![]() |
Categorie oldskool topics: wat stond er in je laatste smsje?
van wie was dat dan?
en was je er blij mee? Heb je teruggestuurd? vertel het allemaal aan tante Door, in dit topic! :cool: |
Een TAN-code van de postbank.
Ik was uitzinnig van vreugde. Ik heb niets teruggestuurd. |
Van mn beste vriend en gitarist.
Gisteravond, om me mede te delen dat Shaft op tv was. Vond ik wel grappig. Heb teruggestuurd dat ik met een maat Top Gear aant kijken was en dat ik zo misschien nog ff Shaft zou kijken. |
Cargoal aanlog probleem: nog altijd problemen. 171.21.145 ip range geeft veel problemen. IBM onsite onderzoekt betrokken switches bij de Cargo. DMO-DCC
Als iemand weet wat het is en waar vandaan, dan hoor ik het graag, wordt een beetje gestalkt:p |
van mn stiefmoeder, om te vertellen dat 1 van mn broertjes had gewonnen bij het open podium op school gisteravond
ik kon er namelijk niet heen omdat ik keelontsteking heb. dus ik stuurde terug, oke tof, gefeliciteerd :cool: |
Ik kreeg:
Ok, ik geef je nog wat extra SATC-tijd :-) Doe dat nog goed op uw stage en tot maandag he schat! Of ga je niet mee met al je blessures? Poor little rich girl... L x van een goeie vriendin ik was er blij mee :) en ik heb teruggestuurd dat ik welke blessure dan ook, ik toch zou meegaan, al moet ik er dozen pijnstillers voor slikken. |
een adre swaar ik zondag heen moet...
niet op gereageerd... |
Ik heb geen mobiele telefoon.
|
Van een klasgenoot:
"Wat een ezel!" Over een lerares die al voor de 3e keer over de overhead projector struikelde die in de hoek stond. Teruggestuurd dat een andere leraar een grotere ezel is, en 'm gefeliciteerd met z'n verjaardag (y) . |
Van mn Telefoon provider (telfort) om te zeggen dat iemand had gebeld maar geen bericht op mn voicemail heeft achtergelaten.
ik was er wel blij mee, de persoon maar meteen teruggebelt. niets teruggestuurd naar telfort kan niet :D |
van wie was dat dan?
Vriendin en was je er blij mee? Ja best wel heel erg Heb je teruggestuurd? Meteen :) |
Mijn telefoon ligt boven, ik heb geen zin om te kijken. :o
|
Nicht uit Italië
Blij mee Niks teruggestuurd, kon het niet lezen, want mn broer moest zonodig mn simkaart kwijtraken |
Ben niet fit, kom niet trainen. Jacco
Het was een smsje wat voor m'n vriend bedoeld was, die geeft nog wel eens per ongeluk mijn nummer aan mensen :D Ik was er niet blij mee, het was niet eens voor mij bedoeld en tis een sukkel Ik heb wel wat teruggestuurd, nl: hoi Jacco, ik denk dat Thijs per ongeluk mijn nummer gegeven heeft. Het zijne is: 06-000000000. Ik heb het wel doorgegeven. Tot vrijdag. Gr. Marjolijn |
Niks.:)
|
Hmmm ik lig lekker in bed! Tot morgen! x [vriendinnetje]
teruggestuurd: Jaaa ik ook, lekker warm he? We bellen nog x |
Of ik iets wil doen voor een opdracht. Ik heb niks teruggestuurd.
|
dat iemand zn trein gemist had
|
"Ja wat denk je. Ik raakte al in paniek toen ik je maandag niet kon vasthouden. :( "
Ik was er erg blij mee :bloos: Niets teruggestuurd. |
Pfff, veel te lang geleden, dat weet ik echt niet meer.
|
Iets van een vriend en dat gaat jullie lekker niets aan en ik heb ook gelijk iets teruggestuurd en ik weet niet of ik er blij mee was.
|
Van communiceerbeer, wanneer we weer bier gingen drinken. :) (y)
|
Het ging over al dan niet thuis eten.
|
was van zao
en het was lief :bloos: en ik heb er ook wat op teruggestuurd:O |
iets van een vriend in de trant van:
'ik zal het doorgeven. Ben bij carmina, blaadjes aan omslaan, t is gaaf. Kusje' |
Citaat:
|
Van een jongen, dat hij me morgen komt halen om te gaan zwemmen.
