![]() |
Hoe vaak ben jij verhuist?
hoi ik woonde eerst in Hengelo en toen in Zwolle en nu al weer bijna 9 jaar in Hasselt. En jij?
|
Ik ben verhuisd toen ik anderhalf was. Daarna niet meer.
|
Citaat:
|
Ik woon in een trein, die brengt mij overal naartoe, ik hoef niet te verhuizen.
|
Citaat:
|
woonde eerst 'op' Zuid in Rotterdam en ben toen naar een ander deel van Rotterdam-Zuid verhuist. Woon nu in een stad aan de andere kant van de wereld, en ben ook binnen die stad 1x verhuist.
|
Volgens mij ben ik nog wel verhuisd, toen ik paar weken oud was, werd geboren tussen een verhuizing :D
Van Lange Schoonderloostraat naar Havenstraat (anderhalve straat :D ) Rdam |
Mag ik nie zegge van me vader.
|
verhuisd
Ik heb eerst 12 jaar in Zeeland gewoond, ik het pittoreske dorpje Wemeldinge. Sindsdien woon ik hier in het Brabantse Nuenen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
0 keer
|
Zes keer, binnenkort zeven.
(Hellendoorn -> Hellendoorn -> Goor -> Goor -> Goor -> Zwolle -> Zwolle -> Zwolle) |
Jeetje :eek:
|
Citaat:
|
Goor (n)
|
1x van Hengelo naar Deventer
|
Citaat:
|
drie keer, binnenkort een vierde keer.
|
1 keer, delft -> delft, toen was ik 4
|
2x.
|
1 keer, utrecht -> amersfoort, toen ik 3 was.
|
3x
Velden (L)--> Maasbree (L)--> Bathmen (O)--> Enschede |
nooit.
|
dordrecht(staart) ->dordrecht(staart) (ivm grotere woning)
net na mijn geboorte (dordrecht(staart) -> Dordrecht(krispijn) was 4, na de scheiding van mijn ouders dordrecht(krispijn) -> Dordrecht(staart) na het overlijden van mijn pa dordrecht(staart) -> Dordrecht(vogelbuurt/indische buurt) Dordrecht(vogelbuurt/indische buurt) -> Dordrecht(crabbenhof) verder nog even in een pleeggezin gezeten ergens in zeeland, en in een internaat in rotterdam |
Een keer, van de ene kant van de wijk naar de andere kant.
|
3x Texel -> Meppel -> Groningen (kamer)
|
Geboorteplaats - San-Francisco 18 jaar gewoond
San-Francisco - Geboorteplaats 2 maanden gewoond Geboorteplaats - Tilburg 2 maanden gewoond Studentenhuis 1 - Studentenhuis 2 - 2 maanden gewoond Studentenhuis 2 - Studentenhuis 3 - 1 maand gewoond Studentenhuis 3 - Huis met vrienden - tot nu toe 3 maanden |
Het gaat wel bergafwaarts joh.
|
1 keer van Oene naar Epe
(n) |
1x van Maastricht naar een dorpje in de buurt van Valkenburg toen ik 16 was.
|
4 keer.
|
2 keer.
|
0 keer :)
|
5x
|
Van driebergen, naar driebergen (iets tijdelijks, vlak na de scheiding van m'n ouders), naar driebergen! :p
|
2 keer.
Toen ik vijf was van Axel naar Hasselt. Afgelopen jaar van Hasselt naar Nijmegen. |
Brouwershaven-> Dronten-> Deventer-> Zoetermeer
ehmmm... 1, 2, 3 keer dus. |
Twee keer. Eerste keer toen mijn ouders gingen scheiden. Binnen onze woonplaats.
En dan zo'n twee jaar terug naar dit gat omdat mijn moeder en haar vriend samen gingen wonen. |
1 keer, binnen hetzelfde dorp, toen ik 5 was
|
1 keer, twee straten verder
|
2 keer:
Aalten -> Aalten -> Zwolle (de deur naast Katje zelfs :p ) |
2x.
Steenwijk --> Steenwijk --> Steenwijk :p |
1 keer.
Almere --> Amersfoort. |
2 keer verhuist, wel in houten steeds
eerste keer van onderhand naast het Rond (winkelcentrum) naar andere kant van Houten, en 4 jaar terug naar huis waar ik nu woon in het oude centrum van Houten. |
2x... naar utrecht en toen terug naar gouda...
|
eindhoven, amsterdam, tijdje in Laren (al was dat meer een lange logeerperiode dan echt verhuizen), eindhoven, over een paar maanden den haag.
|
Nul keer, ik woon nog steeds in Amersfoort in hetzelfde huis.
|
Eenmaal.
|
Ik werd geboren in Friesland, toen ik een paar maanden oud was ging ik naar Velserbroek. Toen ik 8 was ging ik van Velserbroek naar Velserbroek --> groter huis en daar woon ik nu nog :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |