![]() |
[Tekening]Een appel die niet ver van de boom is gevallen
http://img471.imageshack.us/img471/6519/scannen9aj.jpg
Die tekening hierboven dus, daar gaat het om. Ik wil hem graag helemaal afmaken, dat is hij nu nog niet en ik weet niet zo goed wat ik er nog bij kan doen/verbeteren. Iemand tips? |
wat voor achtergrond?
Zonsondergang ofzo? en oefenen op je boom. Het idee is iig leuk (y) |
Ik vind het een beetje schetserig
als je er een mooie tekening van wilt maken zou ik wat netter tekenen. |
>_<
Ik dacht dat het ook een schets was :| Dit krijg je van 's ochtends forummen |
erg leuk.
alleen de boom verdiend misschien wat extra aandacht. Een boom is geen stam met daarbovenop een bos takken. Over de gehele lengte van een boom groeien van onder naar boven takken. Kijk maar eens goed. ;) |
Citaat:
|
Het touw van de schommel hangt ook een beetje scheef, dat vind ik zonde. Nou lijkt t niet alsof de schommel 'hangt'. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is niet eens een appelboom :(
|
Jawel, de appels zijn er alleen al afgevallen. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je zou de boom wat realistischer kunnen maken (zoek op boom bij google :p), de houding van de poppetjes wat beter en het misschien inkleuren?
:confused: |
Citaat:
|
Ik vind het niet echt bijzonder, sorry. Het idee is wel leuk overigens. Misschien kun je zoals Rooster ook al zei een achtergrond maken.
Je zou ook een klein beetje kleur kunnen gebruiken of wat meer met licht en schaduw werken. Ik ben benieuwd naar het resultaat :) |
Probeer voor meer details in ieder geval te werken met een harder potlood. HB of 2H.
Een achtergrond zou ik laten, het is niet nodig en zou waarschijnlijk alleen het evenwicht van de tekening verpesten. De bovenstaande opmerkingen over de boom vindt ik goed. |
Waarom uppen mensen topics altijd precies een maand na de laatste post?...toeval of doen jullie het erom O_o
|
Het is een maand oud, zoek gewoon nieuwere topics om in te reageren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56. |