![]() |
Haldern
Hét festival in Duitsland vlak over de grens
De voorgaande jaren was de line-up geweldig ik heb op de gok kaartjes gekocht, het programma is nog niet bekend, alleen Element Of Crime Final Fantasy, Kante en Mogwai zijn bevestigd tot nu toe. Er zijn geruchten over Belle & Sebastian en the Thrills, I hope so... :cool: line up van vorig jaar de kaartjes zijn maar 47 euro! |
wanneer is t precies?
wilde er vorig jaar heen, maar kon toen niet uiteindelijk. |
3-5 augustus
Het is trouwens bijna uitverkocht |
Ik wil wel gaan, even met vriendin van me kijken of we kunnen.
|
Citaat:
|
Ze schijnen de line-up pas bekend te maken als het festival is uitverkocht
|
Citaat:
hm, ik wilde ook gaan maar ik heb op het moment geen geld. dat zou balen zijn, studiefinanciering eindelijk binnen, kaarten uitverkocht. ik wil wel heel graag. ik moet een slachtoffer vinden die meegaat. |
Tot nu toe bestaat de line-up van 2006 uit:
Anna Ternheim Ed Harcourt Element Of Crime Final Fantasy GEM Islands Kante Lambchop Mogwai Morning Runner Motorpsycho Mystery Jets Novastar Paolo Nutini The Kooks The Rifles The Waking Eyes The Wrens The Zutons Twilight Singers We Are Scientists |
GEM :cool:
ik denk dat ik wel ga! |
Citaat:
|
oh zei ik GEM?
ik bedoelde dat de line-up me niets doet. |
omg haha.
|
love.the.sunset schoot mij het kaartje voor
(y) en lieke slaapt bij jimme :o |
die line-up is wel aardig. en geen geld voor 3 dagen, maar is mij te ver
|
valt keurig te fietsen vanaf hier!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
voor ons is dat wel een stukje rijden
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
' :) ' |
+ een naaktzwemmende Nina Persson van de Cardigans in het meertje bij het festival.
|
Citaat:
Alter Reitplatz, REES-HALDERN(D), Duitsland Do, 03/08/06 19.00 uur € 47 En dat is inclusief camping en parkeren. Alles behalve duur toch? |
attent van je carn, je begint ook gewoon echt een straat verder dan waar ik woon :cool:
- het is een goedkoop festival idd, maar ik weet nog niet hoe mijn vakantie gaat lopen dus ga nu nog geen kaartje kopen ofzo |
Citaat:
|
de line-up kan em nog niet overtuigen.
|
Citaat:
|
The Veils confirmed.
|
Das Festival ist fast ausverkauft. Es wird noch eine letzte Möglichkeit geben, Tickets zu bekommen, wir lassen Euch bald die näheren Details wissen.
aldus de haldern site |
Zullen wel veel meisjes komen
|
Er is echt nog 1 kaartje ofzo volgens ticketservice :'(
|
nu alleen nog kaartjes in Duitsland te koop
|
DONNERSTAG, 3. August 2006
19:00 - The Waking Eyes 20:10 - Mystery Jets 21:20 - Martha Wainwright 22:35 - Novastar 00:05 - Lambchop FREITAG, 4. August 2006 13:40 - Daniel Benjamin 14:45 - Mumm-Ra 16:00 - The Veils 17:00 - Morning Runner 18:00 - The Zutons 19:10 - We Are Scientists 20:25 - The Cooper Temple Clause 21:40 - Motorpsycho 23:15 - Element Of Crime 00:55 - Mogwai 01:45 - The Revs 03:00 - Final Fantasy SAMSTAG, 5. August 2006 11:55 - Solo 13:00 - GEM 13:50 - The Rifles 14:55 - Islands 16:05 - Guillemots 17:20 - The Wrens 18:35 - The Kooks 19:50 - Paolo Nutini 21:05 - James Dean Bradfield 22:35 - The Divine Comedy 00:15 - The Twilight Singers 01:30 - Ed Harcourt 02:45 - Kante Bepakt en gezakt en nog maar één nachtje slapen. |
Citaat:
|
Toch wel de band waar ik de grootste hekel aan heb, en dan voornamelijk zanger Maurits.
|
dat die nog bestaan echt
|
Het wordt tijd voor een tegenbeweging me dunkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je kunt tegenwoordig ook niet meer relaxed naar een showtje in melkweg of paradiso zonder m tegen te komen
|
ik zeg publiekelijk lynchen.
|
vuurpeloton
zoals het een echte soldaat betaamt :confused: |
en weer ontopic graag :)
|
Haldern was geweldig
Hoogtepunten: Islands: Op cd klinkt het al leuk en zomers, live is het helemaal geweldig. Violen, blokfluit, synthersizers, twee chinezen en een indieneger swingen de pan uit. Een chick waar de mannen niet genoeg van krijgen en voor de vrouwen ook genoeg mooie mannen op de bühne. Mogwai: Hard, harder, hardst maar toch om heerlijke wegdroom muziek. the Veils: "Fuck, Fuckinghell" en weg was Finn! De gitaar van Finn Andrews was kwijtgeraakt op t vliegveld, dus Finn speelde op een geleende gitaar. De snaar knapte en wat doe je dan als echte rockstar? Je gooit vloekend de gitaar op de grond en gaat een lijntje snuiven(?) en komt even later weer het podium op. Op dit incident na was het een goed optreden. the Zutons: Geweldige show. Hele enthousiaste band en zat muzikaal goed in elkaar. The Divine Comedy: Voor mij de Grote Verrassing. Belle & Sebastian- achtige sound met een wat zwaardere stem. De frontman is daarnaast ook een goede entertainer. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02. |