![]() |
Verse soepen
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar soep. Ik zal het even uitleggen. Eerst bestond er een bedrijf, de soeperij. Dat bedrijf maakte verse soepen, deed het in 1 persoonsverpakkingen, en dat kon zo een halfjaar bewaard blijven. Je kon allerlei verschillende soorten soepen kopen, en ze waren erg gezond en lekker moet ik zeggen. Maar dat bedrijf bestaat nu helaas niet meer. Ik zoek dus lekkere verse soepen, die je wel een tijdje kan bewaren (doordat ze vacuum verpakt zijn), en liefst buiten de koeling houdbaar, kon met soepen van de soeperij ook. Ik heb veel gezocht bij google maar ik kan niet echt iets vinden. Hopelijk kent hier iemand iets, of heeft hier iemand ideeën. Zou iemand nog een ander bedrijf weten waar ik zulke soepen zou kunnen bestellen? Alvast bedankt, Caspar |
Zijn die soepen in zak (ik weet even niet van welk merk, maar het is een bekend merk iig) niet ook redleijk 'vers'? Zal wel minder zijn dan die jij bedoeld, maar misschien wel weer meer dan soep uit blik. Bij de AH verkopen ze volgens mij ook wel verse soepen, maar ik weet niet of die lang houdbaar zijn ed.
Ik lust geen soep, dus vandaar dat ik er weinig van weet. ;) |
Citaat:
Unox? |
Citaat:
|
Ja die zullen ook wel goed zijn, maar ik zoek soepen in 1-persoonsverpakkingen. In de supermarkt heb ik die alleen maar in blikken gezien. Wat ik het voordeel vind van die 1-persoonssoepen uit zo'n zak, die ik eerder had, was dat je veel verschillende smaken hebt, dat er geen toevoegingen e.d. in zitten. En het smaakte ook nog eens erg goed ;)
Ik had ergens op het web al wel net zoiets gezien... maar daar was het nadeel van dat het maar een paar weken houdbaar is... dus dat's ook niet wat.. Als iemand nog suggesties of ideeën heeft, zijn die hartelijk welkom. Groeten, Caspar |
1 kopssoep van de natuurwinkel ;)
|
in o'cool vind je die.
weet wel niet voor hoeveel personen,maar ze is ekker |
Citaat:
|
Citaat:
|
Verse soep die een half jaar houdbaar is? :rolleyes: Lekker vers dus.
Maak zelf vérse soep en vries die in porties in. |
Citaat:
Die zijn wel lekkerder dan de meeste andere eenkopsoepen, maar ze kunnen volgens mij nog niet tippen aan verse soepen. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
broccolisoep
|
Je kan vaak ingevroren verse soepen halen bij de slager ofzo. Iig ik kende iemand die dat deed, weet niet of dit voor elke slager geldt. Diepvries is erg lang houdbaar, maar neemt wel weer ruimte in.
Tsja al het goede verdwijnt:p |
Maar, hoe vers is vers?
|
Die soepen van Unox in een zak zijn net zo vers als de soepen uit blik van Unox. Dat het in een zak zit is om marketingtechnische redenen (blabla 'bijzondere' smaken idee... )
Verse soep, misschien die van de albert heijn? |
Iemand nog ideeën? Nu neem ik gewoon altijd (1-persoons)blikjes soep... maar de smaken zijn beetje eentonig.
|
Zelf maken <3 Recepten genoeg op internet.
|
Inderdaad zelf maken en in de vriezer bewaren, lijkt me een goede oplossing :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51. |