![]() |
Jstyle
Onze jolige vriend Jan Smit uit Volendam heeft een eigenkledinglijn genaamd; JSTYLE.
Volendamse zanger in mode Eigen kledinglijn Jan Smit Zonder eigen kledinglijn geen BN-er … daar gaat het nu een beetje op lijken. In de voetsporen van bekendheden als Idols Dewi, Kim Lian, Bridget met haar puppy t-shirts en onlangs Wendy van Dijk start de Volendamse zanger Jan Smit binnenkort ook met een eigen kledinglijn. De lancering van het nieuwe merk genaamd JStyle vindt plaats op 13 maart a.s. in - hoe kan het ook anders - Volendam! En wel in de eigen winkel van Jan Smit aan de Burgemeester van Baarstraat (waar nu de fanshop zit). De Nederlandse volkszanger start namelijk niet alleen een kledinglijn, maar ook een nieuwe gelijknamige kledingzaak. Met de opening slaat Smit twee vliegen in een klap. De start van JStyle, de kledinglijn, kent in eerste instantie schoenen, shirts en overhemden. No-Excess, de sponsor van Jan Smit, is verantwoordelijk voor de ontwerpen en ontwierp ongeveer twintig verschillende kledingstukken. Voor nu is er één verkooppunt in Nederland, zoals gezegd de gelijknamige shop in Volendam. Mocht de kledinglijn echter een daverend succes worden, dan is de kans groot dat JStyle binnenkort op meerdere plekken in Nederland te krijgen is. |
jammer heh , alleen in volendam te koop. Is toch weer een stukje met de fiets (n)
|
ebay
|
I won't even be caught dead in those things
|
sux
|
Citaat:
|
vingervlug
|
spannend, een goede reden om naar volendam te gaan
|
ik heb de eerste kledingstukken al in de kast hangen!
|
het is zoooo standaard.
gewoon een blouche met js erop en van die t-shirt met een afgezaagd logo erop. en vergeet de 'fun-shirts' niet :) . shirts met Mrs. Smith erop of JANTJE ZELF :) ! |
bij Ellemieke Vermeulen stond het retegaaf!
|
Ik wil foto's.
Of moet ik daarvoor naar volendam? :( |
ik heb voor je gezocht gaatje, maar kon niets vinden!?:(
|
Citaat:
|
dag in , dag uit
|
Citaat:
Die jantje smit wil ook overal aan verdienen zeg. |
leuk initiatief
|
Ik draag liever 'It's a wendy'.
|
Welke vrouw wil nou niet als Mrs Smit door het leven gaan! ..
http://www.jansmit.com/fotoboek/j-style/15.jpg |
lal
|
:(
|
om te janken :( :(
|
the apocalypse!!!!
|
Net wilde ik reageren, maar toen was het topic gesloten. Nu weet ik het niet meer :(
|
:(
|
ik wil graag de redenen van wizzkid weten :) .
|
zo'n prachtig topic hoort geen slotje op :(
|
Ontopic Jongens , wat vinden jullie van CELEBRITIES met kledinglijnen? welke zijn leuk en welke niet ?
|
zolang diegene zich er ook echt mee bemoeit heb ik er niks op tegen. het is echt te debiel dat iemand anders iets ontwerpt en dat de 'artiest' alleen zijn naam eraan verleend en een krabbeltje zet als goed keuring.
|
volgens mij is het soms wel leuk.
missy elliot met adidas vind ik sommige dingen wel gaaf van |
|
of beyonce die etensluchtjes in parfum laat verwerken.
ook vrij achterlijk. |
It's a Wendy loopt heel goed, want Wendy spreekt de jeugd aan hoorde ik zojuist van een V&Dkopstuk :)
|
Citaat:
http://www.vd.nl/VD/20060304/public/...-20060304.html |
True star is wel een lekker geurtje (y)
|
De makers van de Jstyle slaan de plank volledig mis, de meeste mensen die deze collectie vrijwillig dragen zijn voornamelijk fans. Je kan dan beter omajurkjes maken of topjes voor geblondeerde meisjes in achterstandswijken met een maatje meer.
edit: spelfout |
Jan heeft veel fans hoor
|
jan smit dot com
|
Ik zie een markt voor Frans, slabbetjes met; "Ik kwijl op Frans Bauer" voor bejaarden en verstandelijk gehandicapten. :)
|
je moet niet vergeten dat hij ook maar een mens is :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tom zeg niet van die dingen. :nono:
|
Citaat:
|
waarschijnlijk wordt het net zoiets als g-star, lijkt me. :(
|
hmpf :(