![]() |
[Sitebuilding] Waar achtergrondmuziek te vinden?
Ik maak nu al ruime tijd flash websites,
maar het is echt enorm moeilijk goeie achtergrondmuziek vinden. Op professionele sites hoor je vaak rustige melodische soundloops van goede qualiteit. Weet iemand misschien een site waar deze te vinden zijn. (y) (Geen Flashkit.com, dit zijn niet echt degelijke loops) Serieuze antwoorden graag :p |
Titel even verduidelijkt. Ik heb volgens mij niets veranderd aan je bericht trouwens, er staat wel dat ik het bewerkt heb maar ik zat even niet op te letten, sorry, anders moet je maar even een gil geven :D
|
Wat dacht je van geen achtergrondmuziek, da's echt vreselijk irritant. Zeker bij van die vervelende flash shites (n)
|
Citaat:
als ik een pagina bezoek, die enkel in Flash is te zien, en dan ook nog 'ns waagt mijn eigen muziek te verstoren ben ik binnen 2 seconden weg (2 seconden om de mouse gesture te tekenen ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
Anyhow, anders gebruik je toch google? Meeste muziek is trouwens auteursechtelijk beschermt (zelfs de simpelste deuntjes), dit omdat matriaal dat gemaakt is direct onder auteursrecht valt (nederlandse wet althans), dus alleen muziek die specifiek word vrijgegeven kun je gebruiken |
Ik gebruik de muziekjes o.a bij het verkopen van de site aan de klant.
Ik heb het niet over brakke wavs hier. Google heb ik natuurlijk al geprobeert. Maar verder dan Flashkit komt het niet. Ik duik wel Fruityloops in en maak zelf wat chillout loops. |
voor een tientje, maak ik precies wat je wil horen (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15. |