![]() |
Waar luister jij naar in de auto?
Luister je naar de radio, naar cd's of naar een zelf samengestelde cd? Of rij je in stilte?
Ik heb een paar cd's van Robbie Williams en Alanis Morissette in m'n auto, en als ik die beu ben zet ik de radio aan op Q-music :o Daar is ook meteen het laatste nieuws & verkeersinformatie te horen. |
Wij hebben geen radio in de auto, wat ik erg irritant vind.
Anders luister ik naar de radio en als dat me niet bevalt een zelf samengestelde cd (y) |
Ik luister van Radio Donna... Leuke muziek en goed te ontvangen hier in het zuiden. Helaas geen Nederlandse verkeersinfo maar de Belgische is soms wel om te smullen; Een schaap gesignaleerd op de Brusselse Ring..:P
|
Ik heb nu een zelf samengestelde cd erin liggen en 2 cd's van een artiest :)
En ja... anders radio538 of slam FM en als ik richting België ga, dan Donna |
Veronica... Radio-4... of cassettebandjes, van electro tot metal. Gisteren de beach boys. Als de zon schijnt draai ik dance. In de winter Leonard Cohen.
In België inderdaad Radio Donna (y) |
Ik heb alleen een antieke radio in mijn auto, dus ik luister naar de radio, als deze het doet. Ik vind het wel vervelend als hij weer eens weigert en ik dus in 'stilte' moet rijden.
|
ik heb een radio/cd spelert met mp3 functie, dus kan ook een cd'tje met 700mb volkwakken en luisteren,is best handig.Meestal heb k gewoon zon mapje met cd's die ik er dan om de zoveel tijd uithaal en weer nieuwe erin,voor de afwisseling.
Of mn ipod met de radiozender erop, zodat ik ipod via mn autoradio luister. |
Citaat:
|
mp3 cd's :)
|
Ik rijd niet vaak lange stukken, en op korte stukken neem ik niet de moeite cd's mee te slepen. Dan zap ik heen en weer tussen radiostations tot ik een liedje heb gevonden dat ik zo hard mogelijk kan meeblèren.
Als ik per ongeluk toch een lang stuk moet doe ik er iets blijs in, van Dropkick Murphys ofzo. |
Heb MP3/WMA in de auto, dus veeeeel muziek, veel verschillend vooral. Radio heb ik eigenlijk nooit aan (echt nooit), alleen hééééél af en toe ff de TI knop (voor de verkeersinformatie)
Wat er zoal op een cd staat bij mij... Robbie Williams, Oasis, Dire Straits, Bob Marley, Beef, UB40, Beach Boys, Simon and Garfunkel, Anouk, St. Germain, Snoop Dogg, Dr. Dre, U2, Manau, Prodigy, Red Hot Chilli Peppers, Blof, Acda en de Munnik, Run DMC, Lenny Kravitz, Eagle Eye Cherry, Trafassi, De Jeugd van Tegenwoordig, Train, Deep Blue Something, Rolling Stones, Black Eyed Peas, Dandy Warhols, Busta Rhymez, Brian Adams, Bob Sinclair, Tom Novy, Coldplay, Gregor Salto, Fugees, Moby, Muse, Outkast.... Veel dus :D |
Vrijwel alleen cd, heel soms radio.
CD's wisselen regelmatig.. heb er altijd een stuk of 20 in de auto en daar zit vanalles tussen. |
Rebecca fm.
|
CD's!
Ligt een beetje aan de mood, maar ik pak meestal drie CD's uit een bepaald genre mee. Hardrock / Heavy Metal: Iron Maiden, Dream Theater, AC/DC, Guns'n'roses (heerlijke auto-muziek in de zomer), Kamelot etc etc. Jazz: Silje Nergaard, Miles Davis, Katie Melua, John Coltrane, Keith Jarrett, Norah Jones, Bill Evans, Mccoy Tyner, Freddie Hubbard etc etc. Heerlijke muziek voor langere ritten. De andere muziek die ik heb, luister ik voornamelijk thuis. |
De laatste tijd veel radio, maar dat wisselt ook wel met veel cd's luisteren.
