![]() |
hoe was je eerste tongzoen?
kommaaaar, hoe wasie? lekker, smerig, nat, snel, gewelidgi of vreselijk? de mijne was echt ranzig, hij kon er echt niks van, net een wasmachine op zeer snelle stand (n)
|
was echt vies:( die jongen stonk uit zn mond
|
ging wel... ik was beter dan hij whahaha.. maar viel me alles mee...
|
Mijn eigen tanden tanden poetsen vond ik toch wel wat fijner!!! :rolleyes: :p :rolleyes:
liefs, Rio |
dat was leuk :o
hihihi |
Ik zou het niet meer weten..
:confused: |
Ik vet zenuwachtig, hij vet zenuwachtig, en toen zoenden we opeens, ik had echt zoiets van WAAAAAAAAAAAAAH NAT, WAAAAAAAAAAAH TONG, ow jah, rondjes draaien he? Uh....
En toen was het al weer voorbij :D:D Maar het was wel superschattig :) |
Vorige week was dat. Pretty amazing stuff... Maarjah, het was dan ook een meisje waar ik al zeven jaar verliefd op was.
|
Citaat:
|
nat
|
van mij was echt leuk.
we waren nog vet jong en vet bang enzo, maar we praten er nog vaak over, ook al is het al lang uit. en hij was trouwens nog lekker ook! |
Nat :D
Maar wel fijn :) |
Ik von het echt cool :cool: . Maar t is al weer een tijdje geleden......
|
Mijn eerste tongzoen was zeker wel goed. Maar ik had dan ook een meisje met ervaring :D . Zou het met haar zo nog een keer over willen doen.
|
nu mis ik eigenlijk ook nog de eerste zoen met een meisje :)
|
nat :D:D:D:D hehe, niet bepaald lekker, en vind het nu een sukkel
|
ehm...
een-5-seconde-natte-met-haren-van-hoofd-erbij-:D-tongzoen :p :D echt verschrikkelijk :p |
Was niet zo lekker was veel te nat dus was lekker snel over haha
|
Mh, blijkbaar is het vreemd een lekkere eerste zoen te hebben? :D:D Heb ik er toch goed aan gedaan een beetje langer te wachten en een leuke jongen te hebben :D:D
|
Hij kwam de hele tijd met zijn tanden tegen mijn tanden aan (of waren het die van mij tegen die van hem? :D) en tot overmaat van ramp vielen we ook nog van de bank af :o
Gelukkig gaat het nu weer beter :D |
ik wist nie wat me overkwam.. de persoon in kwestie was namelijk nogal super enthousiast met gevolg dat ik bijna stikte in zn tong :rolleyes: met een woord ook wel samen te vatten met SLIMY
|
Mwa.. ik bakte er helemaal niks van (n) .. ze ging al snel weg.. maarja toen was ik nog "jong & groen" :D :p
|
Citaat:
|
neej,man... liever zacht en aardig :) , das gewoon zo lekker .. lekker rustig aan,beetje bijte :p *miauws*.. ikke isz in tha mood :D
|
het was nat en raar. werd ook gauw saai dat rondjes draaien. daarna ging het wel beter hoor :D
|
Die van mij was echt nie lekker. Ik wilde het eigenlijk ook niet maar ik durfde geen nee te zeggen.. heel fout.. kwas 12 jaar... Ach jah geen spijt van of zo. Zo'n big deal is het nou ook weer niet! :)
|
het was.. apart..
niet lekker niet vies.. anders :confused: |
Erg lekker en erg lang
we hebben van ~22:00 tot ~02:00 aan een stuk staan te kleffen maar ja we waren al erg lang gek op elkaar alleen durfde we het beide niet aan elkaar te vertellen en toen was dus de explosie |
Iedereen maakt zich altijd zo druk om de 1e keer zoenen terwijl het allemaal zo weinig voorstelt. Jah, de 1e keer is dan wel speciaal maar kijk maar eens hoe snel je nu iemand zoent. Het is gewoon een van je vaste handelingen geworden ;) Als je dat eenmaal gehad hebt ga je verder denken :D Mjah, de 1e keer was wel fijn, tis nieuw en dan wil je wel ff 3 uur lang bezig blijven! Hadden jullie vroeger ook van die leuke truukjes om het voor elkaar te krijgen? :rolleyes:
|
Lekkah! Lief! Romantisch!
*is toevallig net in gesprek met de jongen in kwestie* |
Vraag me altijd af hoeveel slijm je nou tijdens zo'n zoenpartij produceert :D
|
Nice!! :cool: (y) :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hihihih al die verhaaltjes...nu mijne nog! Het was behoorlijk razig, hij had gerookt, en dat weet ik eigenlijk alleen nog, dat hij rookte en dat da echt ranzig was, de rest viel wel mee..... Lacyra |
Heeeerlijk :o :D
|
was 5 weken geleden en lekker:)
|
:cool: VRESELIJK!!!!
Was op een feestje in Groep 8. Was een meisje dat een weddenschap had afgesloten met een paar vriendinnen dat ze met mij zou zoenen... Zitten dus op een gegeven moment gezellig te kletsen... stopt ze opeens die tong in mijn mond... was zwaar beledigt!!!! :cool: :cool: :cool: :cool: |
Citaat:
|
ik vond het zo erg vreemd :D... heel slijmerig... het was afgesproken, men zei dat het nou toch wel eens moest komen (op 11 jaar :o)... dus stonden we daar tegenover elkaar. Wil jij? Ja, wil jij? Het hoeft niet? Maar na paar minuten gebeurde het. Ik was eigelijk verbaast dat 2 tongen in een mond pasten, daarvoor dacht ik echt van hoe past dat :D
|
Citaat:
Maar bedenk wel... het was groep 8!!! Moest nog niets hebben van meisjes...(zoals elke jongen op die leeftijd)... binnen een maand was dat wel anders... ;) |
het voelde ook wel ke maar de techniek ging nie echt lekker whehehe maar smaak was wel ke!
|
oja ik zal nog wel emer erover vertellen, was een jongen waarmee ik verkering had (mijn eerste vriend) en we gingen toen al op een vrijdag naar de bioscoop toe en naja was dus de bedoeling dat dat dan zou gebeuren heh! maar hjet was er nie van gekomen! dus hadden we op school tijden de les afgesproken en ja toen wou ik weg gaan en toen gebeurde het opeens! was wel ff schrikken!
|
Vaag.... t was mijn eerste 'verkering', in de eerste klas... we gingen samen naar de bioscoop (Jerry Maguire - ik weet t nog helemaal) en toen begonnen we elkaar kusjes te geven en opeens begon hij ook met zijn tong. En ik vond het vaag! Alsof er een slang in mijn mond zat! Maar na een tijdje begon ik het wel te waarderen:D. Ik ben nog steeds niet zo'n zoentype trouwens. Misschien nog niet de juiste zoenpersoon tegengekomen? Ik vind t wel lekker hoor maar niet geweldig...
*ben ik nu raar?*:D;) |
Citaat:
|
nou ik er aan terugdenk was het best grappig. eerst dacht ik: oh! mond open! toen begon hij alle kanten op te bewegen (met z'n tong) kon 't niet echt bijhouden. gelukkig wordt het met oefenen wel beter! :D
|
Geen id, ik kan niet in de toekomst kijken :p
|
De eerste zak die me wou zoenen hebbik meteen van me afgeduwd en de tweede zit ik nu nog steeds aan vast.. :P en die was heel wat beter. Echt super ijgenlijks wel :p
|
wel lachen...
|
Ik had er allereerst veel meer van verwacht... ik vond er echt NIX aan.. "is dit het nou??' maar achteraf, "wasmachine" :D :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57. |