![]() |
Een paar gedichten..... niet van mij!
Hier een paar gedichten of eigenlijk meer songteksten, Ze zijn ook op een melodie geschreven, door mensen die ik goed ken en met geestelijk gehandicapten werken (daar gaan de teksten ook over). Ze vormden een cabaret-groep, en traden wel eens op (nu niet meer, helaas).
Ik heb er nog veel meer, die zal ik wel eens opzoeken. Vrij om te gaan Ik keek in je ogen en zag zoveel niet Ik vond dat gewoon maar besef nu pas hoe bijzonder je was Je armen wuifden tegen je wil Je mond gedwongen in een lach Ik dacht je bent vrolijk, maar voor jou was het weer een dag Je voelt je vij om te gaan Je kijkt niet om en niemand haalt je in En het is gewoon goed als je weet wat je doet in jouw eigen leven Weet je, ik zal je nooit vergeten hoe het echt was, blijkt veel meer dan ik ooit zal weten je vroeg dingen met je ogen die ik nu... die ik nu pas snap Je voelt je vrij om te gaan Je kijkt niet om en niemand haalt je in En het is gewoon goed als je weet wat je doet in jouw eigen leven Dilemma's Steeds maar rennen druk bezette dagen de agenda vol en ik raak langzaam op Er komen elke dag weer nieuwe vragen, ik ben nooit klaar zo zingt het in mijn kop. 't eeuwige dilemma Wat ik wil en wat er kan het blijft maar wikken, wegen Daar word ik niet vrolijk van Ik zie de eenzaamheid in al die ogen en vraag niet meer "hoe gaat het hier vandaag?" wie rekent op een knuffel of een heel leuk praatje daarvoor is hier echt geen tijd, dus dikke pech 't eeuwige dilemma Wat ik wil en wat er kan het blijft maar wikken, wegen Daar word ik niet vrolijk van Soms is er een knipoog of een lachje en houdt iemand mijn hand wat langer vast dat is dan weer zo'n zeoldzaam gouden dagje dan voel ik dat dit jasje me toch past 't eeuwige dilemma wat ik wil en wat er kan en al blijft het wikken, wegen ik weet dat ik niet zonder kan |
Niemand?
|
Ohw jawel iemand
(surprise surprise) Ik moet zeggen die eerste vind ik heel mooi En heb je er nog meer? Want die zou ik ook nog wel eens willen lezen! grts |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03. |