En qua zender switch ik veel. Vind ik een nummer niet leuk dan pak ik een andere zender. Luister ook wel veel naar Radio 1. Lekker geblaat. Dat heeft op mij altijd wel een relaxed effect en vooral als ik moe ben kan ik dan beter mijn concentratie erbij houden. Met liedjes zak ik dan sneller weg. En als ik me heel erg moet concentreren dan gaat ie uit of heel zacht. Dat wordt wel iets minder, maar vind het soms ook wel gewoon lekker eens zonder herrie in mn oortjes te rijden :) |
Radio1/FunX/ArrowJazz.
|
Q-music als radiozender, kan ik lekker in de gaten houden waar de flitsers staan. Verder natuurlijk Alanis Morissette, Charly Lownoise & Menthal Theo, Acda en de Munnik en Veldhuis en Kemper.
|
Ik luister eigelijk altijd naar de radio. En als ik het liedje niet leuk vind op een bepaalde zender dan zet ik hem op een andere zender.
|
Het gezoem van de motor...de radio is te vaak gejat, m'n vader wil er niet meer aan :(
|
Citaat:
roni size, audio bullys, n sync ( :o ), john mayer of funX |
Heel wisselend.. 'S ochtends altijd Evers, 's avonds vaak Arrow Jazz FM. Heb standaard een stuk of 15 mp3 cd's in de auto, varierend van Dire Straits tot Chillout gedoe tot Acda & de Munnik. Ik wil eigenlijk nog een keer een wisselaar aanschaffen, das wel zo relaxed :)
|
Echt heel wisselend. Om rustig te worden soms wat klassieke muziek, maar soms ook keiharde gabber in de file.
|
Citaat:
|
hehe dat is eigenlijk best een goed plan :D(y)
nou eerst maar weer 'ns mn radio fatsoenlijk terug in mn auto zetten (ging te hard door een kuil en de radio zat nog niet vast... tja :o) |
Naar mijn rij instructeur...
Haha, flauw! |
radio 2 meestal
|
Citaat:
Maar... mag je niet naar je eigen cd's / radiostation luisteren tijdens het lessen? |
Citaat:
Ik luister meestal iets als electro/industria/goa. Radio eigenlijk zelden omdat ik vaak lange stukken rijd en dus zenders wegvallen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu? Peter Pan Speedrock
Jolt: Wat een ongelofelijke brute onzin. |
Alanis Morissette(y)
Ik luister ook naar de rij-instructeur. Verder staat meestal radio 3 op. (IOS tijdens mijn ttt:cool: ) |
werk:
Feeze FM Nationaal FM Piraten :cool: prive: Grindcore Metal Crust Hardcore |
@ nps en co, weet ik waarom dat is :P, je moet sowieso luisteren naar je rij instructeur, anders zit hij er maar voor jan lul.
Maja aangezien ongeveer 99% van wat ik uit kraam onzin is, moet je het meeste met een korreltje zout nemen. |
Citaat:
|
gewoon de radio
|
Ik mocht dat ook niet hoor. En de radio stond suuuuperzacht
|
Veronica, Q-music, Yorin FM en dat soort zenders :o Ik 'zap' nl zodra er reclame is. Soms gooi ik er een cd in, Pink Floyd bijvoorbeeld. Ik ben alleen te lui om een cd te verwisselen met al gevolg dat er 2 maand dezelfde cd in zit :D
|
radio 3 of sky radio.
en soms een zelf samen gestelde cd:) |
Slam FM of YorinFM, afhankelijk van de muziek/mijn bui.
of een cd-tje met mp3-tjes (Jamiroquai, Tiesto, Evanescence, alles door elkaar, altijd leuk.) |
hehe op 't moment luister ik naar de kraakjes van de auto zelf, ik reed iets *te* hard door een kuiltje en aangezien ik nog te lui was geweest om mn radio vast te schroeven doet ie 't nu niet meer (draadjes los enzo, maar dat komt volgende week wel weer).
|
Spinvis
StuBru Yann Tiersen Tegan & Sara Coldplay |
skyradio.. kvind t zo relaxed in de auto
|
Ik snap niet dat er mensen zijn die niets luisteren of de radio aanzetten....
Ik heb zo een 30 mp3 cds gemaakt met complete albums om te luisteren in de auto, ook al rijd ik maar 10 minuten, ik zoek zorgvuldig uit wat ik wil luisteren :) |
radio!
|
Meestal gewoon wat rustige muziek.. :p
Of muziek van 10 jaar terug blijft grappig :D |
Citaat:
Een nieuwe :D (2dehands weliswaar) MÉT radio cd-speler :cool: Vanaf nu niet enkel zoem geluiden meer in de auto :cool: M'n ouders vonden het niet leuk trouwens dat ik meteen even met mijn hardcore de geluidsinstallatie ging testen :o Nu zit er voorlopig nog een cd-tje van bløf in, ook leuk :) |
3FM, soms als er leuke wereldmuziek op is Radio 4.
|
Ik rijd het liefst in stilte eigenlijk, meestal is het maar een kort stukje en van muziek raak ik wel een klein beetje afgeleid :o
Maar anders is radio ook wel oké. Als iemand anders rijdt :p Of gewoon een cd van iets wat ik op dat moment leuk vind. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54. |