![]() |
Wasted Amsterdam
Citaat:
Argy Bargy, Beerzone, Klasse Kriminale, Blood or Whiskey, Hudson Falcons en The Bleach Boys!!! |
Niet echt duur.
Al vind ik er geen reet aan. |
Ik vind het eigenlijk best wel duur maar tja ik zal er gewoon weer bij zijn. in augustus ook maar even naar blackpool gaan want dat is voor het laatst.
mijn hoogtepunten zullen hoogstwaarschijnlijk the Restarts en the Unseen zijn(y) van sommige nederlandse bands op de line up vraag ik me echt af wat die daar doen zoals noctophyle en sidekick bob |
Aanwezig.
|
Duur?
WTF 30 euro voor 25 bands is geen geld, tja als je alleen maar joints buiten gaat roken is het weer een ander verhaal. En wat is 30 euro nu? 3 tientjes? net niks man. |
60 euro voor twee dagen vind ik nog best wat, helemaal als je ook nog eens die dure melkweg prijzen moet dokken. maar ach ik heb het er alsnog wel voor over want het is een blijft wel altijd weer één groot feest
|
Wasted UK wil ik ook bezoeken.
|
Man nog geen 1,2 per band. + de drank, kleien 50 a 60 eurp. cheap noem ik dat.
|
In de melkweg...fucking amateurs
Trashfest 11 uber alles, DIY zo ontzettend veel beter dan die dronken meuk van wasted ;) Friday June 23 2006 Panic [usa] Crowpath [swe] Guns Up [usa] Nothing Done [nl] Gascoigne [nl] Unkind [[fin] Pisschrist [aus] Italian Stallion [ger] Loftus [usa] FFF [nl] Saturday June 24 2006 Bones Brigade [usa] Racebannon [usa] Battleship [usa] Skitkids [swe] Endstand [fin] Nightmare [jap] Kid Blunt [irl] The Now Denial [ger] Bombenalarm [ger] Doomtown [nl] Grinding Halt [nl] Saturday June 25 2006 Clorox Girls Zann [ger] Dean Dirg [ger] An Albatross [usa] Civil Terror [nl] Reproach [bel] Tor Johnson [nl] Set Your Goals [usa] |
Citaat:
helaas is het dit jaar dus voor het laatst |
Gascoigne is gaaf.
Toffe lui ook. |
Zann <3
|
Citaat:
|
Jammer dat het in Babylon is. Sham 69, Peter and the Test Tube Babies en Discharge zou ik graag willen zien.
|
Trashfest ziet er ook wel ruig uit.
Dean Dirg. Echt cool dat we onze eerste show met hen en Reproach doen. Megacoole bands. Helaas zijn we de langzaamste die avond gok ik :P |
Citaat:
Je bedoelt dat je de overige 27 niet kent ? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@sjoerd: de rest zegt me idd erg weinig. |
Citaat:
|
Citaat:
|