![]() |
Vinkenoog/Spinvis
http://www.excelsior-recordings.com/ja/jahoes.jpg
Citaat:
Apart, dat wel. Maar na een paar keer luisteren vind ik het wel mooi. Je moet er wel echt voor in de stemming zijn. Maargoed, andere die het al gechecked hebben? En wat vind je ervan? |
Volgens mij was dat vanmiddag op tv. Het suckte.
|
Citaat:
|
Heb het ook gezien vanmiddag, maar niet lang. Interessante combinatie, maar waarschijnlijk niet iets wat je veel zult draaien.
|
Ik ga binnenkort naar een concert,
maar spelen ze ook nog liedjes van hun eigen album? (Dagen van Gras, Dagen van Stro) Of alleen met simon vinkenoog? Want die vind ik namelijk niet zo geweldig. :o |
Citaat:
|
ik ben zeker spinvisliefhebber dus zal eens uitchecken
|
Ik zit het nu te luisteren, ik vind het geweldig.
|
Citaat:
|
Ik werd het vanmiddag na een paar minuten toch wel aardig zat. Wat een hysterie zeg.
|
Duidelijk een 'Nee!' voor mij. En dat terwijl ik toch een redelijke Spinvis- en Excelsior-fan ben.
|
Ah leuk, de meningen zijn verdeeld, ze zijn vast te ver gegaan, even luisteren dan :)
Eerste nummer is wel kik. |
The Flying Dutchman (y)
|
gedichten.nl
|
Bijzonder (y)
Maar wat is die knakker van Spinvis een saaie kerel zeg! Ik zag um een tijdje geleden bij de Mike en Thomas-show (hoe geniaal zijn die!) maar die kerel die lacht nog niet als iemand zun bek volschijt! Anyhow, de muziek is goed, JA! |
heeft die gast ook niet eens wat met stuurbaard bakkebaard gedaan?
|
heb de cd besteld.
kan het erg waarderen! |
fuck spinvis (y).
|
Citaat:
|
Het lijkt een beetje op Vinkenoog die Spinvis na probeert te doen met hulp van Spinvis zelf. Ik vind het minder dan de samenwerking tijdens Spinvis' concerten. Dat tweede nummer bijvoorbeeld, beetje jammer.
|
ik word een beetje moe van spinvis, het nieuwe is er nu al lang van af en ik vind zn stem gauw irritant worden. dit album vind ik niks eigenlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ook 18 (y) |
Spinvis is kut.
|
nah, niet mijn ding.
|
Citaat:
Spinvis is vet. Zie je wel? |
driewerf ja! (y)
|
Ik heb er nog niets van geluisterd, maar het klinkt als een goede combi (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: ik heb de plaat eens opgezet... tsjah. Zware kost :P ik vind het niet allemaal even briljant, vind vooral de stem van Vinkenoog niet zo, maar er zijn een paar nummers die echt wel de moeite waard zijn. En ik vind het gewoon heel gaaf dat er artiesten en platenmaatschappijen zijn die dit aandurven. Mainstream is anders, maar dat is Spinvis natuurlijk zelf ook niet zo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |