![]() |
geen titel :o
Alsof ik de pijn niet voel
loop ik met opgeheven hoofd Emoties hopen op in mijn hart ik voel me moe Tranen stromen eindelijk ik breek doormidden lig op de koude stenen wachtend op geluk Eeuwig blijf ik daar |
Tweede strofe vind ik het mooist. Die raakt me het meest. Die eerste strofe vind ik minder. Ik weet zelf ook niet echt waarom. Het doet me denken aan wol :s
|
De tweede is het mooist, omdat je daar ietwat met woorden speelt. De eerste strofe spreekt niet echt tot mijn verbeelding.
|
Alles is tegenwoordig mooi op DoP. Dit dus ook. Wat een schitterend gedicht. Je raakt me echt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind m ook mooi, alleen dat laatste zinnetje voegt naar mijn gevoel niet heel veel toe..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad de
creativiteit is mo- menteel heel ver te zoeken. Zo ook in dit gedicht. Alsof het teveel moeite kost. |
Citaat:
Je bedoelt dus dat ik mijn zinnen afbreek? Maar zover ik weet heb ik geen woord afgebroken. Ik hoop dat je t nog toe wil lichten! |
Alsof ik de pijn niet voel, loop ik met opgeheven hoofd
Emoties hopen op in mijn hart, ik voel me moe Tranen stromen eindelijk, ik breek doormidden Lig op de koude stenen wachtend op geluk Eeuwig blijf ik daar Is ie zo beter dan? :rolleyes: Ook maar meteen komma's in gedaan anders liepen die eerste twee regels voor geen meter. |
Citaat:
|
Je breekt je zinnen inderdaad af, maar dat hoeft niet negatief te zijn. Wat ik eigenlijk bedoelde (dit was trouwens niet alleen op jou gericht, maar meer een algemene boodschap aan de mensen op wie het ook betrekking heeft) is dat een gedicht niet bestaat uit een paar zinnen die in stukjes zijn gehakt en over meerdere regels zijn verspreid:
Alsof ik de pijn niet voel loop ik met opgeheven hoofd. Emoties hopen (zich) op in mijn hart. Ik voel me moe. Tranen stromen eindelijk. Ik breek doormidden, lig op de koude stenen, wachtend op geluk. Eeuwig blijf ik daar. |
Oké bedankt, nu is het iig duidelijker. En ik ga er aan werken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |