![]() |
vlechten
Wat vinden jullie van meisjes met nepvlechten?
Ik vind het meestal wel leuk staan. Maar ik hoor ook dat sommige mensen het snel aso vinden! Jullie mening.... |
ligt totaal aan het meisje, hoe ze er verder uit ziet, wat voor kleur nepvlechten enz.
gekleurde vlechtjes zijn wel leujk maar bij sommige meisjes staat het gewoon snel aso of gewoon niet mooj bij andere meisjes staat het juist weer wel heel erg leujk gewone haarkleur vlechtjes vinnik vaak wel mooj... |
Ik vind het echt leuk! Maar bij sommige mensen die nepvlechten hebben staat het echt niet. De vorige dag hebben ze dan bijvoorbeeld nog superkort haar, de dag daarna hebben ze lange vlechten. Ik vind het ook zeker niet asociaal, wat maakt het uit dat iemand vlechten heeft?! :confused:
|
Ikzelf heb het niet zo op nepvlechten..
idd bij sommige meisjes staat het heel mooi maar vaak hebben ze dan ineens een onwijze grote bos met haar op hun hoofd staan.. vinnik niet echt mooi.. |
Nou, het verschilt echt per persoon, want ik vind het meestal bij donkerharige meisjes mooier dan bij blonde meisjes, alsof het dan 'natuurlijker' staat (in hoeverre dat dan ook kan). En ik vind het ook het mooist als de vlechtjes in 1 kleur zijn en niet in allerlei kleuren. 'k Wil het zelf ook nog eens een keer.
|
ik heb zelf nu roze vlechten..beetje dikkige en als ik deze zat ben komen er blauwe in..ik vind het dus wel leuk en totaaal niet asociaal ofzo
|
Wat is er nu sociaal aan een haardracht??
Ik vind het wel leuk... Het is een fijn en makkelijk kapsel... |
Citaat:
humm... ik weet niet wat er mis mee is, ligt er natuurlijk aan op welke manier je het gebruikt |
Citaat:
Verder...vlechten heb ik eigenlijk zelden mooi gezien, weet nie waarom (bij afrikaanse meisjes vin 'k het wél mooi meestal) :confused: |
Ik vind het meestal lelijk. Ik houd niet van vlechten.
Maar ik ga ze wel nemen :confused: Ik wil weer eens even lang haar hebben :( |
Citaat:
|
ik vind ut wel wat hebben.. mijn zussen en ik hebben het alle drie in gehad en ik zou het zo weer doen.. ut jeukt alleen soms! Maar ieder zijn eigen.. ik ben nou eenmaal iemand die veel methaar haar uithaalt...vlechten, verven, knippen, dreads!!
|
Citaat:
ontopic: ach, hangt van de persoon af.. soms is t lelijk,some mooi en k begrijp nie wat er aso aan is :confused: |
ik vind het niet persee "aso", maar het is niet erg mijn smaak
|
Citaat:
|
ik vind het zelf heel kewl! ik ga het zelf ook doen in aug! want ik heb nu niet zo'n lang haar en ik wil weer zo graag lang haar dus daarom neem ik maar vlechten! leek me wel een goede oplossing! maar ik vind het echt niet aso staan!
|
ik had ze laats nog. ik vind het normaal. 1 x in de zoveel tijd heb ik die dingen en ik snap niet wat er aso aan is
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53. |