![]() |
Breakcore gives me wood part 14 @ vooruit gent (B) 16 - 06
Maar even een apart topic.
http://wood.widerstand.org/skullchina.jpg BREAKCORE GIVES ME WOOD PART 14 at VOORUIT GENT (BELGIE) bevestigde 'artiesten': VENETIAN SNARES DROP THE LIME WOOD CREW: -SICKBOY -DROON -TIM TERROR -GIGGLING DILDAS aangezien het crust is lage entreeprijzen (6 euro ofzo), goedkoop bier en goedkope merchandise. be there or be square. oja, dag ervoor is dus in paradiso die planet mu party maar dat zal mee IDM zijn. voor meer informatie verwijs ik u naar de wood myspace of de wood sectie op widerstand. |
geen muziq, dat is wel jammer
maar misschien dan om mn diploma te vieren hierheen ipv paradiso, even kijken nog |
muziq is planet mu he
dit is gewoon alleen maar breakcore, op die planet mu party komt vooral veel IDM gok ik zo. Het zou me verder niets verbazen als aphex twin wel naar die warp party komt. en hrvatski zal ook vast meekomen. maar ik ga liever hier naar toe dan naar paradiso omdat hier ook drop the lime en sickboy komt. en er komen nog minstens 10 namen bij ofzo. hopelijk komt xanopticon ook, om er maar even lekker op los te speculeren. |
Lijkt me sterkt dat vsnares en muziq idm gaan doen in paradiso.
ohja, aphex toert niet atm en warp en planet mu zijn 2 verschillende dingen.. |
Citaat:
|
ja ik typte warp maar ik bedoelde planet mu/o
en venetian snares gaat gewoon doen wat hij normaal doet, en muziq gaat wel flink aan de idm denk ik. speedy j zit toch ook op planet mu ofniet? planet mu party is een of andere anniversary |
Citaat:
verder doe je maar bijdehand tegen je moeder |
Citaat:
|
Citaat:
speedy j heeft wel 'ns wat uitgebracht op mu maar dat is al lang geleden, tegenwoordig zit ie op mute geloof ik (maar ik kan 't ook mis hebben). Mu-ziq live is trouwens ook breakcore-achtig, beetje in de stijl van z'n laatste plaat (hellfish/vsnares ripoff). |
laatste plaat ken ik niet, ik heb alleen lunatic harness, wat echt idm is, op een paar nummers na. aan de andere kant is de grens idm/breakcore vaak genoeg vaag. although lijkt muziq live me wel cool. hellfish ben ik een beetje overheen gegroeid, dat luisterde ik vooral toen ik 17 was geloof ik. tegenwoordig heb ik het wel een beetje gehad met tekno. die mixplaten van the producer zijn wel erg gaaf.
en vsnares gaat gewoon breakcore doen, hij heeft geloof ik nog nooit echt iets van HCCBU live gedaan. sowieso nooit echt iets glitcherigs. |
Ik wil maar ik weet niet of vervoer gaat meewerken. :o
|
probeer anders te regelen of je met iemand mee kan rijden.
kijk fake anders eens lief aan? ik kan niet met zekerhied zeggen of hij plaats heeft maar je kunt het altijd proberen |
als jij, Mark en Nina meegaan wordt het al tamelijk krap. of Mark moet ook willen rijden.
|
Eigenlijk hou ik niet van 'lief' kijken, maar zolang ik niet hoef te bukken doe ik het. :o
@metal: je nick zuigt. (N) echt een waardeloze change. |
Metal de pettal
Lid sinds: 12-03-2006 Aantal posts: 37 (20.71 posts per dag) hehe |
Ik vind het maar niets. :mad:
|
Citaat:
de kans bestaat dat ik dan mijn rijbewijs heb (jaja!) dus dan rij ik ook wel, geen probleem |
Citaat:
|
Citaat:
|
en misschien ga ik ook, maar dat zie ik dan wel. Zit dan wss met examens enzo (N)
en martijn: hellfish is geen tekno ;) |
vsnares, sickboy en drop the lime (y) .
die beatles sample van drop the lime was live gaaf! |
relaxte linup tot nu toe <3<3
ik ben zeker van partij, als geld en vervoer meewerken tenminste. |
Citaat:
wat is het dan in godesnaam? ik vind hellfish gewoon tekno hoor zou verder wel gaaf zijn als veel mensen van het forum zouden komen |
Citaat:
|
Citaat:
die gast wil ik nog wel voor een tweede keer zien. en een hoop forum lui zou idd leuk zijn (y). |
Citaat:
Hoe het precies heet weet ik niet. Vaak wordt het UK Hardcore, UK Deathchant hardcore genoemd ofzo. Toch hoor je de platen veel op freeparties. |
Ik ben ook wel voor een hoop forum lui. Dan is het misschien wel makkelijker met vervoer.
Waarom is het niet, Breakcore gives me waardf??? Zijn ze niet op de hoogte van de nieuwe shite. |
Cancer :| daar
|
Citaat:
|
volgens mij doel je alleen op de french technology is dead mix.
Die bestaat alleen maar uit dat soort platen :D |
volgens mij ook wel livesets?
french technology is dead is vet vetter vetst |
mja de platenkeuze is wel leuk, alleen mixtechnisch is het wat minder.
Maar volgens mij wat ik aan livesets heb gehoord valt dat wel mee. |
urgh midden in examens (denkik). maar ik ga waarschijnlijk toch.
|
metal de pettal
.... |
:p
|
Citaat:
Er is genoeg vette tek te vinden in die richting Pettal :) Sommige shit van TNT,K-Bal (stereotommy rost hard), ZMK (Stefan is van alle markten wel thuis) etc. etc. |
"Maar even een apart topic."
"aangezien het crust is" "be there or be square." "Het zou me verder niets verbazen als aphex twin wel naar die warp party komt. en hrvatski zal ook vast meekomen." "although" "hellfish ben ik een beetje overheen gegroeid," "vet vetter vetst" jammer, maar helaas |
pettal
|
Klinkt vet, en venetian snares komt + meer lekkers, maar wtf is up met Gent. Das tyfus ver :o . Hmmmmmm
|
mssn ben ik er wel.
|
Permban voor Metal de pettal. Wat een kutte nick zeg, verdomme.
Maar 16 juni dus? Als het goed is heb ik dan vrij, kijken of het vervoertechnisch te regelen is, Gent is best ver vanuit Groningen. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
beter vertrek je naar onzin, om daar nietszeggende topics te openen? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://cow.rega.khleuven.be/~droon/wood14/flyer.gif
volledige line up. als je wilt gaan moet je zorgen dat je om HALF 10 VOOR DE DEUR STAAT. Anders is het dus uitverkocht. Uit sickboys eigen mond vernomen dus het zal vast wel kloppen. |
Citaat:
Jammer dat ik je niet in paradiso zie. :). |
ik zie vsnares wel in paradiso, vind gent een beetje veel gedoe.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53. |