![]() |
Teringtyfustakketopic
Ik kreeg godverdomme voor de derde keer in a row HETZELFDE STRIPJE bij m'n vloei. :mad:
|
(Je moet toch wat als TS. :()
|
ik ben mn pakje peuken kwijt geraakt in mn kamer of mn vriendje heeft m PER ONGELUK meegenomen :(
|
ik heb een BULTJE in mijn mond en het doet zeer
|
Citaat:
|
ik heb allemaal BULTJES over mijn hele lichaam en ze jeuken en ik ga DOOD :nono:
|
nou nou wat een ellende op de wereld :D
|
Citaat:
Ik zag ook laatst een aflevering waarbij ze een stof gingen analyseren met een machine waarmee dat helemaal niet kan :confused: omg |
Citaat:
|
haha ach het komt wel op hetzelfde neer
|
:mad: :mad: Ik heb fucking rugpijn, en loop/strompel daardoor rond als een bejaarde! :mad: :mad:
|
Citaat:
En verder heb ik morgen met 3 mensen scheikunde en wiskunde waardoor ik niet kan doen alsof ik mn huiswerk wel gemaakt heb en de leraren weer gaan drammen (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik moet met mijn commissie een lunch (zzzz) organiseren voor alle eerstejaars bio, bmw en gzw en ik ben bang dat het gaat mislukken en volgens mij ben ik de enige :mad:
|
Warme poep aan m'n kont :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik kan niet normaal eten (n) |
veel vitamientjes slikken (en evt weerstandsverhogers),dan gaat het heel snel weer weg (y)
|
Citaat:
|
Die LUL van een mentor heeft mn peuken geplet! :mad:
|
hoezo dat :confused:
|
blauwe ballen :mad:
|
IK MOET KWADRATISCHE VERGELIJKINGEN DOEN MET WISKUNDE EN IK VAT ER GEEN REET VAN EN OMDAT IK WEET DAT IK DEZE TERINGTYFUSTAKKEZOOI NOOIT MEER NODIG HEB HEB IK GEEN MOTIVATIE ER IETS VOOR TE DOEN! Zo. Dat lucht op. (A)
a^8+a^6b^6 en dat dan ontbinden. Gaat die gozer eerst zeggen dat je dingen zo makkelijk mogelijk moet opschrijven terwijl je met ontbinden dingen juist ingewikkelder opschrijft! :mad: |
|
Citaat:
|
Als dat 'hoezo dat?' voor mij was:
Ik had tijdens zijn lesuur mijn tas op mijn tafel liggen. En toen zei hij wat tegen mij, en toen leunde hij met zn volle hand op het voorvakje van mijn tas.. en juist daar zaten mijn sigaretten in :s |
mij arm is helemaal opgezwollen :confused:
|
Citaat:
|
kk griep :mad:
|
Citaat:
bovendien wil ik jullie daar niet mee lastig vallen ;x |
Citaat:
|
Citaat:
|
ok ga zo door, misschien kan ik dan een keer mijn maag legen :) :) :)
|
Citaat:
|
hier moet ik wel even bij vermelden dat Botulismf die foto natuurlijk ook heeft. anders zou het niet eerlijk zijn
|
hoofdpijn, keelpijn
|
Citaat:
|
als hij naar de ' japie krekel in een potje' foto heeft gekeken moet het absoluut een hulp geweest zijn
|
Morgen vrij maar ik moet alsnog naar stage om een teringtyfustakkeverslag af te maken en eigenlijk moet ik alles nog doen (n)
En EPD moet over 2 weken zn huisje uit (n) |
Ik heb een abces onder mijn oksel! Grrrrr!
|
Citaat:
|
ik heb 7 pakken peuken op mn kamer maar als ik rook moet ik te erg hoesten want ik heb griep :(
|
Citaat:
waarom? :| |
Citaat:
En ze gaan hem ook niet helpen een andere woning te zoeken. Echt, wat een hoeren (n) |
nou als hij echt niks kan vinden heb ik nog wel een logeerkamer over (y) maar wat fukt up zeg... dat ze dat ook zomaar kunnen maken (n)
|
Citaat:
ja waardeloos. hij wist wel dat je het minimaal 2 weken van te voren te horen kan krijgen maar volgens hem wisten ze 2 weken geleden ook al dat ie eruit moest, weet ook niet hoe dat precies zit :confused: (n) |
dan kunnen we weer eens kreatief met kurk kijken(Y)
mijn klote van vandaag zo voordat ik ga slapen: ik keek naar mijn plafonniere en daarin zag ik, tussen de talloze insectenlijkjes, de contouren van een stervend lieveheersbeestje. nu voel ik me een barbaar. maarja, het is de lamp zijn schuld, niet de mijne. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27. |