![]() |
Downloads voor mobiel
Dag allemaal,
Al een tijdje ben ik de trotse eigenaresse van een Samsung E530. Nu ik ook bleutooth op mijn macje heb ontdek ik de nieuwste dingen. Nu heb ik een klein probleempje, ik ben op een site gestuit waar je applicatie's kunt downloaden voor je mobiel(op je computer en dan versturen via Bluetooth). Nu zijn de bestandsextentie's echter .jar of .jad Wat betekent dat ? :confused: Het meest logisch zou zijn java bestanden, maar als ik ze op mijn telefoon zet komen ze terecht bij Mijn Bestanden -> Overige Bestanden. Help ? Alvast bedankt :) |
Dat zijn Java Mobile bestanden. Die kun je alleen afspelen als je Java op je mobiel hebt!
|
Citaat:
|
hmmm...
MIsschien is het geheugen te vol ofzo? Ik heb zelf een oude Sony-Ericsson en als ik daar een .jar bestand opzet, kom hij automatisch bij de games te staan... |
Heb ik ook al gekeken, maar mijn gehele java geheugen is leeg.
|
Hey, hoe heet die site?
|
En als je op je telefoon naar Overige Bestanden gaat? Als het goed is staan daar de .jar files en kan je ze installeren.
|
Citaat:
|
Ik heb een samsung D500, er staan nu standaard 3 java-games op.
Ik heb ook een site gevonden waar je gratis .jar of .jad files kunt downen, maar als ik die op mijn pc zet en ik wil ze via bluetooth overhevelen, doet hij niks, en als ik met de telefoon op de map van de pc zoek, en ik selecteer het bestand, zegt hij "niet toegestaan". waar ligt dit aan? hij pakt wel gewoon .jpg en .mp3 enzo. |
je moet zowel de .jar als de .jad bestanden van hetzelfde bestandje erop gooien,samen werken ze wel.
|
Ook al geprobeerd, maar ik kan nog steeds die bestanden niet naar mijn telefoon sturen, dat weigert hij gewoon.
Bij de telefoon zat zo'n programmaatje, als je bent verbonden met de telefoon kun je File-->Send kiezen, en als je dan een .jpg of .mp3 bestand pakt, dan krijg je een transfer schermpje, en zie je de voortgang van et versturen. Als ik .jar of .jad of iets anders pak, dan verdwijnt het bestandselectiescherm gewoon en doet hij niks. Andersom ook geprobeerd: met de telefoon op de pc zoeken. Plaatjes enzo doet hij wel ontvangen, maar als ik .jar of .jad pak, geeft hij als melding "niet toegestaan". Nog suggesties, of kan ik hiermee beter naar een ander topic gaan? |
Citaat:
Citaat:
Dan ga ik dat even proberen :) |
Mijn telefoon heeft geen map overige bestanden :|
alleen images, video, music, sounds. zie screen En kan ook geen nieuwe map aanmaken. Als ik File -->create new folder doe, zegt ie "could not create new folder on the server" nog suggesties iemand? |
nee, dit probleem heb ik nognooit van gehoord, en het is te hopen dat ik dit probleem ook niet krijg met mijn nieuwe telefoontje, die onderweg is :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05. |