Was er wel blij mee denk ik. Heb teruggestuurd dat ik het best vind. |
Wij hebben nu lekker pauze (a) tis hier best leuk :) veel plezier met je strafmiddag (als je die hebt) ohja, ook de groeten van ariela
Altijd leuk om sms'jes te krijgen natuurlijk, dus ik was er wel blij mee. Ik had (/heb) geen beltegoed meer dus niks terug gestuurd. |
'Ik ben bezig met China, als je zin hebt om te kijken bel maar. Kus Nada.'
Om het even uit te leggen, ze is bezig met de collectie voor haar modeshow in China, waarbij ik mee ga lopen. :) Ik was er -niet- blij mee want nu moet ik zelf dat gedoe over die foto's van me die ze me zou sturen gaan aankaarten. Ik heb niks teruggestuurd, ik bel wel eens. Ooit. |
Zo'n welkomstSMS'je van mijn provider. Maar dat is alweer een paar jaar geleden.
|
"Que'st-que qu'ill y a faire ce soir? Peut-etre une petite boison a ma maison?"
een vriend die op originele manier duidelijk probeert te maken dat 'ie trek in bier heeft. was er niet heel blij mee. |
een code om in te kunnen loggen op Mijn IB-groep, ik vind het wel irritant dat je elke keer een smsje krijgt dan. Alleen een wachtwoord zou toch voldoende moeten zijn.
|
Ik eet vanavond bij jou... toch??
|
Wil jij tien euro meenemen voor mij? Tot zo. Kusje
|
heey, je het ging wel, ik hoefde alleen te sturen maar dat is nog best raar 't begin. Kus Sushi
vriendinnetje over haar eerste rijles |
Haha ik weet gewoon nooit wat ik moet kiezen. dus daar heb ik deskundige hulp bij nodig. het is toch leuker om samen te kijken? xxx
over film huren:) |
"Hey Daan. Sorry dat we zo laat zijn, etentje liep een beetje uit. Kom je over een kwartiertje ook naar de stad? Groetjes Wouter en Ilse"
Dat was van vorige week Zaterdag. Ik ben niet zo'n sms'er. |
Hey (...), wil je het "Schnitzelparadijs" opsturen naar m'n adres in Afrika?
:| Ik was er zeker blij mee :) Ik heb (nog) niks terug gestuurd. |
Klasgenoot die me meldde dat hij alvast met een opdracht begon.
|
"In principe wel."
|
Wat ik in Groningen deed.
Van een vriendin van me en ik weet niet of ik er blij mee was. Heb nog niks terug gestuurd. |
RAFFAELA:
Dankjewel & ga zo door! Blijf op mij stemmen. *Wil jij de single van de winnaar VANAVOND als 1e hebben? sms IDOL naar 3040 Dat stond in me laatste sms die ik had ontvangen toen ik ging stemmen op Rafaëla |
Citaat:
|
Het is zo vreemd ik al iets van 10 smsjes gestuurd zonder dat me btg er minder op geworden is :D leuk dat orange :)
hahaha |
Citaat:
|
Ik kan nu een heel betoog gaan houden over hoe dom idols is en hoe loos het is om te gaan stemmen, geldverspilling blablabla
Maar het is al laat en iedereen moet doen wat ie zelf wil |
wrom mocht je niet uit? Ik ga nu slapen ben erg moe. Fyn weekend nog. Kusje my
van mijn bijna-vriendje :D |
Ik zit naast Pascal en ik voel helemaal niks! Ik wil hem zelfs niet zoenen!
Van een vriendin. |
Ik ben al thuis hehe want ik moet morgen vroeg beginnen Xxx
van een vriend |
True. At least i didnt lie. Have a good one baby. I admt i do expect alot from my girlfriend. And im not the easiest person to please.
Van de jongen die ik gisteren vertelt heb dat het nooit wat zal worden tussen ons. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |