![]() |
Lineup:
Slayer Dream Theater (exclusive show :confused: ) Machine Head Tristania Symphony X Agnostic Front Less Than Jake After Forever In Extremo Massif Skarhead Immortal My Dying Bride Cannibal Corpse Hypocrisy Arch Enemy Dismember Biohazard The Vandals Slapshot Dirty Rotten Imbeciles Subzero Deviate Saxon (eagle show :confused: ) Anathema Moonspell Kreator Doro Rage Manic Movement Bruce Dickinson Calibre Evergrey Xeah ---- Hoe relaxed is deze line-up dan wel niet? Pukkelpop, Lowlands, eat that! |
ligt eraan van welke muziek je houd he..dit is niks voor mij, pukkelpop weer wel..
op graspopzou ik alleen the Vandals, less than jake en .Calibre willen zien..en calibre heb ikal 2 keer gezien dus die niet eens... |
BRUTE HEERSCH
ik ben present |
hier is al een topic over. slayer kan ik zonder, Dream theater wil ik in een zaal zien, machine head ga ik wel heen in de melkweg, en voor de rest kan het me niet zo boeien.
|
en deviate, in extremo, subzero en skarhead zijn ook erg goed
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waar is graspop?
|
ik heb mijn graspop kaartje
DRI heerscht idd bruut. |
|
Citaat:
|
DT heb ik altijd al es live willen zien. Maarjah.. k moet weer zo nodig op vakantie.. als ik die line-up van te voren had geweten.....
|
tis volgens mij alleen zo $$$
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wilde super graag gaan, maar dan zit ik in italie
|
Moonspell :D (y) (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kben er ook.
|
present
Goeie bands en veul bier..... En de nodige dames lastigvallen.... heersch |
im there
|
Slayer
Dream Theater (exclusive show ) Machine Head Tristania Symphony X After Forever My Dying Bride Biohazard Anathema Bruce Dickinson heersch . Mja mag niet |
ik kan niet :(
|
Ik ga dr heeen woeiiiii
Nou nog aan een tent zien te komen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13. |