![]() |
[WEBSITE] Onbereikbaar?
Hey iedereen,
Ik (of eigenlijk mijn vader) heeft een probleempje. Het gaat om het volgende. XS4ALL klanten zouden de volgende site: KLIK niet kunnen bereiken. Nu is mijn vraag: Zou jij even kunnen kijken of de site te benaderen is? Reageer vervolgens op dit bericht met daarin of het wel of niet gelukt is en met welke provider je werkt. Alvast bedankt! Groet, F. |
Werkt inderdaad niet. Je hebt DNS-problemen:
# dig www.spoorweghistorie.nl ; <<>> DiG 9.3.1 <<>> www.spoorweghistorie.nl ;; global options: printcmd ;; connection timed out; no servers could be reached |
Met Speedlinq is hij hier prima te bereiken.
Probeer in je DNS-settings eens de domain serial te updaten. Kijken of XS4ALL hem dan opnieuw oppikt. Ik weet dat bijvoorbeeld Planet met die methode nogal eens opnieuw wilde resolven. Natuurlijk moet je wel enkele uren, danwel dagen wachten na het wijzigen van je DNS-gegevens voordat alle providers hem juist doorvoeren, maar let er in ieder geval op dat je de serial mee update (vooral Ensim, Plesk en cPanel willen dat nogal eens nalaten). |
bij mij werkt het gewoon :confused: :confused:
ik heb overgens studie-access (=reseller van @home geloof ik) |
Heb een XS4ALL verbinding en heb nergens last van... :confused:
|
Hier kan ie hem niet vinden (XS4ALL).
|
planet en ik kan de site gewoon bereiken
|
Multikabel -> geen probleem
|
Versatel --> geen probleem.
|
Citaat:
@ de rest : Bedankt! Vooral blijven posten ik kan meer reacties nog wel gebruiken ;) Groet, F. |
Ik denk dat je even naar je DNS-settings moet kijken. :o
|
Citaat:
Gewoon nieuwsgierigheid :) In ieder geval bedankt voor het meedenken. Groet, F. |
Bij mij (Telenet, België) is hij ook goed te bekijken. Succes met je site verder!
|
XS4ALL heeft er nog steeds geen zin in.
|
Chello doet het gewoon :)
|
@home werkt
|
wanadoo ook
|
CAIW werkt ook
|
xs4all niet, kan een dns verhuis probleem zijn maar dan zou xs4all het al moeten hebben geupdate.
In welk netwerk draait de website? (Kan iemand anders edvne een tracert doen) |
laatste 4 hops:
10 124 ms 123 ms 124 ms dist-02-so-0-0-0-0.mtld.twtelecom.net [66.192.243.15] 11 135 ms 121 ms 123 ms hagg-01-ge-1-3-0-508.mtld.twtelecom.net [66.192.243.149] 12 126 ms 121 ms 124 ms 66.162.30.58 13 133 ms 123 ms 122 ms alpha.main-hosting.com [72.29.68.136] |
Wanadoo -> geen probleem
|
Citaat:
|
Iedereen hartelijk dank voor de hulp. Ik weet nu dat het alleen aan XS4ALL ligt :p We gaan ermee aan het werk.
Je mag nog wel reageren, maar wat mij betreft is het topic nu gesloten ;) Nogmaals dank iedereen! Groet, F. |
Of het ligt aan jouw configuratie waarbij het probleem zich alleen voordoet bij de servers van XS4ALL. Ik zou eens in je DNS config duiken, daar heb je veel meer aan.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04. |