Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Nep-Piercings (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=137468)

Triloxigen 23-06-2002 19:39

Wat vinden jullie eigenlijk van nep-piercings..

Zie ik nl regelmatig van die mensen die zo'n nep-piercing door hun lippen heen hebben..

Hoe denken jullie hierover?

meisjuhh 23-06-2002 19:40

heeel fout (n)

Blubje 23-06-2002 19:44

hm nep piercings door je lip en neus is zeer fout vinnik, maar kvin bijvoorbeeld zoown nep piercing boven in je oor weer wel leuk, daar zie je ook niet zo heel erg goed dat het nep is...mja is weer niet egt een piercing...maar goed over het algemeen vinnik t niet mooj..

independancy wanted 23-06-2002 19:45

Als je dan zo graag een piercing wilt, neem dan een echte...

meisjuhh 23-06-2002 19:52

Citaat:

independancy wanted schreef:
je trekt me de woorden uit mijn mond:)

LisanneOUD 23-06-2002 19:55

Kvinnet niet fout ofzo.. maar ik zou zelf nooit een fake piercing nemen...

Paulaah 23-06-2002 19:58

Kvin het stom en zielig staan..
En inderdaad.. neem dan een echte..

LisanneOUD 23-06-2002 20:01

Wat ik trouwens wel errug fout vindt, zijn van die fake navelpiercings....

AnTaRTiCa 23-06-2002 20:02

hm na ik vind het niet zo mooi staan omdat je meestal bij nep-piercings wel ziet dat ze nep zijn kan je beter echte nemen maar ja de meeste mensen die een neppe hebben mogen geen echte :)

Diana's~Acolyte 23-06-2002 20:07

Als je niet ziet dat het nep is, who cares?

freakjuh 23-06-2002 20:27

hmzzz een nep ring in je lip ofzow vinnik beetje loos, een piercing wil je meestal heel graag, dus neem dan een echte....tenzij je et niej mag ofzow :D

k heb zelf wel vaak een nep ringetje bovenin men oor, omdat k geen echte wil nemen, gaat te vaak ontsteken enzow, hebbik geen zin in

de 23-06-2002 20:29

tja,
moet ik het nog zeggen?

denk het niet, he...

independancy wanted 23-06-2002 20:32

Citaat:

de schreef:
tja,
moet ik het nog zeggen?

denk het niet, he...

Anti-Piercing? :D

de 23-06-2002 20:39

Citaat:

Anti-Piercing? :D

anti-BrEeZuR sLeTjUhS...

McMotion 23-06-2002 20:40

ach... moet iedereen zelf weten... 't kost minder, je hebt geen litteken als je em weg laat halen, en alsie dan ook nog mooi is..... dan maakt het geen hol uit

ik zou het alleen zelf niet doen, een echte piercing is wel makkelijker, en het ziet er toch wel mooier uit

Li 23-06-2002 20:41

lelijk

rodina 23-06-2002 20:43

vind piercings zowieso niet mooi, hoewel hangt er beetje van af bij bepaalde types zijn wenkbrauwpiercings echt mooooi..

maar idd als je zonodig een piercing wilt neem dan een echte. Geldt ook voor tattoages (?).

Ditchie 23-06-2002 20:52

3x niks :rolleyes:

Paranoide 23-06-2002 20:56

mja, een meisje van onze school heeft zo'n nep-lippiercing.. het ziet er niet eens zo nep uit moet ik zeggen, maar ze zit er de hele tijd aan zodat ie verschuift enzo, en dan is het te overduidelijk dat ie nep is.. als je al een neppiercing neemt moet je er niet voor gaan zorgen dat ie er nep uit gaat zien, anders is het inderdaad nogal loos.

en echte zijn veel mooier ja :)

SpiritX 23-06-2002 21:29

Och, mocht je dat ding kwijt willen, dan heb je iig geen tocht-gat in je onderlip ;).

Piercings, buiten de standaard oorbellen bij het vrouwelijk geslacht en evt. een heeeel bescheiden knopje in neus of een wenkbrauw-piercing bij het mannelijk geslacht (mits je er enigzins een gezicht voor hebt), houdt ik sowieso niet zo van.

Maar neppiercings hebben toch in principe dezelfde functie als een echte? Als het allemaal een beetje netjes aansluit, zie ik weinig concreet verschil?

cha0s 23-06-2002 21:32

Citaat:

*agree*

]{ing 23-06-2002 21:40

tja... komt gelukkig weinig voor want je ziet meestal dat het fake is

Pebbles 23-06-2002 21:49

Als je niet ziet dat het nep is, issut niet erg.. als je het wel ziet moet je het niet doen..

acid-star 23-06-2002 22:08

tsja.. Neem een echte zou ik zeggen... Het lijkt me ook verschrikkelijk rot zitten...

FullMoon 23-06-2002 22:10

Citaat:

McLaren schreef:

Zie ik nl regelmatig van die mensen die zo'n nep-piercing door hun lippen heen hebben..

zoek de fout

maar goed, op zich, als je niet ziet dat ie nep is... waarom niet?

utopian me 23-06-2002 22:14

Citaat:

McLaren schreef:

nouja, ik vind het niet echt erg.... die mensen vinden zo'n piercing gewoon mooi, maar durven of mogen of willen geen echte zetten,
zolang het leuk staat vind ik het wel een goed alternatief... maar wanneer je het idd goed ziet dat het nep is is het ook al gauw niet mooi en dan heeft het niet echt zin lijkt me zo..

Mortischa 23-06-2002 23:25

Eh nou ik heb zelf ook een neppiercing door me lip en tot nu toe ben ik er echt blij mee, want die van mij ziet er geloof ik niet nep uit(?) en het heeft voor mij tot nu toe alleen maar voordelen
-t kost me maar 5 euro (voor2) ipv 50 euro
-scheelt me een gat
-ruzie met me pa
-nu kan ik tenminste nog een leuik baantje krijgen zonder gezeik dat ik geen piercing mag hebben
-ik kan tot nu toe lang nadenken of ik m echt wil, en ik kan zien of het me zou staan
-ik draag m gewoon als een sierraad net zoals een normale ring, soms wel soms niet, lekker afwisselen en niet 24/7 vast zitten aan dat kreng :p

ik had nog een goed argument maar ben m ff kwijt, maar ik vind dat als je een priecing wil en t mag niet van je ouders het wel een aardig alternatief is.

oh eb verder vind ik het niet echt fout...Tis alleen niet true omdat je niet stoer bent om een gat te laten zetten :rolleyes:

independancy wanted 23-06-2002 23:28

Citaat:

Mortischa schreef:
Eh nou ik heb zelf ook een neppiercing door me lip...
Is ie dan toch niet per ongeluk echt? ;)

ruby soho 23-06-2002 23:38

Citaat:

Mortischa schreef:
Eh nou ik heb zelf ook een neppiercing door me lip en tot nu toe ben ik er echt blij mee, want die van mij ziet er geloof ik niet nep uit(?) en het heeft voor mij tot nu toe alleen maar voordelen
-t kost me maar 5 euro (voor2) ipv 50 euro
-scheelt me een gat
-ruzie met me pa
-nu kan ik tenminste nog een leuik baantje krijgen zonder gezeik dat ik geen piercing mag hebben
-ik kan tot nu toe lang nadenken of ik m echt wil, en ik kan zien of het me zou staan
-ik draag m gewoon als een sierraad net zoals een normale ring, soms wel soms niet, lekker afwisselen en niet 24/7 vast zitten aan dat kreng :p

ik had nog een goed argument maar ben m ff kwijt, maar ik vind dat als je een priecing wil en t mag niet van je ouders het wel een aardig alternatief is.

oh eb verder vind ik het niet echt fout...Tis alleen niet true omdat je niet stoer bent om een gat te laten zetten :rolleyes:

pcies, bij jou staat ie echt hartstikke koel en k vraag me elke keer weer af of ie nou wel echt is of nie :o:)

en waarom een echte nemen als het op deze manier kan?
scheelt idd een hoop geld, pijn, gezeur (met ouders en werkgevers) je kunt geen ontstekingen oplopen (zelfs al verzorg je een echte piercing goed zit die kans erin)
je kunt hem in en uit doen wanneer je zelf wilt... (heb wel eens van die buien dat k mn piercing t lievst er uit zou trekken en ergens 28937 meter verder in de bosjes zou gooien, maargoed met een paar uur is ie dicht) en als ie mooi staat en écht' lijkt.
bij een wenkbrauw ofzo is het natuurlijk een ander verhaal, maargoed als de mogelijk er is, waarom niet?

