![]() |
Koppels
Ja ik verveel me de tering dus bij deze :)
Er zijn heel wat stelletjes op L&R dat is algemeen bekend. Nou komen de meeste koppels nogal suf over aan de foto's te zien, maar ik kan me flink vergissen jongens :) dus Waarom en wat maakt jullie een tof koppel ? |
Een tof
|
mijn nederlands gaat achteruit sinds ik in the hood woon :)
|
Waarom wij een tof koppel zijn? Uh.. Daar zal ik eens heel spontaan overna gaan denken. En eventjes kijken of meneer zelfs ook nog een idee heeft. Antwoord volgt later. ;)
|
Zij ownt mij met dr. mario maar ik heersch haar met mortal kombat.
|
Citaat:
+ haha Reverend teh pwn. |
(a)
ohja waarom wij tof zijn : we kunnen 's nachts een filmmarathon houden met tussendoor een joint, brownie of neukpartij |
Ik ben niet tof :(
|
Wij zijn een tof koppel omdat... we zo heerlijk aan elkaar gewaagd zijn. We ergeren elkaar voortdurend, hebben de hele tijd meningsverschillen en ik vind het heerlijk. Waarschijnlijk omdat ik dat in mijn vorige relatie niet had.
En hij is zo slim en hij weet zoveel. OMG, ik ben verliefd. (Psst, Katje, in je sig: het is psychotisch) |
00ps
|
Citaat:
en Citaat:
|
we zijn tof omdat we geen KLEF koppel zijn en wel nog ons eigen leven hebben en genoeg met vrienden doen.
We zijn zeg maar niet meteen na onze relatie couch potatoes geworden :D |
we zijn vet grappig en ongelooflijk heet :cool:
|
Omdat wij gewoon gezellig zijn we gaan er vaak samen op uit, proberen nieuwe dingen en we behouden het leuke. Ook kunnen we ons prima afzonderlijk vermaken!
|
We neuken er op los.
|
Citaat:
|
Wij zijn tof omdat we niet tof zijn. (Y)
|
ik denk dat we wel komisch zijn om mee te maken, omdat we om de raarste dingen elkaar verkeerd kunnen begrijpen waardoor er weer misverstanden ontstaan, wat weer ontzettend gedramatiseerd word. Eigenlijk op dat moment helemaal niet grappig, maar achteraf kunnen we er stiekem wel om lachen (lees: dubbel liggen om hoe stom we kunnen doen)
of dat ik zeur over hoe ik eruitzie, en dat ie dan mee gaat zeuren..en dan ga ik nog meer zeuren en zegt ie 'ja maar dat zeg jij toch altijd?' Zo heerlijk irritant.. Maar ondertussen kunnen we toch wel weer samen naar bed rennen zodra we even samen de tijd hebben en er weer iets heel leuks van maken :bloos: En dat we samen de slappe lach kunnen hebben, alleen maar omdat hij achterop zit en ik wil fietsen en mijn band zowat plat is, en hij hele erge pijn heeft bij elke drempel en daarbij gigantisch kreunt waardoor ik niet vooruit kom omdat ik zo moet lachen. En dat ik dan word ingehaald door een oud omaatje van 93 jaar en dat er dan een snelheidsbord voor auto's staat ('U rijdt..35 km per uur') en dat er dan net bij mij staat 'U rijdt 55 km per uur' omdat er net een auto langs geracet kwam. Waardoor mijn vriend me begint uit te lachen en bijna van de fiets valt. En van dat soort debiele situaties. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17. |