![]() |
Heather Nova
Ik heb die chick godverdomme al twee keer gemist toen ze op tour was en nu schijnt haar optreden in de fucking Pepsi stage aanstaande maandag ook uitverkocht te zijn.
Weet iemand iets? Of heeft iemand toevallig kaarten over? Dit is overigens ook een waarderingstopic. http://www.cissme.com/artis/heather/...storm_col2.jpg Truth and Bone, Paper Cup en London Rain zijn favoriet hier, evenals haar versie van Bruce Springsteens 'I'm On Fire', godverdomme wat zingt ze dat nr geil zeg. |
ik waardeer helaas niet mee
|
Hm, hm.
Island is gaaf, en niet alleen omdat ze klinkt alsof ze genomen wordt. Blood of me ook. Sowieso maakt ze fijne geluiden. Ik zou haar live gaan zien op een festival ofzo, maar een kaartje kopen gaat me denk ik net te ver. |
haar stem is heet op een lome manier.
|
ik heb een heather nova trauma. of nouja, dat is overdreven, maar ik word wel erg nerveus van haar.
|
hier kan ik echt niks mee
|
Citaat:
|
Ik ga er heen (L)
Maar geen kaarten over, sorry. Ik verbaas me er ook wel over hoe popi ze is, niet zoveel mensen om me heen kennen haar, laat staan dat ze naar een (duur) concert zouden gaan. Raarrrr. |
Citaat:
|
alleen al hoe ze kijkt ' hoi ik ben een blonde slome sloerie en ik zing over weetikveel wat want dat vinden de mannen en de moeder van grandmommy wel lekker' :nono:
|
Die broeken, die zijn toch het toppunt. :(
|
Ongeinspireerd en slaapverwekkend.
|
Heb haar gezien op Pukkelpop, sommige liedjes klonken wel lekker, maar ze maakte echt totaal geen contact met het publiek, echt slecht optreden (n)
|
De reacties hier doen me deugd (y)
|
Citaat:
|
ik luisterde het eerst opzich best veel. Vind het ook best leuk
wel lesbisch verantwoord. Ik heb er gezien op lowlands dit jaar. En vanwege haar optreden werd er niet gecontroleerd op okselhaar bij vrouwen :D |
Island is mooi, maar ik vind haar zelf een beetje suf uit haar ogen kijken. En het kan me geen hele cd boeien. Toch is het leuk om af en toe mee te blèren.
|
Ik ben ziek. :(
|
|
Die foto doet me denken aan de stoner van de apple reclame Ellen Feiss. :cool:
|
Ik moet eerst slsk eens even raadplegen want ik kan me zo op de vroege ochtend niets van haar voor de geest halen.
|
Citaat:
Blaas een kusje naar haar, van mij. :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54. |