Mortischa 23-06-2002 23:52

Citaat:

Is ie dan toch niet per ongeluk echt? ;)

ja dat was eigenlijk ook eerst het plan :p zo vaak me neppe dragen dat me ouders niet door zouden hebben dattie echt is :D

ruby soho 23-06-2002 23:57

en darnaast, k vind dat nepding van aisz mooier dan de meeste echte ringetjes, zit zoown vaag groot balletje aan... (tenzij je veel geld uit gaat geven voor een mooie"piercing" :rolleyes: )

independancy wanted 23-06-2002 23:58

Citaat:

ruby soho schreef:
en darnaast, k vind dat nepding van aisz mooier dan de meeste echte ringetjes, zit zoown vaag groot balletje aan... (tenzij je veel geld uit gaat geven oor een öoie"piercing" :rolleyes: )
Die van mij zijn gewoon dichte ringetjes: je ziet de sluiting niet eens zitten

Mortischa 24-06-2002 00:01

Citaat:

ruby soho schreef:
en darnaast, k vind dat nepding van aisz mooier dan de meeste echte ringetjes, zit zoown vaag groot balletje aan... (tenzij je veel geld uit gaat geven oor een öoie"piercing" :rolleyes: )
:o

)Vampje( 24-06-2002 08:07

Citaat:

Diana's~Acolyte schreef:
Als je niet ziet dat het nep is, who cares?
Precies, ik heb zelf een ECHTE labret gehad, maar die moest ik uit doen voor me werk. Nou dat was dus dichtgegroeid en nu hebbik mijn neuspiercing (ook een ECHTE) om m'n lip, gewoon omdak hem niet nog een keer wil en kan laten piercen.

Maar sommige nep- piercings (en -tattoos) zijn idd echt fout.

Horror Kitty 24-06-2002 08:39

Ik heb er zelf 1 door mn lip, en je ziet niet echt dat t nep is volgens mij.. Verder denk ik er hetzelfde over als Mortischa (scheelt typ-werk :p).. :)

http://www.smilies.nl/square/sqhyper.gif

je$u$ crust 24-06-2002 08:41

Citaat:

McLaren schreef:

het doet mij pijn in het hart , de jeugd zo te zien verpauperen.
waar is die tijd van elegantie en klasse,toen men nog een gedegen opvoeding had genoten en dientengevolge een fijn en elegant individu was.

ik distancier mij bij deze publiekenlijk van de jeugd van tegenwoordig.

nare man 24-06-2002 09:34

Zelfde als gewone piercings: ik vind het lelijk.

Faery 24-06-2002 09:37

Citaat:

je$u$ crust schreef:
ik distancier mij bij deze publiekenlijk van de jeugd van tegenwoordig.
Lieverd, het heeft geen zin om je slechts publiekelijk van een bepaalde doelgroep te distantiëren.

Dat dien jij toch te weten, als APA-knaap.

>:]

KazzZ 24-06-2002 09:50

als je niet ziet dat het nep is, is er toch nix verkeerds aan? Moet diegene lekker zelf weten.. ik zou er nooit mee lopen :) Ik neem liever een echte dan :p

boardbabe 24-06-2002 13:09

Naja, ik wil zelf een echte door mn lip, en mn moeder vind het verschrikkelijk dus ik mag het (nog) nie, maar nu dacht ik:
'Als ik dan nu een neppiercing ga dragen, vind ze het net zo verschrikkelijk, maar ze kan me dr niet van weerhouden om neppiercings te dragen (doet ze ook niet) dus dan kan ze gaan denken; tja, het ziet er hetzelfde uit als een echte, waarom dan geen echte hae

liesje 19 24-06-2002 13:12

Als het voor een keertje is , zie ik het door de vingers, maar als het voor een langere tijd bedoelt is, dan vind ik echte piercings veeeeel beter

AtHell 24-06-2002 13:15

zeer geil net als gewone piercings :o :D

[DFU]DutchGirllie 24-06-2002 15:40

ik erger me er niet aan.

wat maakt het uit?

Chelsea 24-06-2002 16:49

ik vind het heel handig, als het niet mag bijv

F0RuM-PuNK 24-06-2002 18:19

niet zo "stoer" natuurlijk

yvonnaah 24-06-2002 18:29

heeeeeeel vautttt!!!!!

*~*DOOR*~* 24-06-2002 18:51

Het boeit me niks of het een echte of neppe is, zolang ie maar leuk staat en niet overdreven raar eruit ziet.

Ninnoc 24-06-2002 19:00

lelijk, neem dan een echte

Floosje 24-06-2002 19:11

Als je niet ziet dattie nep is, vind ik dat het niks uit maakt. Misschien wel goed oplossing als je bijv geen piercing mag van ouders of ivm werk.
En als je m zat bent, kun je m zo eruithalen, heb je ook geen litteken :)

Built to last 24-06-2002 19:59

Citaat:

Ninnoc schreef:
lelijk, neem dan een echte

hoe kan een neppe nou lelijker zijn dan een echte als je het verschil niet ziet? :confused:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41.