![]() |
Tekst voor op Rome trui
Jaja, dit jaar gaan we weer met de 5e klas naar Rome en iedereen krijgt een trui, alleen moeten we nog een tekst bedenken. Mijn keuze 'veni bibi vomi' was te afgezaagd, 'I love Rome' is geen Latijn en 'Liefde overwint alles, laten we ook voor Rome zwichten was te gay'. Iemand nog suggesties?
1. Moet Latijn zijn 2. Wel een beetje gek/vies/raar ;) |
Bibenturi te salutant!
:( |
Ceterum censeo Romam esse delendam? :p
|
Citaat:
Snees, wat betekent het? Sorry, heb al jaren geen Latijn meer.. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb nu even niet zo veel tijd, maar misschien dat ik later nog iets kan verzinnen voor op je trui :D . |
Citaat:
|
Marcus et Cornelia in horto ambulant! :p
|
Citaat:
ofzoiets :D |
Om maar even in de trant van Snees te blijven,
'Nunc est bibendum'. Maar dat is helemáál afgezaagd. En bij mij was er geen serpens in de tuin, maar Felix de kat. :) |
Citaat:
Verder heb ik even geen inspiratie, maar ik ben net gisteren teruggekomen van mijn Romereis en ik moet hier even droppen dat het fantastisch was :D. Veel plezier! |
Cede maiori
|
jezus man, maak gewoon een shirtje met daarop ROME is een soort designed letters en daaronder het jaartal en evt. de school. moeiluk.
|
RoMuH RuLezzz
(y) |
Citaat:
ecce marcus flavus flavus pater est! :p |
er was ooit lang geleden een topic over "latijnse spreukjes"
http://forum.scholieren.com/showthre...jnse+spreukjes Misschien kun je daar wat uit halen. Ik herinner me alleen deze nog, maar na zo lange tijd, dat zegt wel wat: Ik kan je niet horen want ik heb een banaan in mijn oor. Te audire non possum, musa sapientum fixa est in aure :D |
When in Rome, do like romans
is toch ook een bekende en leuke? anders maak je ervan, when in Rome do romans |
Kweeniet wat het nou geworden is, iig iets doms als:
omnia vincit Roma en dan nog iets. Truien waren zwaar lelijk. In Rome waren er ook leerlingen met witte vesten met gouden letters van een andere school, die waren wel gaaf. Ben iig thuis sinds gisteren, was geweldig :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |