![]() |
inburgeringstest :)
|
Ik had een 5,3 geloof ik, maar het is alweer een tijdje geleden dat ik hem gemaakt heb.
|
Een 4,7 :bloos: :o
|
haha ik ben blijkbaar geen nederlander :o
een 4,4 :bloos: |
Oh die heb ik al eens gedaan. Maar ik ga dan invullen wat ik denk dat de gemiddelde Nederlander denkt. :bloos: En dat is fout. Dus dan krijg je een verkeerde uitslag. Maar ik ga 'm straks nog wel een keer doen.
|
een 4,6. Maar ja ik ben dan ook geen nederlander ;)
|
Ik had die best goed gemaakt, geloof ik. In ieder geval was ik geslaagd. Mijn vriend niet :D
|
een 5,3... maar 2 vragen had ik per ongeluk verkeerd aangeklikt
|
wat een hoop bullshitvragen
een 5.8 |
Welke voortuin is bij Nederlanders geaccepteerd?
B. Tuin met koelkast, lege bierblikjes en nog wat andere troep. :D 4,2. Hahah. Domme test. Rare score trouwens, ik had 23 vd 36 vragen goed, dus dat zou lineair een 6,4 moeten zijn. |
Ik geloof dat ik nét wel of nét niet geslaagd was.
Maar wat een onzin staat er in zeg. Zo blijkt maar weer dat ze van die buitenlanders complete onzindingen verwachten. Ik heb liever dat iemand enigszins Nederlands spreekt dan dat hij weet waar vuurwerk ooit voor diende. |
Een 5,1. Als men immigranten zulke vragen stelt vind ik het echt te belachelijk voor woorden.
|
Een 5,3, maar die vragen slaan echt nergens op. Waarom is het belangrijk om te weten hoe nootmuskaat in Nederland is gekomen? :confused:
|
hmmm.. meeste vragen zijn toch wel goed vind ik... zitten een paar idiote tussen
|
een 5,5, k ben dus nét ingeburgerd
k had bij de antwoorden gekeken nadat k em had gemaakt en k had ongeveer 3/4 goed, volgens mij heb je bij 1 fout dus al een 8,5 |
Die test heb ik een tijdje geleden gedaan, weet niet meer wat ik er precies voor had, maar hoog was het in ieder geval niet. :p
|
heb 3,8 : :confused:
|
4.7 maar k heb dr niet eens zoveel fout:|
|
Een 6,1
|
een 4,7
wat een onzin allemaal. |
4.0 :s
Ik woon al m'n hele leven in nl maar dan weet ik toch echt nog niet waar nootmuskaat vandaan komt. |
een 4,7 Ik hoop dat Verdonk er niet achter komt anders word ik het land uitgezet :D
|
5.2 Antwoorden even nagekeken maar heb er iets van 5 fout ofzo wel beetje raar.
|
Citaat:
|
Wat een belachelijke kuttest.
|
4.9. :(
|
3.6 :d
|
Citaat:
Ik had trouwens een 4.7 |
Een 4.0
Heel vaak weet ik ook wel wat ik zou moeten doen, maar er word gevraagd naar wat ik zou doen. En aangezien ik een lakse Nederlander ben... |
4,4
Domme test. |
4,4
in deze test worden mensen opgeleid tot truttige nederlanders :| wat doe je als een collega trouwt, maar je niet bent uitgenodigd? dat verschilt toch per mens :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
4,9. Achterlijke test.
|
Citaat:
|
5.1
|
9,4 :o Ik ben goed op de hoogte blijkbaar, maar ik vind het rare vragen. Sommige dingen zijn ook per mens verschillend denk ik.
|
Heb ik een tijd geleden gemaakt, had een 4.3 ofzo. Idiote test, ik heb ook geen zin om 'm nog een keer te maken, zo stom was de test. (n)
Tof, ik heb m'n oude score plaatje gevonden. http://img515.imageshack.us/img515/4585/471ap.jpg |
waneer moe tje voor het eerst naar de verloskundige akls je zwanger bent lol :p
|
welke fb opent even een poll ben je gezakt of geslaagd
|
4,9 :( die test slaat duidelijk nergens op
|
6,1 :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
WTF. :| Screenshot? |
2.4 en woon niet in Nederland
|
6,8 maar ik was liever gezakt want jezus die test slaat nergens op (n)
|
Citaat:
enzo bij meer vragen |
Citaat:
ik had een 8 haha ik kan vast goed gokken, maar wat een onzinnige kutvragen zeg |
ik hoop dat deze test niet serieus is gemeent :|
|
Deze test zegt genoeg over de geestelijke vermogens van onze bewindslieden lijkt me zo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |