![]() |
Hoe lang heb jij jouw huisdier al?
Gewoon benieuwd :)
Ik heb mijn hond nu 2 jaar, mijn konijn anderhalf jaar, en mijn kat heb ik 3 jaar. |
Ik heb me schildpadden al 5 jaar :)
|
Schildpad een jaar of 5
Hond een jaar of 4 |
Lindsey, de oudste golden retriever: 10 jaar
Jenna, de jongste golden retriever: 6,5 jaar Beauty, mijn oude pony: 5 jaar lang gehad Morgan, mijn jongste paard: 1 jaar lang gehad Lagune, mijn huidige paard: nu 2,5 jaar and still counting Mijn papegaaien: Ruim een jaar nu Mijn hamster: 1,5 jaar |
Mijn eigen kat heb ik al 12 jaar
De kat van mijn broertje hebben we al 8 jaar Mijn ene goudvis heb ik anderhalf jaar Mijn andere goudvis iets langer dan een half jaar. |
Allebei de katten ongeveer drie en half jaar (de ene wel iets langer dan de andere, maar ik weet het toch niet op de dag precies).
|
Trol hebben we van de dag dat ze geboren werd, ongeveer 3 en een half jaar.
Bier heb ik ongeveer een half jaar. Het zijn konijnen :cool: ;) |
Oudste kat: 15,5 jaar
2de kat: 9,5 jaar 3de + 4de kat: 2,5 jaar hond: 0,5 jaar |
Dwerghamster: Langer dan vier jaar.
Ze heeft een heel mottig vachtje, kale plekken op dr buik, is blind/bijna blind en waggelt meer dan dat ze loopt. Maar ze loopt nog vrolijk in dr rad en eet nog steeds goed. Ik denk al twee jaar dat ze nu écht bijna 'op' is, maar stiekem denk ik dat ze onsterfelijk is. Vissen: Ik denk drie jaar. Maar dat is maar een gok. |
Mijn hond heb ik 7 jaar, vanaf dat hij 4 maanden was en mijn konijn heb ik 7,5 maand, vanaf dat hij 8 weken was.
|
ene kat: een jaar of 8
andere kat: 3 of 4 jaar |
Mijn muizen heb ik nu driekwart jaar. Ze leven nog :)
|
1e kat: 14 jaar
2e kat: 4 jaar 3e kat: 3 jaar hond: 1,5 jaar hebben ze allemaal nog overigens :) |
mijn hond sinds hij 6 weken is
en hij is nu een jaar en 2 maanden :) |
k had mn konijn iets langer dan 10 jaar (begin deze maand is ze overleden)
|
Katten 11 en 18 jaar
Hamsters 5 weken en 3 weken :) |
rat nr.1 heb ik ongeveer 2 jaar
rat nr.2 ongeveer driekwart jaar |
Mijn schatje van een katje heb ik nu 9 maanden! :)
|
Wij hebben onze katten in mei precies tien jaar. Ze zien er trouwens nog heel mooi uit.
|
Sinds november. Nog een pup dus (-:
|
Mijn hond is 15,5 jaar geworden :(
Het is nu alweer 5 maanden geleden maar het lijkt nog steeds gister :( Verder heb ik nog een valkparkiet van 4 jaar. |
De hond hebben we nu 8 jaar.
|
Citaat:
:eek: :eek: :eek: :rolleyes: :D |
1kat 5 jaar en 1kat half jaartje
|
mijn konijntje HAD ik 10 jaar ongeveer
|
nu 7jr
|
de katten
marie: 9 jaar :confused: casper: 12 jaar :confused: droppie: 16 jaar :confused: neej dat is ie nu maar hadden hem vanaf 8 jaar. honden breezer: 3,5 jaar lassie: 15 jaar (6 maanden geleden overleden) |
cavia's: allemaal rond de drie jaar...
|
Honden: 10 jaar en de andere iets langer dan een half jaar.
Konijn: bijna 8 jaar. |
Katten 11 en 18 jaar
Hamster week of 5 |
Nijn heb ik meer dan 4,5 jaar.
|
Hond een maand of 6 a 7.
Katten bijna een jaar. |
Een jaar en 3 maanden, zoiets .
|
Onze kat bijna 17 jaar.... ik kan me geen leven zonder hem voorstellen!
xx |
hondje
10jaar |
Mijn hond heb ik nu bijna 4 jaar :)
|
Ik heb sinds m'n tiende vogels...eentje is 10 jaar geworden, wat voor een parkiet nog vrij oud is, het gemiddelde is 7 ofzo. Twee jaar geleden gingen er 3 andere 'oudjes' vrij kort na elkaar dood...de oudsten die ik nu heb zitten zijn een koppeltje van 6 (teruggekregen van m'n nichtje, kon niet meer voor ze zorgen) en dan een vrouwtje van 4. Haar jongen zijn nu 8 maanden, de rest zit daar tussenin.
|
Ik heb mijn goudvissen (in een aquarium) nu al bijna 9 jaar.
|
Ik heb mijn algeneters (gekregen 3cm, nu 25cm :d) nu ongeveer 3 jaar. De hond hebben we 3 maanden, maar is 9 jaar oud, katten raken bij ons op de een of andere manier altijd kwijt. We zoeken de schuldige duivenmelker nog.
|
1 kat 15 jaar.
2 katten net een jaartje. |
katten: 5 jaar
gerbil: 4 jaar hamster: 5 jaar (!) konijnen: de een 24 uur, de ander 2 uur <3 hond: +/- 9 maanden |
Citaat:
on-topic: dwerghamster 7 maanden konijn: half jaar |
Mijn dwerghamster haalt volgens de boeken het eind van het jaar niet. Nu is die al anderhalf. Ze heeft alleen erge lange nagels maar wijgert ze ze door dokkie te laten knippen en bijt ze zelf niet af :s .
|
Citaat:
Je moet ze ook altijd per meer houden, ik had er 3 maar er zijn er helaas 2 overleden. |
Ik heb onze hond nou 1 jaar en 4 maanden
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14. |