![]() |
What 2 ware...?
..On a first date? :confused:
|
Gwwooon, waar je je lekker in voelt :D
|
Ja je hadden er net ook al voor een examenuitrijking, FB's, ik zou deze open laten maar het dan wel het centrale topic voor
What to wear on a special occasion maken :), gewoon van, wat zou jij dragen als je, ... etc. Eerste date: Tja, je mooiste outfit, duh :p |
Kleren die je leuk vindt, en waar je je lekker invoelt.. wel iets wat je normaal ook draagt..
|
Ik heb ooit eens gelezen dat wanneer mannen/jongens zich erg geforceerd zich in hun mooiste outfit hijsen, dat daar het desbetreffende meisje op afknapt.
Wat ik eigenlijk probeer te zeggen, doe gewoon je nonchalanste kleding aan, het liefs nog met vlekken :p |
kleding waar 100 % jouw stijl aan af valt te leiden..
|
wat je normaal ook zou dragen bij een afspraak met een gewone vriend(in) en waar je je lekker in voelt.
iig niet iets speciaals wat je verder nooit draagt want dan kan de ander een heel erg verkeerd beeld van je krijgen. |
Citaat:
|
gewoon de kleren die ik de hele week al draag :D,
nee gewoon wat je normaal aan hebt greetz Flamez |
Citaat:
|
Ik zou zelf iets aantrekken waar ik mezelf comfortabel & mooi in voel! Dan straal je dat allebei uit en dat is positief!]
Als ik zou gaan eten zou ik mijn zwarte jurkje aantrekken want die zit onwijs lekker en staat gewoon goed! Erg leuk en ook niet té chique! |
broek of rokje waar jij je het mooist in voelt
en natuurlijk een mooi shirtje |
what to ware
what to where what to *wear* |
*wear*
|
Citaat:
|
what2what? ow, wear, hehe
hoe dan ook doe aan wat je normaal ook aandoet en waar je je goed in voelt. waar je je nčt iets beter in voelt dan al je andere kleren, maar wat niet echt anders is dan de rest (iets nieuws ofzo). dan straal je dat uit. veel plezier en succes |
Citaat:
|
Nietssss.... :D
|
Ik trek wel mijn normale kleren aan , maar wel dat ik er over nagedacht heb, niet dat ik als halve slons daar aankom. Maar dus ook niet dat ik ineens heel opgedirkt daar voor zijn neus sta terwijl ik zo niet ben. Dat is ook zo'n afknapper voor de (neem ik aan ) volgende keer :)
Ik zou ook een beetje afknappen als die jongen in een net pak ofzo aankomt, of in z'n kleding die die al een week aanheeft, ik vind dat je best mag zien dat ie je (stiekem :p) een beetje wil impressen :) Dus mag ie best even een beetje moeite doen, maar wel gewone kleren aan :) duidelijk? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou me niet overdreven gaan optutten, maar wel iets leuks aan trekken. En iets waar je je prettig in voelt. Als je normaal nooit een rokje aan hebt, zou ik er nu ook geeneen aan doen, bijvoorbeeld
|
In the car I just can't wait
To pick you up On our very first date :D |
Citaat:
breezer? |
iig ondergoed
|
iets leuks..waar je je prettig in voelt...jouw stijl..
|
Iets wat je mooi vind
Iets waar je je lekker in voelt Iets wat je normaal oowk zou kunnen aantrekken, nie mega bijzonder... Gewoon tussen je normale kleren het leukste zoeken... |
iets waar je je prettig in voelt en wat je ook in het dagelijkse leven draagt! als je iets heel anders zou dragen dan dat je normaal zou dragen dan krijgt die jongen misschien een hele andere indruk over je want kleding zegt veel op de persoon zelf!
|
Citaat:
|
Je stomste kleren,
want dan kan het alleen maar beter worden.. Als je je op je eerste date er zo goed mogelijk uitziet, dan zal hij na die eerste date teleurgesteld worden... |
de kleding die je normaal altijd draagt
je moet je niet voordoen als iemand anders ofzo, da's stom... |
Citaat:
|
Citaat:
|
de kleren die je die dag toevallig aan heb
|
Citaat:
*tevens is dit een inside-joke voor Avelon* |
oke
een teletubbie pakje! |
Citaat:
en gewoon iets aandoen wat je leuk vind en misschien stiekum beetje aanpassen aan wat diegene leuk vind. ik hou van veel verschillende stijlen...dus nou de ene keer doe ik het wat anders dan de andere keer. mja hij heeft je toch al gezien toch? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |