![]() |
Relation d'illusion
Hij deed niet mee,
de 'mooie Prins' en zat alleen maar in illusie. Maar... de vuilnisbak moest ook naar buiten. Dáárom kregen we dus ruzie. |
Oké, ik geef het toe... hij is een beetje minder, maar ik kan niet altijd even diepgaand schrijven. :P
|
Ik vind het eigenlijk wel leuk, moet er wel een beetje om lachen
Alleen erger ik mij eerlijk gezegd altijd mateloos aan puntjepuntjepuntje-gedrag. WAAROM in godsnaam? Het is toch prima zonder? Op de 'daarom' hoeft trouwens naar mijn mening geen accent. Dat is al duidelijk genoeg zo. Als je het voor de tweede keer leest is het trouwens nog grappiger :D |
Ik ben blij dat mijn gedicht je heeft weten te amuseren, ik vond het zelf ook leuker toen ik het voor de tweede keer las.
Die puntjes staat er, zodat het 'maar' niet als een kort woord wordt uitgesproken, maar als een woord dat als het ware verbindt, en niet los zweeft. Ik kan me wel voorstellen dat het ergelijk is, ik zal er de volgende keer aan denken. En over dat accent, tja, ik heb het toegevoegd zodat het om misverstanden te voorkomen, om te zorgen dat het duidelijk is voor de lezer. Bedankt! |
Citaat:
Ik vind de puntjes en het accent echt afbreuk doen aan het gedicht, zonder is veeeeel leuker :) en ik zou prins ook zonder hoofdletter doen. Hou het simpel, alledaags, want dat straalt je gedichtje ook uit en dat is juist de kracht. |
Citaat:
|
als men alles dat vreemd staat zou afwijzen dichtte iedereen nu nog steeds a la shakespeare. je zou maar kunnen plaatsen voor de vuilnisbak. opzich zou je ook een komma achter maar kunnen zetten. ik ben het met Rita Pavlovic eens, als je dáárom schrijft lees ik daaaarom :o heel leuk, verder.
|
Mja, je hebt wel gelijk. Bedankt. =)
Niks mis met Shakespeare trouwens :bloos: |
weet ik, maar 't zou zo eentonig worden ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |