![]() |
Hoe lang duurt jullie gemiddelde vrijpartij
Nou? Dus excl. voorspel+naspel ;)
|
5 tot 20 minuten meestal
|
Exclusief? Wat een onzin, dat hoort gewoon bij een vrijpartij. Als je alleen neuken een vrijpartij noemt dan heb ik toch een erg stil seksleven. Vaak komt het er niet eens van.
|
40 a 50 minuten.
|
Je wil graag dat ik het totaal van minuten op ga tellen en delen door het aantal keer :|
Dat hou ik echt niet bij. [edit]typfout |
Citaat:
Uurtje minimaal moet :) |
Citaat:
|
toch wel een uurtje exclusief :)
|
Verschilt per keer en hoeveel zin je hebt:P:)
|
Citaat:
Maar ok, half uur is het toch echt wel, excl dan :) Maar ik kijk niet naar de tijd, dat is dan wel erg onbelangrijk |
Exclusief zou ik niet weten, want ik kijk tussendoor niet op de klok. Inclusief normaal gesproken zo'n 30-60 minuten. En dan mag je het best gemiddeld 45 minuten noemen als je graag 1 getal wil. En ja, ik kijk vooraf en achteraf wél op de klok :p
|
1 tot anderhalf uur volgens mij :confused:
|
jezus man een uur alleen batsen is toch geen KUT aan?
|
als je de hele tijd hetzelfde standje doet niet nee :p
inclusief is het meestal minimaal een uur, dus exclusief voorspel zal het zon half uur zijn, maar dat is gemiddeld. Soms duurt het 3x zo lang :p |
mijn ex kwam op het moment dat hij in me gleed al bijna, dus de "echte sex" zonder voorspel duurde nog geen 5 minuten... :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
exclusief... tussen de half uur en 2 uur... inclusief komen er wat uurtjes bij...
|
Citaat:
|
het gemiddelde is toch een minuut of 5?
hoe kan het dan dat men hier spreekt over uren? :s is dit soms enkel de waarneming van de man? ;) om het zelf te beantwoorden: 10 minuten? |
Hele vrijpartij? 20-90 minuten. Neuken? 2-7 minuten, we houden niet van 'rustig aan doen'. :P Dat is natuurlijk ALS we neuken.
|
Citaat:
Daarom vind ik de vraagstelling van de TS ook zo onzinnig, om een tijd te noemen zonder voor- en naspel. Seks is toch veel meer dan alleen het neuken en er is toch ook nog zoiets als tussenspel? Waarom is alleen de tijd van het neuken van belang? |
Ik vind voor en naspel toch echt onderdeel van de vrijpartij.
Slechte vraagstelling dit. Het totaal kan van een half uurtje tot vele uren duren. Ik vind dan ook dat een vrijpartij en neuken niet persee verbonden zijn met elkaar, t is leuk, maar totaal niet noodzakelijk voor goeie sex. |
Citaat:
|
Citaat:
|
1,5 uur inclusief
|
excl doe ik niks, want mijn meisje heeft wat voorspel nodig.
En hoelang, ach, dat is een chinees.... |
Citaat:
|
als ik sommige stukjes hier lees ben ik echt heel blij met mijn sekspartner :) we hebben vaak erg lange seks, exclusief duurt het meestal wel zo'n 2 uur of nog langer als we bijvoorbeeld een hele nacht bij elkaar zijn, maar ik weet ook wel dat dat niet 'gewoon' is
|
Ligt aan de stemming. Soms heb je zin in een vluggertje, soms in een hele lange vrijpartij. De tijd maakt geen donder uit, als je het allebei maar naar je zin hebt ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
en waar ik het vandaan haal? klik verder moet ik er niet aan denken een heel uur te neuken |
Ik ben het eens met Qimm: 5 tot max. 30 minuten. En tegen de 30 minuten is het meestal niet meer aangenaam. Een uur neuken zou ik echt niet leuk vinden... 2 uur inclusief alles erbij is daarentegen altijd welkom :)
|
Puur penetratie? meestal tussen de 5 á 15 minuten. Alles inclusief? een minuut of 40 denk ik. Maar ik heb zelf liever één keer extra lang, dan nog 4x aan een nieuwe ronde beginnen bij wijs van spreken. :)
|
alleen t neuken op zich, minuut of 10 mss iets meer schat ik (moeilijk te schatten)
met alles erbij t geen waar t echt om gaat dus;) verschilt van half uur tot uur af en toe langer als we meerdere keren achter elkaar willen:) varieerend tot iets van 2 uur (denk ik) |
Denk qua alleen neuken zo'n 10 tot 25 minuten ofzo?
|
het neuken , bij een vluggertje 2-5 minuten
bij een lange avond 20-30 minuten , hangt af of we veel van standjes wisselen . is moeilijk te zeggen gemiddeld 15 minuten neuken danmaar (y) |
Een half uur wil ik nog wel geloven, maar al die onrealistisch hoge getallen die ik hier lees... hebben jullie nog wel een leven? Zelfs als ik een rustige dag achter de rug heb, kan ik me niet inbeelden dat ik nog tijd/energie over heb voor 'een uur exclusief'... Ik hou trouwens helemaal niet van al dan zen-achtig aanmodderen. Liever kort en krachtig en dan samenwat nasidderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou ook niet meer kunnen lopen na een uur allemaal maar echt neuken :|
Ik hou dat (exclusief dus) toch op 15 tot 30 minuten. |
soms 10 minuten soms half uur, of langer, als we dronken zijn :nono:
|
Hm... bij wie bestaat de seks alleen maar uit: voorspel, neuken, naspel..? Bij ons is het eerder voorspel, afwisseling van elkaar verwennen (handwerk, pijpen en beffen dus), naar elkaar kijken en ook nog 'het neuken'. Tot slot nog in elkaars armen liggen (naspel). Als je dus alleen het neuken wil weten, dan is dat hooguit een vierde van alle plezier. Alleen bij vluggertjes is dat enigzins 'representatief'. Maar misschien zijn wij wel raar? Verder loopt het zoveel uiteen, van een hele nacht tot nog geen 10 minuten. Zou het gemiddelde dus niet echt weten. Schat zo'n kwartier à 20 minuten voor 'puur neuken' :confused:
|
Citaat:
|
Het verschilt heel erg per keer,
Het ligt er ook heel erg aan of ik eigenlijk al op mijn werk moet staan of niet :confused: :bloos: Maargoed tussen de 10 min. en de 3 uur ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
het valt me op dat het vooral de vrouwen zijn die het minder prettig vinden om een uur puur te neuken :s
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hou niet van vluggertjes, ook wel lekker maar niet superbevredigend. Ik vind het veel bevredigender en leuker om allerlei standjes te doen alvorens mijn liefdessappen eruit te schieten en mijn vriendin ook :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49. |