![]() |
Stelling: meiden in een labjas zijn sexy..
Wel, dit zijn dus de belangrijke levensvragen waar wij ons op de Universiteit Nijmegen mee bezig houden.....
De vraag is dus: zijn meiden in een labjas sexy? Voor de v-leden: voel jij jezelf sexier dan normaal in een labjas? Wel: brand maar los..... |
Waar slaat deze vraag nou weer... alsof je die dagelijks een draagt?? Ga je tijd aan iets nuttigs besteden!
|
:D Nou wil ik weten wie van die mensen ervoor waren (van bio dus :p ) :D
|
Sommige meisjes, vast wel (y)
Maar alleen als ze zonder labjas ook sexy zijn. |
Ik ga er gelijk een studie bij doen! :cool: :|
|
Met alleen een labjas aan, zijn sommige jongedames best sexy, ja. :bloos:
@Firdaus, jij bent al sexy in je ochtendjas. ;) |
Pleur op, als er iets NIET sexy is, dan is het wel een enorme, witte lap katoenen stof die als een vuilniszak om je lijf zit.
Nee, ik voel me NIET sexy in een labjas (n) |
Als ze getailleerd en niet met vieze vlekken besmeerd zijn, zouden die dingen best sexy kunnen zijn.
Ik draag ze nooit, dus ik kan niet zeggen of ik me dan sexy voel. |
Ik heb vandaag nog een labjas aangehad en ik voelde me er nou niet erg sexy in. Die dingen waren veel te groot en op de meeste zaten enorme bruine/paarse/gele vlekken.
Misschien als er ook labjassen zijn die niet XXL zijn en waarop geen vlekken zitten dat het dan sexy is. |
alleen met bijpassende veiligheidsbril..
|
Nee
|
als ze daaronder naakt zijn (y) :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb gestemd voor zeker weten, want ik zou dat idd wel eens willen zien met alleen een labjas aan en zonder scheikunde-vlekken in de jas :)
|
Citaat:
|
Sexy meiden in een labjas zijn sexy.
Moet hij wel een beetje strak zitten natuurlijk. (Y) |
ik vind het niet sexy..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nouja het is even gokken waar dat soort vragen worden gesteld, op de faculteit NWI want daar stikt het natuurlijk van de nerds en er zijn geen vrouwen, of op de faculteit sociale wetenschappen waar ze zichzelf serieus en oprecht met dat soort ongein bezig houden.
|
Citaat:
|
Alleen met een russisch of frans accent. :)
|
Citaat:
|
geen flauw idee, ligt niet aan de jas :s
|
Citaat:
:( |
ik voel mezelf niet sexy in een labjas. Maja komt miss ook in combi met veiligheidsbril :s
Verder is hij te groot enzo :s lekker met chemicialien erop of bactierien :s sexy (y) |
Ok, tijd voor een nuancering.
1. Geen veiligheidsbril, die dragen we immers nooit. 2. Labjas is getailleerd 3. Labjas is (redelijk) schoon. Geen lichaamsdelen van dieren en bloedvlekken erop..... En de faculteit rechtsgeleerdheid zuigt. 'Diederik-Jan, keerl, zéterdag weer naar de rotary..' Stelletje ballen daar. (n) |
"zeker weten!" Weet t nog heel goed van scheikunde :cool: (y)
|
Pff, je wilt echt niet weten wat voor types(man EN vrouw) je allemaal ziet bij studies als Engels ofzo. Zo gewoontjes allemaal :(
|
Zeker weten! lol
nu serieus: Voel me wel slimmer met die labjas :p Sta je met brandoefening met z'n allen in je labjas buiten terwijl de rest van de school in normale kleding buiten staan :o En dan wij echt allemaal expres die bril ophouden :p |
Tja, ieder z'n fetish. :|
|
Ik vind ze alleen sexy als ze zo rond de 1,90 zijn, pokdalige huid en vettig haar hebben
|
Citaat:
|
Ik vind mijzelf niet sexy in een labjas.
Een vrouwelijke arts die ik ken (sowieso al een lekker wijf), draagt van die ouderwetse artsenjassen van dikke stugge stof, super getailleerd als een lang aansluitend colbert. Staat echt onwijs mooi. Veel beter dan die slappe witte moderne dingen waar elke vrouwelijk arts nu haar figuur in verbergt. En dan op elke heup 5 boeken zodat ze net een ezeltje lijken (n) |
Ik vind van niet. :o Het is handig dat je kleren niet vies worden of stuk gaan, maar voor de rest heeft het geen voordelen zo ongeveer. :p
|
Nou nee.
|
Citaat:
|
nee
|
Ik kan me niet herinneren ooit een meisje in een labjas gezien te hebben.
|
Ik kan me niet herinneren ooit van een labjas gehoord te hebben. Wat de fuck is een labjas?
|
Doe maar een knalrode of knalblauwe stofjas dan (y)
|
Citaat:
Zie hier een vrouw in een lab(oratorium)jas. |
Citaat:
|
Nee. :)
|
Citaat:
Maar goed, ik ben nog steeds wel benieuwt wie hiermee gekomen is. :D Wat een discussie weer. |
nee, maar ik ben het gewend:p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59. |