![]() |
Waar houd je van?
Enkel kleine dingetjes toegestaan. We weten allemaal dat je van je mama houdt, maar houd je ook van...
- dieren met grote zachte oortjes - draadjes uit badjassen trekken - chocola eten - 'mafkees' zeggen - porren - moderne sprookjes verzinnen - zonneschijn - kaarsvet druppelen - toveren - honeyhitters - hartjes tekenen - naar de kapper gaan - body-spray sprayen - gemasseerd worden - draaistoelen - beschuit met muisjes - postkaartjes - gekleurde lampjes - glittertjes - vlinders - nietjes nieten - een zonnebril dragen als het donker is - hartjes snoepjes - snoepkettingen - knabbelen - lijstjes maken En jij dan? |
Ik hou van mij!
en mijn surfboard! |
Van jezelf houden is niet klein! :(
|
Ik hou van:
-Hagelslag -Paris Hilton -Klaprozen -Sarcasme -Hotel's -Tics -Dure dingen -Lijstjes en statistieken -Amerika -Lente -De wereld -Zon, maar niet teveel -Kapitalisme -Consumptiemaatschappij -Foto's -Dialecten -Will&Grace -DVD's -Lange nagels -Mijn huis -Vlinders -Een weide vol met blaasbloemen -Hasselt -Films met zelfmoord -Latijn -Herbert Grönemeyer -Grazige weiden -Hugh Grant -Deutschrock |
Laten we samen gaan vliegenn. :)
|
van de eerste lieveheersbeestjes
van die bolletjes in inktvullingen van haarspeldjes van m&m's en ook van grotere dingen, maar dat mag ik niet zeggen van grote stoute mooneh :( |
Bolletjes in inktvulligen heb ik nog verzameld!
|
Aanvinken.
|
Citaat:
Ik ook, jarenlang :D |
:D Lief.
|
Ga ik dus niet allemal opnoemen, sowieso gaat niemand al die lijsten lezen ;)
|
donuts!
|
Citaat:
|
Zo'n lange lijst.
series op net 5, soaps, rnb,hiphop,rap,soul,rock,pop, eva longoria, oprah (zowel show als persoon), forummen, brieven schrijven naar metro, pmen, msnen, neef, duits, duitsland, leiden, rotterdam, new york, enz.. :D |
Ik houd van zon :)
|
Treinen. Uiteraard.
En nog meer. :o |
Hoe Amélie.
Hier komt 'ie. -mensen -hun gedragingen -mezelf -school -lezen -schrijven -de zomer -het strand -geofictie -informatie -films -muziek -japan -jpop -anime -manga -noord en zuid-korea -china -landen -talen -japans -taalwetenschap -lord of the rings En nog veel meer. |
amelie is cool, ik weet het, iedereen weet het.
|
- Vriendin
- Neuken - Bier - Koffie - Quantummechanica |
Kijk mensen, zo simpel kan het leven nog zijn.
|
Quantummechanica is simpel? ;)
|
Die vergeet ik even.
|
De neus van mijn konijntje :bloos:
|
-Reaggeton muziek
-inktbolletjes -paarden -bomen met hele brede boomstammen. -alles wat breed is :p -de ogen van me schildpadden. -de geluid die ze maken als ze honger hebben. -zon -regen op een warme zonnige dag -Suske en Wiske - Me friends - Tekenfilms - Tekenen - Scheikunde/Chemie - Chemisch rekenen - Luisteren - Curaçao - Italië - Mijn computer - "mijn" manegepony - me 2 schildpadden Dat was het :) |
- droge cornflakes
- donald ducks - de geur van koffie 's morgens - vuurtje stoken - mensen plagen - op m'n handen staan - onbenullige dingetjes bewaren - onweer in de zomer - slapen - muziek maken En vast nog wel meer. |
Sigaretten.
Films Reality tv. Reality tv sterren :) Alle tv series Beroemdheden. Mode. Dvds. Me computer. Roze. Alles wat gay is (y) |
madelaine
Chocola en meer.. :P |
Mooie meiden....
|
Ik hou van..
