haar zelf zijn en gezellig babbelen
( als de gesprekken goed doorlopen merk je vanzelf wel dat je elkaar veel te vertellen hebt en niet na 2 woorden dood valt ) maar vooral haarzelf zijn is goed.... Niet dus na 2 zinnen niks meer weten... idd over exen praten, uit der mond stinken idd, ehhh zware shag roken en bier drinken ( it has happend) etc etc :cool: |
Roken is zeker een afknappen. Gemis aan intelligentie danwel humor ook zeker.
|
Meisjes die shag roken en bier drinken ftw. :cool:
|
Bier drinken is dan wel weer leuk :p
|
Of het meisje geïnteresseerd is in jou heeft weinig te maken met haar karakter, maar met de mate waarin ze jou ziet zitten.
|
dat jij maar moet doorpraten om iets los te krijgen
en roken :nono: :nono: |
Citaat:
edit: opmtopic overkomen als een hersenloos geval |
roken
bier drinken geen dame (onbeschofte borenlatende boerentrien) hele tijd praten over dr exen dom / bimbo Giegelen de hele dag edit: (snel) dronken |
Als ze meteen haar hele ziel en zaligheid blootlegt, welke exen ze heeft gehad, dat ze met haar laatste kerel zoveel problemen had gehad, weet ik veel. Dat wil ik allemaal niet weten.
|
Ben dan geen jongen, maar kan me zo voorstellen dat je niet met vragen aan moet komen als: 'Wil je kinderen/trouwen/samenwonen' enz :)
|
Citaat:
|
Haar hele levensverhaal aan mij vertelle... had een keer zo'n grietje hele avond gezellig en shit. Gaan we naderhand nog wat drinke bij haar thuis. Begint ze over bloed dat haar anus uit kwam door een of andere ziekte. Ik had echt zo iets van wat moet ik hier nou weer mee. Toen ben ik snel opgerot.
|
Karakter hebben, in de zin van weerwoord geven als ik à la kroegpraat een totaal onrealistisch (politiek) idee aanhang. Lekker zijn of doen als je lekker bent is ook een pré. Mij onder tafel lullen nog meer. Wat algemene belangstelling erbij zou helemaal meesterlijk zijn.
|
roken, van die typpes die uren lang doorlullen en jou niet de kans geven om iets te zeggen, 't soort dat nooit luisterd naar wat je verteld
|
De meeste dingen die hier boven staan,
Roken vind ik echt niet cool, en ze moet impulsief zijn. Praten over een ex, mag, voor eventjes. Maar zosnel iemand gaat vertellen met hoeveel diegene al het bed al heeft gedeeld, en jou gebruikt als een luisterend oor dan krijg ik een onbehagelijk gevoel. |
niets mis met rokende vrouwen, aanstellers.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
constant giechelen
|
Dat is voor jou een afknapper omdat je de signalen niet goed leest. Als een meisje voortdurend zit te giechelen en zelfs je domste grapjes erg leuk vind dan duid dat vooral erop dat ze je erg leuk vind.
|
Nee, dan duidt dat erop dat ze een onnozel wicht is dat alles doet om leuk gevonden te worden, al is het lachen om dingen die ze helemaal niet leuk vindt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het belangrijk dat ze gezellig kan praten en gevoel voor humor heeft.
Grote afknapper is dat ze zich te veel bezig houdt met 'r uiterlijk (make-up), definitely. |
Citaat:
ik rook :D |
- Praten over haar exen, en andere mannen waar ze 'een goede band' mee heeft.
- Domme opmerkingen maken. - Niet tegen een stootje kunnen/snel beledigd zijn. - Schaapachtig giechelen. - Totaal niet boeiende onderwerpen aansnijden, à la Vicky uit Little Britain. - Roken is geen pro maar niet direct een afknapper. |
Citaat:
|
Als ze 'me' zou zeggen in plaats van 'mijn'.
|
Praten over exen lijkt me niet echt cool...
|
Citaat:
|
als ze de hele tijd over dr zelf zit te ouwehoeren
|
Citaat:
|
praten over d'r ex(en)
roken niet snappen waar jij t over hebt schaapachtig en/of om alles lachen. een dikke laag plamuur op haar gezicht hebben. dat zijn imo de ergste afknappers. |
Citaat:
|
Ze moet gewoon gezellig zijn, spontaan, lekker kunnen kletsen (want zelf ben ik niet zo'n prater, maar als ik me op mijn gemak voel bij haar, dan komt dat wel ;) ), me op mijn gemak bij haar stellen.
Tja, waar je over praat? Beetje koetjes en kalfjes, algemene interesses, en eventueel al wat visies/meningen beiden over de liefde in zijn algemeen geven en wat je verwacht in een relatie (tenminste, als je al zo "ver" bent, als je elkaar nog minder goed kent zou ik er ff mee wachten). Ik prefereer ook liever niet-rokende vrouwen. Ik knap niet 100% af op rokende vrouwen, maar ik vind het wel een minpuntje. Verder moet ze absoluut niet als een Breezah overkomen. :p |
Laag plamuur is wel de grootste afknapper, of ze bier drinken of roken vind ik niet erg, want dan hebben ze het recht niet om op mij te zeuren dat ik drink en rook :) Verder is een laag IQ ook niet wenselijk, praten over exen mag ook niet te vaak voorkomen en een erg gesloten lichaamshouding is ook niet prettig. Verlegenheid daarentegen siert juist wel en een lief gezichtje + glimlach is een pré :)
|
Gemis aan intelligentie, je de hele tijd aanstaren...
|
gezeik om dr uiterlijk en gezeik over andere mannen als ik
|
Citaat:
|
ik snap echt niet wat er mis is met bier drinken :|
als iemand me daarom zou afwijzen zou ik m keihard in zn gezicht uitlachen |
Citaat:
Natuurlijk is het geen absolute doodsklap voor een relatie, maar het bemoeilijkt het in mijn geval wel ten zeerste, daardoor zal ik het onwaarschijnlijk vinden dat ik ooit een rokende vriendin zal krijgen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50. |