Warmte Gras Liefde Madeliefjes De zon De wereld Boeken Vakantie Psychologie Seks Picknicken Muziek Lolly's Films Chocola Filosofie Eten Praten Lachen Dingen kopen die ik leuk vind (Lang Leve materialisme :bloos: ) Slapen Niks doen Ananas Sneeuw En ik hou van de dingen die ik nu niet weet maar later wel zou willen opschrijven. |
Bier
Koffie Sigaren Sterke drank Muziek Snijzaalpractica Nacht Films |
- mode
- mooie meisjes/dames - limonade - leuke series kijken - met de trein reizen - met vriendjes gamen - kansloze jongetjes/kereltjes uitlachen - dagdromen - kruisende getallen - internet - tekenen/schilderen - masturberen - in een warm bad liggen - travo's - leuke mannen die seks met elkaar hebben - boswandeling maken - Paris Hilton En toen wist ik het niet meer. :D |
muziek. de rest is irrelevant.
|
Citaat:
of heb je het niet over TRAnsFOrmatoren?? |
Waarom vergeten jullie songfestivalmaniacs het ESC erop te zetten! Sylph :nono:
|
Veertjes uit m'n kussen halen. <3
Fietsen in de regen Films kijken Nog wat dingen. |
Met mensen in discussie gaan die dan beginnen te schelden ipv inhoudelijk op me in te gaan. Want dan denk ik dat ik gelijk heb :o
|
Citaat:
Verder hou ik van: - het huishouden van een vriendin - wandelen met de hond - knuffelen met de hond - een heel grote hond zien rennen - wind mee hebben en dan keihard fietsen - mijn aap, paard en konijn (knuffels, dat wel :p) - nog wel meer... |
- Chocola
- Vakantie - Italie - Gezellige avondjes met vriendinnen - Verliefd zijn - Series op Net 5 - Zon - Het strand - Bergen - Skien - Uitslapen - Chocolademilkshakes van de Mac - Uitgaan - Winkelen - Films - Zomer - Mode - Robbie Williams - Discussies - Zwemmen - Kerst - Msnen - Tequila - Oprah - Sarcasme - Steppen in de tunnel van het UMC - Cabaret - Ben & Jerry's - Tikibad - Aardbeien - Frans praten - Mijn kat - Zoenen - Zelfspot - Coca Cola light - Weekend - Cocktails - Complimentjes - Pizza - Gesprekken op niveau - Dansen - Smsen Best veel. :) |
Euh, ik raak niet uitgepraat dus ik begin er maar niet aan.
|
-bijten
-in de trein zitten -fietsen met muziek op -rijstewafels met smeerkaas |
Citaat:
|
Firdaus.
|
:d
|
- de zon
- onvoorspelbare films - bier terwijl de zon schijnt - basketbal - het strand - kanoen - (Turkse) pizza - Margarita's - Uitslapen En nog wel veel meer, maar daar kan ik nu niet opkomen |
- zonneschijn
- body-spray sprayen - gemasseerd worden (wel door de goede persoon natuurlijk :)) - draaistoelen - beschuit met muisjes (ik krijg een nieuw nichtje :cool: ) - dansen En nog veel meer maja, ik houd ook van antwoorden op andere topics :P |
wijnballen
|
-fastfood
-chips -Jason Lewis -David Bisbal -films/bioscoop -Adriana Lima -muziek -Coebergh bessen -uitgaan/dansen -Jumpstyle -lente -tennis -kleding -shoppen -Spaanse taal -Spanje -mango's -computer -tv -parfum Beyond Paradise van Estée Lauder |
Citaat:
|
Ik houd van in de zomer naar de sterren kijken en ijsjes eten.
|
-M'n vriendin
-M'n familie -Roeien -Hardlopen -Runescape -MSN -Femke Halsema -Donuts -Ijs -Chocola -Vis -Rijst -Leer -Punk -Kleding kopen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25. |